Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Pytania "nowego" o maxiskuter 125ccm, pomoc w doborze


Pytanie

Opublikowano

Witajcie Panowie

Jestem na forum nowy więc liczę na wyrozumiałość jeśli naruszę jakieś zasady. Dział chyba właściwy, no to jedziemy.

Posiadam obecnie motorower skuterka 50ccm z tajwanu. Z racji mojego wieku (ponad 3 dyszki) a także gabarytów (ponad 100kg i blisko 2m wzrostu) niezbyt mi na nim wygodnie. O mocy nie mówię a jak dojdzie pasażerka to już w ogóle ledwo dycha maleństwo :)

Prawka A na moto nie posiadam i robić nie zamierzam(bojkotuje piep%#ne WORDY, dla mnie to tylko zdziercy kasy, szkoda mi też nerwów) więc fantastyczną wieścią dla mnie jest udogodnienie które wprowadzić chce ustawodawca aby osoby posiadające min 3 lata prawko B mogły ujeżdżać motocykle do 125ccm (inne wymogi to automatyczna skrzynia, moc do 11KW i stosunek moc masa do 0,1KW/Kg) Ustawa jeszcze w trakcie prac więc cos sie może zmienić, może skrzynia na manual ale moc i pojemność zapewne zostaną.

Śmigam głównie miasto i ok 60-100km tygodniowo trasy pozamiejskie sprzęt dla mnie musi być duży, mieć wysoko kierownicę(jak jest nisko zawadzam w ciasnych skrętach o kolana, kilka razy ledwo uniknąłem gleby przez to), mieścić min 2 kaski + jak sie uda jeszcze siatę z zakupami i mieć spory zasięg, spalanie wszędzie w 4T 125 będzie podobne zapewne. Budżet ok 5-6tys zł

Wymarzyłem sobie burgmana 125ccm ale mam kilka wątpliwości:

1. czy to dobry wybór?

2. Co kupic? są różne roczniki, ale u mnie w Lublinie nie ma burgmanów, dostępny jest głównie złom z francji w komisie w Radomiu, raz że daleko, 2 że komisy to cwaniaki, trzy że sprzęty już na zdjęciach z daleka mają poważne wady. W Lublinie jest handlarz ale nie ma burgmana, ma peugeota satelis, hondę PCX, aprilię atlantic i Piaggio Xevo.

3.Co do burgmana - słyszałem że przed 2007 rokiem mają jakieś problemy z konstrukcją silnika i sie sypią silniki, czy to bzdura? A z kolei od 2007 czy 2008 już mają moc powyżej 11KW więc odpadają. Czy ktoś z forum ma wiedzę na ten temat??

4. Gdyby był to burgman to chciałbym mieć też spory kufer z tyłu, są dostępne stelaże do nich w miarę tanio?

to chyba tyle pytań na początek ale jeśli coś jest co powinienem wiedzieć proszę piszcie.

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy dla tego pytania

  • cat11

    13

  • Bad Method

    6

  • Barteq

    5

  • Monty

    5

Top użytkownicy dla tego pytania

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Opublikowano

Jeżeli masz prawie 2m wzrostu to przyjrzyj się Piaggio Beverly. Satelis też jest chyba spory, silniki Piaggio są OK (są w większych Satelisach, co w 125ccm nie wiem). PCX to maleństwo - raczej nie dla Ciebie.

Pojaw się na lubelskim spocie, na parkingu pod zamkiem w czwartki chyba się zbiera grupa lubelska - szczegóły znajdziesz w "regionalnych". Na żywo będziesz mógł porozmawiać i "przymierzyć się" do kilku sprzętów - zawsze to jakieś doświadczenie. Czasu jeszcze trochę masz - nie sądzę, żeby ustawa już w tym roku zaczęła obowiązywać.

Potoczna opinia o (starszych) Burgmanach jest, że lubią olej brać i że z jego braku padają czasem niespodziewanie, ale jak sprawdzisz często (naprawdę często) i wozisz pół litra pod siedzeniem to powinno być OK.

Kufer dołożysz do każdego skutera.

  • 0
  • Sympatycy
Opublikowano

Witajcie Panowie

Prawka A na moto nie posiadam i robić nie zamierzam(bojkotuje piep%#ne WORDY, dla mnie to tylko zdziercy kasy, szkoda mi też nerwów)

Szkoda, że masz takie podejście do tematu prawka, ale trochę sam się pozbawiasz przyjemności jaką jest maxi skuter. Sam już widzisz, że 50 jest zbyt mała i szukasz 125. Po chwili zobaczysz, że te 125 to jest mało i co Ci pozostanie??? Jeździć dalej 125.

