Sympatycy KriSSo Opublikowano 26 Lutego 2015 Sympatycy Opublikowano 26 Lutego 2015 Dziś postanowiłem zmienić szybkę oryginalną na akcesoryjne GIVI.
stator Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Krisso, wreszcie Twoja maszyna wygląda jak rasowy maxiskuter, a nie jakiś tam ścigacz. A ja założyłem żarówkę za 40 zł i się nieco rozczarowałem. No sami ppwiedzcie, czy widać jakąś różnicę?
Skrystos Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Dziś dotarł wózek, pod nóżkę centralną do garażu. Bardzo długo takiego szukałem i się udało za okolice 200zł kupić. Dzięki temu mogę wymanewrować moją 400tkę koło samochodu w garażu podziemnym bez większego problemu a wygląda to tak Parkujemy na tym skuter i po równej powierzchni robi co chcemy. Mają też ciekawszy wariant gdzie najeżdżany kołami na platformę i opieramy go na nóżce bocznej, wtedy cały jeździ jak baletnica ale kosztowało to już ponad 600zł więc nie chciałem tyle inwestować bez potrzeby. Ten wózek sprawdza się bardzo ładnie. Hamulec działa tak, że skuter zamiast na kółkach stoi na metalowych podnóżkami co go blokuje
Robi3m Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 W końcu skończyłem pracę nad nowym tłumikiem Ogólny zakres prac jakie w to włożyłem: - zakup używki,( trafił się akurat z Malaguti, gość oddał za 50 zł w stanie idealnym) - rozłożeniem go na czynniki pierwsze, ( nie spodziewałem się że tłumik może mieć tyle elementów - usuniecie katalizatora i różnych tam rurek - wstawienie rur perforowanych o różnych średnicach w formie pełnego przelotu - kilka kilo wełny do tłumików - zespawanie i polerowanie Cały plan był taki by stworzyć tłumik przelotowy przy nie zwiększaniu jego głośności . Wyszło tak: Wyszło super, na postoju głośność pozostała w normie. Nie miałem możliwości się przejechać, szkoda
Sympatycy Robsson Opublikowano 28 Lutego 2015 Sympatycy Opublikowano 28 Lutego 2015 Dziś okleiłem swojego czarnego kucyka czarną taśmą odblaskową I krótki filmik z oklejania
ALFI Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Przyznam ,że całość wygląda imponująco, wręcz ślicznie. Sam oklejałeś ? Jaka folia została użyta no i flok jak to jest zrobione ? Pytam bo zastanawiam się nad oklejeniem mojej Suzi. Oklejałem sam folią Oracal 970, to folia z kanalikami które ułatwiają wydostawanie się powietrza. Łatwo nie było. A ponieważ oklejałem w domu przy pomocy mojej rodziny.........., były ciche dni głównie przeze mnie. Flok zleciłem firmie zajmującej się takimi elementami. Można kupić coś bardzo podobnego do przyklejenia na folii, jednak to tylko przypomina źródło. Ja wolę oryginał.
PJS Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Moja zabawka prawie gotowa Na ten sezon dostała parę nowych gratów. Dzwon Polini, sprzęgło RMS. Miał być też Polini ale brak było na sklepie. Szczęki sprzęgła nie trzymały wagi więc dodatkowo wyważone (niestety statyczne). Różnice sięgał 2g. !!! W tej samej okolicy nowy przeciwtalerz i cięższe kołki do j.costy. Nowe klocki hamulcowe EBC (miękkie). Szkoda było mi kasy na nissin-a. EBC miałem wcześniej i sprawowały się całkiem spoko. Dodatkowo dorobiłem z kwasówki nową osłonę wydechu. Oryginalny plastik był połamany i porysowany. Wyszło całkiem nieźle. Niestety weekend był trochę krótki więc nie zdążyłem wymienić łożysk główki ramy. Chcę przejść na łożyska stożkowe. Wczoraj udało mi się jedynie zdemontowałem stare kulki i obsadziłem nowe bieżnie w ramie. Sztycę wsadziłem do zamrażarki gdzie będzie czekała na kolejny weekend. 48h to jednak strasznie mało czasu Pozdrawiam ....
