Gość tomi5551 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Jestem nowy w tych sprawach ale zamieżam kupić honde pantheon 150 rok 2000 tylko czym się różni? bo widziałem opisy 2T i 4T ? i czy to prawda,że nie wymienia się oleju w silniku?
Gość Dylus Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 No to s? spore różnice, bo to s? 2 konstrukcyjnie odrębne silniki. 4T, czyli 4suw to silnik nowszy można by powiedzieć, odgłos pracy basowy, wynienia się olej w silniku, jest bardziej skomplikowany w budowie, ale przez to trwalszy w eksploatacji i tańszy, bo mniej paliwa spala (tańszy w eksploatacji, bo przy zakupie jednak droższy). Przy tej samej pojemno?ci rozwija mniejsz? moc i niższy moment obrotowy niż wersja 2T. Ogólnie bardziej kulturalny w jeĽdzie. 2T, czyli 2suw to silnik masowo montowany w popularnych motorowerach. Jego zalet? jest przedewszystkim do?ć niski koszt produkcji, przez co przy kupnie powinien być pojazd tańszy z tym silnikiem niż z 4T, jednak w eksploatacji wychodzi drożej -> wyższe zużycie paliwa i obowi?zek dolewania oleju do dozownika (1l/1000km, cena 1l to ok. 35zł). DĽwięk raczej bzykania. To s? raczej suche informacje, żeby odczuć prawdziw? różnicę musisz się przejechać na Pantheonie z oboma silnikami. Generalnie polecam od siebie 4T. Pozdrawiam !scooter
Gość tomi5551 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Dziękuje za odpowiedĽ i już wiem,że model który mam na oku to model 2T bardzo mi się podoba i jestem na niego zdecydowany.Czyli rozumiem,że w modelu 2T oleju w silniku się nie wymienia.A jaki olej polecasz ten który wlewa się do dozownika bo nie wiem jaki wcze?niej był,poprzedni wła?ciciel nie okre?lił się dokładnie.
Gość PCX Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Najlepiej syntetyczny. Ja lałem do 50 Castrol R2 (pełen syntetyk) i jeĽdził jak mażenie Coprawda drogi olej 42zł za litr ale warto