Bugi K1 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Witam , od końcówki ubiegłego sezonu zmagam się z problemem ciężkiego odpalania mojego K1 z 2001r. Szukając pomocy na forum dowiedziałem się , że przyczyną mojego problemu może być praktycznie wszystko łącznie „(z dziurą w siedzeniu)” . Jednak za najbardziej prawdopodobną przyczynę przyjąłem padnięty akumulator , bo po każdym doładowaniu Bugi odpalał , wyczytałem też poradę że jeśli pali na kablach od samochodu to przyczyna jest oczywista "AKUMULATOR" Jednak dziś mi ręce opadły wymieniłem swój roczny aku. na nowiutkiego YUASA , dodatkowo dokupiłem świecę irydową i byłem przekonany że problem mam z głowy a tu ZONK!!! jeszcze gorzej już nawet nie zakręcił tylko słychać było jak przełącznik rozrusznika sobie tryka . Więc rozkręciłem rozrusznik i co widzę -> magnesy w okół wirnika są luźne i mocno popękane , przy czym szczotki jeszcze w miarę dobre i wysokie , łożyska i tulejki sprawdzę dopiero jak będę miał dobrą obudowę z magnesami . I tu potrzebuję pomocy !!! , rozrusznik do Burgmana trochę kosztują , ale wyczytałem też że można dopasować taniej np. od Bandita tylko jakiego ? czy rocznik i model jest obojętny ? , chciałbym uniknąć już wyrzucania kolejnych pieniędzy w błoto . P.S. przepraszam że temat umieściłem w komentarzach a nie w spr. technicznych ale jest to mój pierwszy wpis jako nowy tamat , podobnego do podpięcia się nie znalazłem , dlatego taka gafa .
stefanekmac Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Czemu ten post w tym miejscu ? Tu nikt nie zagląda !
Bugi K1 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Właśnie do tego doszłem , jaki mogę go z tond usunąć ?
jarro2000 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Miałem to samo w mojej majce 125 tak popękały że rozrusznik kręcił w drugą stronę. Ustawiłem tak jak były i posklejałem super glu.Majka śmiga już 4 sezon i jest spokój. Spróbuj koszt żaden a może się uda.
jarro2000 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Miałem to samo w mojej majce 125 tak popękały że rozrusznik kręcił w drugą stronę. Ustawiłem tak jak były i posklejałem super glu.Majka śmiga już 4 sezon i jest spokój. Spróbuj koszt żaden a może się uda.
Bugi K1 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Temat jakby nieaktualny , w ubiegłym sezonie się z nim zmagałem . Faktycznie przyczyną ciężkiego odpalania Burka były mocno popękane magnesy które powodowały blokowanie wirnika. Kupiłem oryginalną używkę , przełożyłem szczotki od mojego bo były lepsze założyłem i Burgi pali na dotyk, i to na starym-(rocznym) akumulatorze. Tak więc nowy YUAS okazał się na-razie zbyteczny i został zbyty podobnie jak uszkodzony rozrusznik bo ktoś potrzebował sam wirnik. Podsumowując temat chciałbym zaapelować do wszystkich którzy mają problem z ciężko palącymi skuterami, aby szukając przyczyny sprawdzić również stan magnesów w rozruszniku bo roboty z tym niewiele, a poniesione koszta błędnej diagnozy mogą okazać się znaczne !!! Pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się