Klubowicze Piootr Opublikowano 3 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 3 Marca 2015 Po długim oczekiwaniu na dogodny moment, rękami mechanika z serwisu Hondy zamontowałem dziś: - białą sprężynę Malossi, - filtr powietrza K&N, - świece irydowe Denso, Oprócz tego wymieniono olej Motul + filtr Najważniejsza wymiana to sprężyny w przednich lagach. Z fabrycznych na progresywne Hyperpro. Jeszcze przed Burgmanią wymienię klocki hamulcowe przód ( złote Nissin ) i opony Pirelli Diablo Scooter.
stator Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Chyba dokończyłem zimowe modyfikacje. Nie zarzekam się, że to już koniec, ale na szczęście nic nowego nie przychodzi mi do głowy. Na szczęście, bo nad napędem reflektora głowiłem się dobre trzy tygodnie. Założenia były dość rygorystyczne, część udało się spełnić. 1.Nie ciąć i nie wiercić reflektora, by go nie zniszczyć- metoda bezinwazyjna 2.Wszystkie modyfikacje nie ingerują bezpowrotnie w reflektor 3.żadnych dotaczanych części - wykorzystanie tego co już ludzkość wymyśliła - części powtarzalne, do zdobycia w sklepie, na szrocie. 4.Cięcie, spawy i szlifowanie dopuszczalne tylko po za reflektorem, 5.Z powodu braku miejsca za reflektorem, potrzeba samo zapiania się mechanizmu- łatwość montażu i demontażu w pojeździe. 6. Przy uszkodzeniu mechanizmu, możliwość powrotu do oryginału. 7. Skok odbłyśnika regulowany bez rozbierania reflektora. (Najchętniej bez demontażu z pojazdu). 8. W przypadku uszkodzenia mechanizmu, odbłyśnik ma opaść do pozycji świateł mijania.( nie powinien pozostać jako drogowe) 9. Mechanizm pobiera prąd tylko w czasie zmiany pochylenia odbłyśnika. [media=] [/media]
Klubowicze Piootr Opublikowano 13 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 13 Marca 2015 A ja wczoraj zdemontowalem tabliczkę z nick'iem z pod tablicy rejestracyjnej i wkleiłem na to miejsce odblaskową naklejkę klubową. Musi być jakaś zmiana na nowy sezon. Przepolerowalem szybę preparatem Xerapol. Na przyszły tydzień zamówiłem nowe opony Metzeler Feel Free. Montaż zapowiedziany na połowę kwietnia
robbyx72 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Witam, ja korzystając z tego, że młody wymieniał olej, filtry itp w swoim Bandycie przy okazji pobytu w garażu wziąłem się za wyprodukowanie wysokiej szyby do mojej Hondzi. Plexa zamówiona wcześniej, demontaż i odrysowanie wzoru z oryginalnej, przedłużenie, potem docinka i obróbka krawędzi. 2 godz pracy i zaoszczędzone kilka stówek (szyba akcesoryjna 350-450 zł a za plexe dałem 60zł) Efekt (wg mnie) bdb , zostało jeszcze podgrzać opalarką aby zlikwidować naprężenia powstałe po przykręceniu i wygięciu szyby i utrwalenie krzywizny. Ewentualnie doklejenie od wewnątrz na dole szyby takiej naklejki z kropkami ( nie wiem jak to nazwać ) bo oryginalna w tym miejscu była cieniowana/kropkowana. Postaram się wieczorem wrzucić fotki.
