Klubowicze Doktorek Opublikowano 27 Stycznia 2014 Klubowicze Opublikowano 27 Stycznia 2014 Postanowiłem się odezwać na forum naszej Burgmańskiej WM braci, dobiega końca styczeń, a u nas zaległa cisza, zaczynam planować nowy sezon, kondycja moja z każdym dniem jest lepsza, czekam na zabiegi rehabilitacyjne, które mam mieć od lutego, od poprzednich zabiegów rehabilitacyjnych minął juz miesiąc ale takie mamy czasu, pozdrawiam Was, domyślam się, że szykujecie powoli do sezonu Wasze "2oo cacka", bliżej wiosny założę kufer i zrobię dokładny przegląd Zacnej i może wymienię na turystyczna szybę
Gość Bartheez5 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Przemo nie zmieniaj na turystyczną bo w deszczową pogodę z widocznością kiepska sprawa Chyba że Deflektor ??????????
Klubowicze Doktorek Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Klubowicze Opublikowano 28 Stycznia 2014 Rafał dziękuję za poradę ale nie skorzystam, w poprzedniej Zacnej miałem załozoną szybę turytyczną i byłem z niej zadowolony, zdawała egzamin nawet podczas jazdy w ulewie, pozdrawiam i do moze do zobaczenia w Zegrzu, jesli wczesniej nie będziemy mieli kuligu
Michu2012 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 może nie na temat, ale chciałem zapytać czy ktoś z Was byłby zainteresowany wypadem majowym do Szwecji (ja byłbym jednak widzę, że z ogólnopolskiego wyjazdu nici, a na forum tematycznym planowane są jakieś ewentualne wypady w "podgrupach regionalnych")?
Gość Bartheez5 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Przemo odnośnie szyby akcesoryjnej do Zacnej to wiem że są 2 rodzaje a mianowicie Givi DT214 no i druga regulowana Givi airflow, Odnośnie tej pierwszej to przejeździłem z nią 2 sezony i powiem TAK: dni bez deszczu jest rewelacja. Przy moich skromnym 182cm faktycznie nie wiało komfort super, do momentu gdy zaczęło padać wówczas zaczyna się horror kompletnie nic nie widać i nikt mi tu nie powie, że jest super ja chcąc dalej w miarę bezpiecznie jechać musiałem siadać na tył kanapy i spoglądać przez górę co w zupełności mija się z celem. Na temat Airflowa nie wypowiadam się gdyż nie jeździłem z tą szybą. P.s. niewidome wycieraczki też nie zdają egzaminu w przypadku DT214
CZARO Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 jeśli chodzi o wysokość szyby to jaka by nie była to nie może być wyższa niż linia wzroku jadącego motocyklisty tyczy to się szyb i szyb z deflektorem wtedy wysokość deflektora musi być poniżej linii wzroku .plusem deflektora jest możliwość zmiany kąta natarcia powietrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się