Popatrz na to. To chyba największa propozycja w tej klasie, a jak się sprawuje to nie podpowiem.

http://allegro.pl/piaggio-x9-2007r-evo-125-cm3-4-t-motokoc-okazja-i4181096786.html

  • 0
Opublikowano

Tomku, dziękuję za pierwszy głos w temacie.

Nie ma beverly(nie znalazłem w promieniu 200km na otomoto) poza tym jest za mały z wyglądu wielkości mojego SYMa tylko kierownica wyższa. Raczej celował bym w coś co już wygląda na duże.

tak samo mi sie wydawało odnośnie PCXa

czyli rozumiem że piaggio ok jakościowo?

Dzięki, zajrzę ale pewnie nie teraz a bliżej zakupu(póki co muszę zhandlować 50tkę no i z pół sezonu pojeździć bo jak sam zauważyłeś ustawa dopiero w drodze a nie chce cały sezon na nielegalu śmigać).

oo zaskoczyłeś mnie z tym olejem, nie sądziłem że aż tak żłopią. A co ile się w burgmanie wymienia olej i ile go tam wchodzi?

Szkoda, że masz takie podejście do tematu prawka, ale trochę sam się pozbawiasz przyjemności jaką jest maxi skuter. Sam już widzisz, że 50 jest zbyt mała i szukasz 125. Po chwili zobaczysz, że te 125 to jest mało i co Ci pozostanie??? Jeździć dalej 125.

Popatrz na to. To chyba największa propozycja w tej klasie, a jak się sprawuje to nie podpowiem.

http://allegro.pl/pi...4181096786.html

Też żałuję ale po prostu mi się nie chce. Zdaję sobie sprawę że lepiej mieć niż nie mieć uprawnienia do wszystkich pojemności. Niemniej jednak mam prawko już kilkanaście lat, mam wbite do głowy pewne nawyki i skróty myślowe i prawka tak z marszu nie zdam. Zresztą to chyba żadna nowina, założę się że 70% osób z tego forum gdyby poszła z marszu to obleje przez jakąś głupotę. Wszyscy umiemy jeździć bezpiecznie, mamy praktykę ale egzaminu z głupimi pytaniami lub mierzonego wręcz suwmiarką(za moich czasów zdarzali się egzaminatorzy z linijkami) nie zdamy.

Sprawa kolejna to paliwo, w sezonie letnim skuter zastępuje mi auto które gnije na parkingu, spalanie jednak ma dla mnie znaczenie, nie powiem że nie wolał bym mić 250tki ale już 400-600 było by dla mnie zbyt żarłoczne na dłuższą metę + za szybkie. Zamierzam jeździć do 140-150 max, oczywiście zdaję sobie sprawę z tego że większość 125ccm idzie do 100-110km ale to dla mnie właśnie wymarzona prędkość przelotowa(90-100) więc nie będę płakać, może tylko przy wyprzedzaniu przydało by sie troche mocy ale nie można mieć wszystkiego.

  • 0
Opublikowano

Kupiłem w zeszłym tygodniu Burgmana 125 2009 i jestem bardzo zadowolony. Z tym, że ja mam 175 cm wzrostu i nie poleciłbym osobie wyższej o 10cm lub więcej. Burgmany 2007-2012 mają tylko 12KM i stosunek blisko 0.09 kW/kg więcj spokojnie spełniają typowe wymogi 125cc

  • 0
Opublikowano

Atlas - a możesz mi powiedzieć czemu byś nie polecił? Problemem jest co? Kierownica za blisko kolan? czy może oparcie siedziska za blisko? albo jakiś inny powód? Jak byś miał możliwość zmierz proszę ile masz kierownicę nad kolanami w najgorszym momencie skrętu(na centralnej stopce można chyba to bezpiecznie sprawdzić) to porównam do siebie jakoś bo nogi przy mouch 195cm będę miał zapewne dłuższe o ok 5cm tylko.

No widzisz, a mi handlarzy lokalny przez tel wmawiał że więcej mają, bodajże 16-18KM, pewnie dla tego że nie ma burgmana w ofercie a to pierwsze o to co go zapytałem więc chciał mi wybić z głowy to czego nie sprzedaje. O stosunek mocy do masy sie nie martwię bo żeby przekroczyć to sprzęt z 15KM(11KW) musiał by ważyć poniżej 110kg a nawet moja 50ccm waży więcej. Oczywiście wolał bym coś co ma 14-15KM niż 10KM ale nie mam rozeznania w sprzęcie więc pierwsze kroki skierowałem właśnie na to forum.