franekbp Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Nie tylko dziś, bo trochę więcej czasu mi to zajęło - wymieniłem klocki hamulcowe. Najpierw tył - w ASO Suzuki Piaseczno korzystając z promocji lutowej. Tam też z rabatem 30% zakupiłem oryginalne klocki na przód (182 zł na jedną tarczę), co by je samemu wymienić. Po wyjęciu starych klocków okazało się, że to jakiś badziew, który mi włożyli w ASO Jaskłowski (już nie działające), nie pamiętam, być może sam chciałem tańsze zamienniki. Przejechałem na nich ok. 8,5 tys., a wyglądają tak: Największy problem przy wymianie miałem z odkręceniem zaślepek śruby prowadzącej klocki. Z jednej strony się udało po wielu próbach, z drugiej musiałem rozwiercać Dziś w fabryce koledzy dorobili mi zaślepki mosiężne, mam nadzieję, że nie zapieką się w korpusie aluminiowym, tak jak oryginalne stalowe. Co do tych śrubek, zaślepek. W Xcitingu jest to samo i tak samo odkręciłem tylko 1 ! Zawiozłem do tokarza zaciski wywalił mi to gówno i zakręcił...kalamitki Pasują normalnie gwint taki sam. Teraz odkręcam to kluczem te cycuszki od kalamitek oberwalem i wygląda tak jakby było fabrycznie. Pozdrawiam.
Klubowicze kenobi Opublikowano 18 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 18 Marca 2015 Po wizycie u tokarza......"zapachniało świeżością" w przekładni Burka. Teraz idzie "jak burza,funkiel nówka nie śmigana".
lanciomaniak Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Zgodnie z planami, burgi dostał przyciemnione lampy. Zrobiłem to ze względów estetycznych, bo zakup lamp z białymi kierunkami oraz białe kierunki przednie są na rynku wtórnym niedostępne, a cena nowych to kosmos.
ARTURRO 73 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Ale to zostało zrobione już dawno-a maszyna była wystawiona do sprzedaży i miała byc bezwypadkowa ( ale mogę się mylic-bo ogłoszenie widziałem podobne).
Klubowicze kenobi Opublikowano 20 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 20 Marca 2015 Kolejne "gadżeciki"- voltomierz,led sygnalizujący pracę wentylatora chłodnicy-punkcik z prawej od voltomierza (ot taki wymysł),no i hadbary made in poland. (oxfordy były już dawniej...)
Sympatycy Robsson Opublikowano 21 Marca 2015 Sympatycy Opublikowano 21 Marca 2015 Wczoraj wieczorem postanowiłem ustawić światła mijania, gdyż miałem wrażenie że słabo widzę Po przygotowaniu stanowiska pomiarowo - regulacyjnego ( skuter ustawiony na poziomym podłożu, odległość lampy od ściany pomiarowej 5 m, na ścianie narysowana pozioma linia 1% niżej niż odległość żarówki od podłoża) okazało się, iż światełko mijania świeci 10 cm niżej od wyznaczonej kreski co w praktyce daje strumień światła ok 25 m (o ile dobrze wyliczyłem ) Jeszcze tylko pozostał test świateł w terenie ale poczekam na cieplejszy dzień (wczoraj wieczorem było ok 3 stC)
stator Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 W sumie, to nic nowego nie zrobiłem przy skuterze, ale MUSZĘ się pochwalić, że miałem wczoraj przyjemność jechać po zmierzchu na odcinku 70 km. Przyjemność, którą muszę się pochwalić, nawet za cenę ewentualnego ostrzeżenia, za pisanie nie na temat. Moja przeróbka reflektora od drogowych, którą pokazałem wcześniej, spełniła moje wymagania, i uważam, że z pośród wszystkich tjuningowych wynalazków. od czasów roweru, Malucha, przez Poloneza do Lanosa i Renault Rapida, ten jest najlepszym i najbardziej udanym. Po za miastem, gdzie w jeździe nie pomagają latarnie uliczne, droga przed skuterem jest fantastycznie oświetlona. Nie ma też problemów z doświetlaniem drogi światłami drogowymi, choć muszę się przyzwyczaić, że dla świateł drogowych, trzeba cały czas trzymać "poganiacz". Aż żałuję, że nie miałem przy sobie kamerki. Ale nic straconego. Pochwale się znowu, jak tylko to nagram.
