Witam jestm posiadaczem burgmana z 2002r. Kupiłem używke w sierpniu i myslałem ze bedzie wszystko ok. Silnik miał być po remoncie ale jak sie okazalo był tylko ze przez mechanika który sie nie znał albo miał lewe ręce.
W październiku w skuterze cos sie porobiło i z max 90 zrobiło sie 45-50. Wiec postanowiłem oddać go do mechanika, wymienione uszczelki (stare ktos kleił na jakims dziwnym silikonem zamiast kupić nowe), filtry, pierścienie bo nowe(stare) były juz zmeczone , ustawione popychacze (bo wszystko było rozlegulowane) czy jak sie to tam nazywa, wyczyszczony gaźnik. No poprostu wszysko zrobione na tip top, Skuterek szybciej odpala ładnie chodzi, ale problem został.
Pytanie
ktosilla
Witam jestm posiadaczem burgmana z 2002r. Kupiłem używke w sierpniu i myslałem ze bedzie wszystko ok. Silnik miał być po remoncie ale jak sie okazalo był tylko ze przez mechanika który sie nie znał albo miał lewe ręce.
W październiku w skuterze cos sie porobiło i z max 90 zrobiło sie 45-50. Wiec postanowiłem oddać go do mechanika, wymienione uszczelki (stare ktos kleił na jakims dziwnym silikonem zamiast kupić nowe), filtry, pierścienie bo nowe(stare) były juz zmeczone
, ustawione popychacze (bo wszystko było rozlegulowane) czy jak sie to tam nazywa, wyczyszczony gaźnik. No poprostu wszysko zrobione na tip top, Skuterek szybciej odpala ładnie chodzi, ale problem został.
Co może być przyczyna takiego stanu???
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się