Powiedz coś więcej o tym burgmanie, czym wcześniej śmigałeś i jak to sie ma do tego burgmana, jak z przyśpieszeniem i Vmaxem? Jechałeś już w 2 osoby?(u mnie to jakieś 165kg razem licząc+ masa maszyny, no ale skoro biedna 50tka daje rade to 125 tym bardziej :) )

  • 0
Opublikowano

Beverly 125 jest tej samej wielkości co 500 tka, Pgizi jeździ, więc też się zmieścisz. Zanim wprowadzą ustawę to coś znajdziesz.

  • 0
Opublikowano

Beverly 125 jest tej samej wielkości co 500 tka, Pgizi jeździ, więc też się zmieścisz. Zanim wprowadzą ustawę to coś znajdziesz.

Nie no beverly odpada, wygląd jak dla mnie tragiczny, gdybym miał na to zmienić to wole do swojego wsadzić 80ccm lub kupić 125(ta sama buda) za 6tys nówkę od SYMa. No coś znajde tylko wiesz, chce uniknąć śmigania pół Polski żeby obejrzeć coś co jest np za małe dla tego robię wywiad zawczasu.

  • 0
Opublikowano

Przelotowa 100 km / h to raczej dla minimum 250 cm3. Jak będziesz tak piłował 125 tkę to będzie palić tyle co 250tka. A różnice w spalaniu 125-400 to około 1 litra. Moja yamaha Majesty 125 jak ją piłowałem paliła 3,5 l/100 km, a Aprilia Scarabeo 500 3,8 ( a prędkości rzędu 100 km / h to dla niej spacerek )

  • 0
Opublikowano

Beverly trzeba zobaczyć na własne oczy, bo zdjęcia potrafią zmylić. Ten skuter ma duże koła więc bez jakiegoś punktu odniesienia może się wydawać mniejszy.

Pgizi wspomniany wcześniej ledwo się mieści na mojej MP3 (są też z silnikami 125), a na Burgmanie to chyba zawadza kolanami o kierownicę ;)

Większość skuterów przy nim to karzełki, a na Beverly wygląda przyzwoicie ;) - stąd moja propozycja podyktowana Twoim wzrostem.

Tu masz jakiś opis:

http://skutery.net/piaggio-beverly-200-udany-kompromis/

Burgman i olej: poszukaj w archiwum, tu nawet nie o to chodzi, że dużo bierze, ale że nieregularnie. Jednego dnia jest OK, a kolejnego sucho. Ostatnio jakoś ucichły żarty na ten temat, ale na ostatnim spocie w W-Wie na kilkanaście skuterów Burgman był tylko jeden (szok!), a zbiórka "Burg-manii" (może te wadliwe już wymarły? ;)). Dla mnie takie branie jest nieakceptowalne - skuter ma jeździć od przeglądu do przeglądu, bez konieczności dodatkowej "opieki" - nie mam na to czasu ani chęci.

  • 0
Opublikowano

Ronin- to jaka będzie przelotowa na 125? 90? u mnie obecnie przelotowa to najczęściej Vmax ale licze na to że 125 nie będę musiał tak dusić bo na pewno nie jest to na dłuższą mete zdrowe dla silnika.

Tomek- Zaskoczyłeś mnie, beverly brzydactwo(choć kwestia gustu- wiadomo) ale na dużą nie wygląda, jak będę miał gdzieś okazję przyjrzę się na żywo jak to wygląda i jak sie siedzi. Duże koła to spory plus. Tak samo Scarabeo chyba jest spore ale też mi ten design nie pasuje. poza tym scarabeo o ile wiem nie ma schowka pod siedzeniem, beverly jeśli ma też nie duży a mi zależy na pojemności aby byle zakupy nie były problemem logistycznym nie do przejścia (jak wspomniałem będę nim śmigał cale lato).

Z burgmanem mnie zmartwiłeś, okazuje sie że król jest nagi bo problemów bez liku, do takich niespodzianek z olejem bym może i przywyknął ale to nie do przyjęcia w japońskim sprzęcie wobec którego oczekuje sie japońskiej jakości, jak bym kupował chinola to bym sie liczył z tym że może mieć kaprysy a tak... sayonara :)

To co? zostaje mi włoszczyzna i pojazdy z żabolandii ? Jest jeszcze honda S-wing ale ta jakoś mnie nie przekonuje, nie pamiętam czemu, chyba Vmax mały.