Klubowicze Joasia70 Opublikowano 21 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 21 Marca 2015 a ja zamontowałam ( znaczy 6 śrubek wkręciłam ) nowy uchwyt do nawigacji ps. dzięki Patryk
Bosy Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Wkurzony niemożnością "składania uszu po sobie" w korkach ("niebieski guziczek" chodził opornie i nie chciał zostawać w pozycji dolnej) postanowiłem przyjrzeć się sprawie bliżej... Dwie śrubki wyglądały kusząco i obiecująco , więc je odkręciłem... Przełącznik zespolony otwiera się, jak dwie połówki jabłuszka... Lewą i górną śrubkę odkręcamy, prawą luzujemy, aby odchylić blaszkę... Lekko podważamy śrubokrętem i wysuwamy "niebieski guziczek"... W punktach oznaczonych zielonymi strzałkami podważamy i wyciągamy później czarną płytkę stykową... Po wyjęciu "niebieskiego guziczka" daje się wyjąć cała kostka... Jak widać brudno w środku... Trzon włącznika też mocno ubrudzony... Oczywiście wszystko czyścimy (pod ręką miałem WD-40, ręcznik papierowy i śrubokręcik). Następnie ostrożnie podważamy i wyciągamy czarną płytkę stykową... Uwaga na malutką blaszkę stykową z trzema punkcikami, która jest pod spodem na wierzchu sprężyny... Może wystrzelić Ta blaszka stykowa przesuwa się lewo/prawo pod wpływem "niebieskiego guzika" i łączy odpowiednio parę lub trzy styki na płytce stykowej... Co się da czyścimy, smarujemy. Najlepszy byłby pewnie jakiś dedykowany smar do łożysk ślizgowych z tworzyw sztucznych, ale stosunkowo gęsta, czysta oliwka maszynowa, którą miałem pod ręką też pewnie da radę. Skręciłem do kupy w odwrotnej kolejności, żadna śrubka nie została, wreszcie "uszy się kładą po sobie"... Warszawskie korki! Drżyjcie! Przybywam! Sorry za jakość zdjęć, ale i fotograf d... i zdjęcia robione starą szczoteczką do zębów ;)
kitenation Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Ja dzisiaj zrzuciłem motokoc (mufki jescze z tydzień posiedzą coby łapy nie marzły w razie czego:) Dodatkowo, postanowiłem w końcu coś zrobić z tylną częścią downtowna (w odróżnieniu, od rewelacyjnego w mojej ocenie przodu ten skuter ma strasznie zwalisty tył). Polakierowałem czarny plastik pod lampą w pod kolor nadwozia. Tak jest moim zdaniem dużo lepiej a "tyłek" wygląda dzięki temu dużo ciekawiej i delikatniej:) Poniżej fotki (tradycyjnie sory za jakość...) Piotrek
Klubowicze Doktorek Opublikowano 31 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 31 Marca 2015 Wczoraj Jurek_mwo pomógł mi przyleić klrjrm do klrjenis na ciepło jeden urwany uchwyt górny do przykręcenia czaszy i wzmacnił dorobione pozostałe zatrzaski w czaszy, tak więc pozostało mi ją przykręcić, sprawdzić ciśnienie w oponach i dotankować Zacną i jak zrobi się cieplej to wyjadę z garażu na pierwszą wiosenną przejazdzkę Nie stety oderwał się uchwyt górny od czaszy , jednak kleje, które używałem do klejenia nie zdały egzaminu , jutro chyba będę musiał przyspawać ten uchyt do czaszy i ją pomalować, tak więc później Zacną wyjadę z garażu !placz1
Klubowicze maroch75 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Klubowicze Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Yadźka dostała nowe kapcie Metzeler FF... i w ramach luzów produkcyjnych paski Keiti...
hrabia Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Podgrzewane manetki i zmodyfikowana kanapa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się