  • 0
Opublikowano

Ja mam Piaggio MP3 125 od ponad roku. Ma 11kW i max. prędkość 100km/h, prędkość przelotowa to najczęściej 90 km/h. Spalanie 4 do 4,5 l/100 km. Mój wzrost to 190 cm i 90 kg. Sprawdza się w codziennych dojazdach do pracy, głównie drogi miejskie i 3 pasmowe woj. ślaskiego.

  • 0
Opublikowano

Może Burgman po 2007 roku jest znacznie lepiej wykonany? Mój K7 125 po przejechaniu ponad 2 tys. kilometrów (obecnie przebieg nieco ponad 16 tys. km) nie wziął ani kropli oleju. Może po prostu miałem szczęście do egzemplarza, bo spalanie też nigdy nie przekracza 3 litrów.

Co do uprawnień... Prawo jazdy A udało się zrobić w ubiegłym roku, ale po kursie i egzaminie na większych maszynach nabrałem nieco pokory :) i wciąż jeżdżę na 125, choć oczywiście chętnie przesiadłbym się na pojemność co najmniej 400. To co mnie zniechęca w większych maxi to utrudnione przeciskanie się między samochodami w mieście, ale 125 ma nieco za mało mocy do wyprzedzania na trasie.

Oczywiście nie chcę krakać, ale jeżdżenie bez uprawnień może być kosztowne - w razie czego nie działa OC, a nawet lekkie przytarcie średniej klasy samochodu to co najmniej kilka tysięcy mniej w kieszeni.

  • 0
Opublikowano

Atlas - a możesz mi powiedzieć czemu byś nie polecił? Problemem jest co? Kierownica za blisko kolan? czy może oparcie siedziska za blisko? albo jakiś inny powód? Jak byś miał możliwość zmierz proszę ile masz kierownicę nad kolanami w najgorszym momencie skrętu(na centralnej stopce można chyba to bezpiecznie sprawdzić) to porównam do siebie jakoś bo nogi przy mouch 195cm będę miał zapewne dłuższe o ok 5cm tylko.

No widzisz, a mi handlarzy lokalny przez tel wmawiał że więcej mają, bodajże 16-18KM, pewnie dla tego że nie ma burgmana w ofercie a to pierwsze o to co go zapytałem więc chciał mi wybić z głowy to czego nie sprzedaje. O stosunek mocy do masy sie nie martwię bo żeby przekroczyć to sprzęt z 15KM(11KW) musiał by ważyć poniżej 110kg a nawet moja 50ccm waży więcej. Oczywiście wolał bym coś co ma 14-15KM niż 10KM ale nie mam rozeznania w sprzęcie więc pierwsze kroki skierowałem właśnie na to forum.

Powiedz coś więcej o tym burgmanie, czym wcześniej śmigałeś i jak to sie ma do tego burgmana, jak z przyśpieszeniem i Vmaxem? Jechałeś już w 2 osoby?(u mnie to jakieś 165kg razem licząc+ masa maszyny, no ale skoro biedna 50tka daje rade to 125 tym bardziej :) )

Z kierownicą jest ok, ale pozycja za kierownicą zakłada lekki przykurcz nóg (chociaż może po prostu po burgmanie spodziewałem się pozycji jak na cruiserze ze spacerówkami :) Zakładam, że osoby o dłuższych nogach mogą oczekiwać większej wygody i mniejszego zgięcia w kolanach

Co do mocy to te 12 KM starczają nadwyraz dobrze do ważącego 150kg małego buraka.

Jazda w dwie osoby (2 chudzielce 65 i 60 kg) jest zupełnie do zniesienia. Skuter nie reaguje tak jak 50tka, że dołożenie pasażera podwaja czasy przyspieszenia. Maxem jeszcze nie jechałem bo skuter jest od tygodnia i póki co albo nie mam czasu albo jest zimno :) O Vmaxie dam więcej znać jak zobacze w jakim stanie są pasek/rolki i ewentualnie się je wymieni, żeby skuter jeździł pełnią możliwości. Może też się pokuszę o Multivara Malossiego do niego i wtedy zobaczymy ile poleci :)

  • 0
Opublikowano

Podłączę się do tematu, też rozglądam się za 125. Po pobieżnej analizie mam poza burgmanem jeszcze typy w postaci (wspomnianej w wątku) Hondy PCX, a ponadto Hondy SH, Yamahy X-maxa, piaggio X9, Xevo, X10, MP3 - jeśli chodzi o używane i Kymco agility city - jeśli chodzi o nowe. Mam 184cm wzrostu, nie mam prawa jazdy kategorii A: liczę na zmianę przepisów. :) Moto ma jeżdzić 100% w mieście, nawet omijając obwodnicę, więc 125ccm powinno dać radę.

Poza wszystkim, moto powinnno mieć dobry start 0-60kmh, być dosyć wygodne, a zarazem sprawne w filtrowaniu.

Widziałem ostatnio PCX zaparkowanego na chodniku, ładny jak na zdjęciach, ale wydał mi się filigranowy, cienkie gumy, lagi o mini-średnicy, wręcz delikatniejszy niż np. Kymco agility city - jak z pozycją podczas jazdy, osłoną przed wiatrem i deszczem w ich przypadku?

W internetach piszą, że np PCX jest "żwawy" podczas ruszania ze świateł, a z pomiarów znalezionych na francuskich portalach, w zasadzie wszystkie wymienione, (poza MP3, który jest o sekundę wolniejszy w pomiarze 0-100m) są porównywalne.

Jakie są wasze doświadczenia?

  • 0
Opublikowano

Miałem Kymco Agility City 125 - super sprzęt ale ma dwa słabe punkty -kiepska osłona przed wiatrem i i schowek (jak w każdym skucie na 16-stkach) o symbolicznych wymiarach. Wady te można zminimalizować - fabryczny kufer mieści integrala +kilka drobiazgów, są też niedrogie szyby turystyczne . Polecam wątek o tym skucie -duzo ciekawych info. No i ta cena ! W tym roku Kymkacz zdrożał do 6300 ale i tak to supercena za ten sprzęt. W mieście pojazd rewelacyjny ale zamarzyły mi się wyjazdy więc teraz jest People GT 300... A... i nie ma tematu brania oleju-ile wlejesz ( ok litr) tyle wylewasz przed wymianą .

  • 0
Opublikowano

W tej cenie i z tymi wymaganiami polecam Vespę Granturismo 125 z lat 2004-6. Super sprzęt, posiadam takowy i zawsze z przyjemnością na niego wsiadam.

  • 0
Opublikowano

Podłączę się do tematu, też rozglądam się za 125. Po pobieżnej analizie mam poza burgmanem jeszcze typy w postaci (wspomnianej w wątku) Hondy PCX, a ponadto Hondy SH, Yamahy X-maxa, piaggio X9, Xevo, X10, MP3 - jeśli chodzi o używane i Kymco agility city - jeśli chodzi o nowe. Mam 184cm wzrostu, nie mam prawa jazdy kategorii A: liczę na zmianę przepisów. :) Moto ma jeżdzić 100% w mieście, nawet omijając obwodnicę, więc 125ccm powinno dać radę.

Poza wszystkim, moto powinnno mieć dobry start 0-60kmh, być dosyć wygodne, a zarazem sprawne w filtrowaniu.

Widziałem ostatnio PCX zaparkowanego na chodniku, ładny jak na zdjęciach, ale wydał mi się filigranowy, cienkie gumy, lagi o mini-średnicy, wręcz delikatniejszy niż np. Kymco agility city - jak z pozycją podczas jazdy, osłoną przed wiatrem i deszczem w ich przypadku?

W internetach piszą, że np PCX jest "żwawy" podczas ruszania ze świateł, a z pomiarów znalezionych na francuskich portalach, w zasadzie wszystkie wymienione, (poza MP3, który jest o sekundę wolniejszy w pomiarze 0-100m) są porównywalne.

Jakie są wasze doświadczenia?

Miałem PCX a- rewelacyjny start, leciutki kompletnie bezawaryjny, świetny silnik, cichy. Gumy od razu wywaliłem i dałem przyczepne (skutery te są sprzedawane z dziwnymi oponami mało przyczepnymi. Do tego wyższa szyba i kuferek. Stabilny do 85 na godzinę - potem ze względu na rowerowe opony już taki sobie. Król miasta i tylko miasta. Problemem może być Twój wzrost. Ja mam 170- i się mieściłem swobodnie- Ty kolego musiałbyś się przymierzyć. Pozycja zawsze krzesełkowa. Śmieszne ceny serwisu w Hondzie- do 200 zł z wymianą oleju

  • 0
Opublikowano

Jeśli do miasta tylko to agility city 125 da rade w 100%. Aż do prędkości max jest stabilny, gumy szerokie i niezłe jak na fabryczne, wiadomo w deszczu trzeba uważać. Dynamika niezła, ale żeby start był lepszy warto pogrzebać w sprzęgle i z rolkami(skutery z kołami 16` maja gorszy start ogólnie, ale rekompensują to lepszymi właściwościami jezdnymi). Super hamulce, prosta konstrukcja, kuferek gratis, niska cena. Zawieszenie dość twarde, ale jest z tyłu regulacja, da się trochę zmiękczyć. Jazda z pasażerem wygodna. Dodatkowo płaska podłoga - spore możliwości przewozowe. Do miasta polecam, choć jeśli ktoś szuka skutera do jazdy o kropelce, to lepiej poszukać czegoś z wtryskiem - będzie oszczędniejsze o prawie litr. Pozdro

  • 0
Opublikowano

Dzięki wielkie za wszystkie wasze odpowiedzi! W szoku, mega merytoryczny poziom :)

Jeśli chodzi o Vespę, PCX, burgmana etc. czyli w moim przypadku - używane - jak już zdążyłem się zorientować, ze względu (tak podejrzewam) na obowiązujące, a zmieniane właśnie prawo, rynek używanych 125 jest, delikatnie mówiąc, słaby.

Obawiam się kupna moto po dzwonie, albo zajeżdżonej padaki do kompletnego remontu.

A tak na marginesie, jaką wytrzymałość mają 125 4T tak ogólnie? Ile kkm można na tym zrobić do generalki?

Ile wytrzymują paski czy wariatory?

Dlatego właśnie skłaniam się do nowego agility city, szkoda tylko, że jak piszecie, ochrona przed wiatrem jest taka sobie. Czy w 125 któryś model oferuje wyjątkowo dobrą ochronę? Burgman? Piaggio X?

  • 0
Opublikowano

Witam

Ja mam Burka 125. Przy moim wzroście 178 cm fabryczna szyba jest za trochę za niska, ale deflektor rozwiązuje problem i jeździ się komfortowo.

Właśnie będę sprzedawał, bo kupiłem k7 400 :)

Pozdrawiam

  • 0
Opublikowano

Witam, widzę ze po wczorajszym klepnięciu przez Sejm RP przepisów dotyczących prawa jazdy B ten temat będzie mocno rozwojowy - sam tu zaglądam bo chcę się dowiedzieć jak najwięcej o moim pierwszym (przyszłym) skucie 125. Uparłem się na Burgmana ale wszystkie komentarze czytam i roważam jednak też coś innego, choćby ze względu na ograniczone środki.

Wasze informacje są bezcenne bo podajecie nie tylko spalanie ale też wygodę siedzenia, pojemność kufrów a nawet ceny serwisowania. Dziękuję i przechodzę do śledzenia.

  • 0
Opublikowano

Witaj Bad Method !

Co do używanych to trzeba być przy zakupie ostrożnym. Ale zawsze można liczyć na pomoc i doradztwo burgmaniaków. Co do przebiegów to myślę, że przy dobrym traktowaniu markowe skutery winny bez problemu osiągnąć 50000 km. Ale wszystko zależy od serwisu, stosowanych materiałów eksploatacyjnych i użytkownika. Paski oryginalne winny wytrzymać od 12 do 18000 km. Wariator zapewne dłużej podobnie sprzęgło Plusem w przypadku125 są tańsze część i większa ilość dostępnych zamienników. Używanych szuka też na stronie sprzedam tego portalu. Pozdrawiam, Maro

  • 0
Opublikowano

Ja mam Burka 125. (...)

Właśnie będę sprzedawał, bo kupiłem k7 400 :)

za ile? pojeździ jeszcze? fotki? :)

Ale zawsze można liczyć na pomoc i doradztwo burgmaniaków.

W krk na ulicach się widuje maxiskutery, zapewne ktoś na burgmanii też się znajdzie?

Powracając do tematu, czytam różne opinie o oświetleniu skuterowym: jak mówię, w moim przypadku to będzie 100% oświetlone miasto, czy przy takim użytkowaniu

słabe światło w takim np Agility City to duży problem? (chodzi o widoczność prze katamarany oczywiście)

  • 0
Opublikowano

Wysłałem Ci wiadomość na priv ze szczegółami :)

  • 0
Opublikowano

Ja właśnie zdecydowałem zamienić swojego Burgmana 125 na Hondę FJS. Niestety, ze względu na krótki staż na forum, nie mogę dodać ogłoszenia, więc ewentualne pytania proszę na priv.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...