mesel Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 "Włoszczyzna" dostała dzisiaj nowe oba lusterka w miejsce poklejonych i stale opadających. Dodatkowo wymieniłem obie klamki. Stare były mocno wytarte a prawa dodatkowo skrzywiona. Taka drobna kosmetyka
DAX Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Zamontowałem uchwyt do Garmina eTrex 30 Ram Mout dedykowany do mocowania pod śrubę od lusterka. Tylko że nie w tym modelu, dlatego po przeróbkach śruby oryginalnej wygląda to tak: I końcowy efekt: PS: wstawianie zdjęć z dropboxa jest możliwe na tym forum
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 19 Września 2014 Autor Administrator Opublikowano 19 Września 2014 Zamontowany bardzo praktyczny separator schowka do SJ06 by Worlan. Grzesiu, raz jeszcze WIELKIE dzięki
CZARO Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Zamontowany bardzo praktyczny separator schowka do SJ06 by Worlan. Grzesiu, raz jeszcze WIELKIE dzięki mam pytanie ,da się ten kask ulokować normalnie ,a nie do góry nogami ??czy schowek tak wymusza,takie położenie?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 19 Września 2014 Autor Administrator Opublikowano 19 Września 2014 mam pytanie ,da się ten kask ulokować normalnie ,a nie do góry nogami ??czy schowek tak wymusza,takie położenie? Da się ale takie ulokowanie jest wygodniejsze podczas wyciągania oraz pozwala, w razie potrzeby, schować do kasku dodatkowe przedmioty.
petrus34 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Ja co prawda wczoraj ale wyczyściłem prowadnice i szpilki zacisku tylnego a przy okazji sprawdziłem stan klocków. Jest spoko można dalej śmigać.
Ronin026 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Kolejny dodatek. Wygląda źle ale chciałem wypróbować czy spełni swoje zadanie. Może ktoś będzie miał lepszy pomysł na ładne handbary. https://imageshack.com/i/idQ55Tfhj https://imageshack.com/i/f0swQN2Bj https://imageshack.com/i/iqsG27G0j https://imageshack.com/i/f0TXcNXLj
Kakti Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 A jakby tą pleksę przemalować na czarno razem z uchwytem ??
Ronin026 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Żaden problem z malowaniem. To jest tylko i wyłącznie eksperyment. Muszę zmienić kształt bo ten jest zły. Tak eksperymentuje żeby znaleźć złoty środek a na końcu projekt wyląduje w koszu
Sysgone Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Kolejny dodatek. Wygląda źle ale chciałem wypróbować czy spełni swoje zadanie. Może ktoś będzie miał lepszy pomysł na ładne handbary. https://imageshack.com/i/idQ55Tfhj https://imageshack.com/i/f0swQN2Bj https://imageshack.com/i/iqsG27G0j https://imageshack.com/i/f0TXcNXLj Zerknij na produkty firmy Isotta - tutaj koleś ma zamontowane takie handbary: https://onedrive.live.com/?cid=729B226783F658EB&id=729B226783F658EB%21158
Ronin026 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Na nich się wzorowalem tylko przy burgim zachaczam o szybę przy mocnym skręcie
ciesu Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Przegląd techniczny wykonany, dowód rej. przedłużony na kolejny rok - koszt 63 pln (nie podrożał hehe), przebieg 34001 km.
petrus34 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Ja dziś "upolowałem świerszcza" który swoim popiskiwaniem na nierównościach irytował mnie w czasie jazdy. Przyczyną była zabrudzona rolka od stopki centralnej która obracając się po silniku, wydawała bardzo piskliwe dźwięki - jak to jest w ich zwyczaju kiedy dostanie się jakiś syf. Została potraktowana środkiem czyszczącym a następnie smarem silikonowym w sprayu. UFF, jak teraz cicho i przyjemnie
Ronin026 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Zgodnie z prośbą wstawiam opis powstania deflektora. Materiały aluminiowa blacha 3 mm pleksa 3 mm Aby zrobić uchwyty należy wyciąć 4 elementy z aluminium i wygiąć w odpowiedni sposób. Wymiary są umowne i nie trzeba się rygorystycznie ich trzymać. Wszytko wedle uznania. https://imageshack.com/i/eyKZwaA7j Po wycięciu, wygięciu bierzemy wodny papier ścierny i czyścimy. Jak już dojdziemy do gradacji 1200, 2000 wystarczy wypolerować pastą polerską. https://imageshack.com/i/p8x9QKKDj Pleksę wycinamy szlifierką kątową w odpowiadający nam kształt a krawędzie szlifujemy papierem ściernym Ja użyłem gradacji 500 Następnie podgrzewamy całość opalarką i jak pleksa zmięknie wygiąć na żądany kształt. Szybko stygnie więc wystarczy przytrzymać kilka sekund i gotowe. Elementy aluminiowe skręcamy za pomocą śrubek. Ja użyłem M4 i M5 Otwór na śrubę mocującą nalezy nagwintować. Do śrub regulujących zamiast nakrętek można dać motylki. Ja nie miałem więc są zwykłe nakrętki https://imageshack.com/i/ipzqpEtHj https://imageshack.com/i/hl5KGpKyj W pleksie wiercimy otwory i przykręcamy uchwyty. Na powierzchnię styku z szybą naszego skutera należy wykleić gumą lub czymś co nam nie porysuje szyby https://imageshack.com/i/kqZUbjixj https://imageshack.com/i/iqmSqzSUj Deflektor gotowy. Możemy się cieszyć większym komfortem jazdy a fundusz przeznaczony na deflektor przeznaczyć na paliwo Wykonując swój deflektor nie wiedziałem czy się sprawdzi więc staranność wykonania nie jest wysoka. Teraz wiem, że warto poświecić więcej czasu na jego wykonanie ponieważ spełnia bardzo dobrze swoje zadanie. Mam nadzieję, że pomogłem zainteresowanym Pozdrawiam
marek_m Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Wpisy jak wyżej czynią wątek ciekawym i pomocnym Ja jedynie nabyłem "koce" TU do obu skuterów Montaż i jazdy próbne w weekend
stator Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Moja maszyna dostała nowe tylne klocki na 25-cio tysięczny kilometr. I wszystko byłoby OK, gdybym przy montażu nie zapomniał, że między okładzinami, powinna chyba być tarcza.
marek_m Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Od dzisiaj T-Max jest pod opieką Św.Krzysztofa
kitenation Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 A ja w zeszłą sobotę (fakt dawno, ale nie miałem dostępu do kompa) zroilłem kompletny przegląd (filtry, oleje, płyn hamulcowy + regulacja zaworów) a dodatkowo ze względu na złapanego gwoźdiza w tylnym kapciu wymieniłem obie oponki na Dunlopy Scootsmart:) Piotrek
petrus34 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Ja dziś wymieniłem chyba magiczny stabilizator silnika (cena w sklepie około 420 PLN). Po zdemontowaniu wygląda tak: http:// Zmieniłem co prawda nie na nówkę ale wyglądający bardzo dobrze czyli tak: http:// Aby się do niego dobrać trzeba było zdemontować kanapę i schowek. Do odkręcenia śruby łączącej go z zawieszeniem silnika musiałem użyć klucza udarowego ponieważ bałem się aby nie ukręcić szpilki bo nakrętka nie chciała puścić.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 27 Września 2014 Klubowicze Opublikowano 27 Września 2014 Ja dziś zrobiłem inspekcję luzu zaworowego, stanu łańcucha rozrządu i napinacza... Przy okazji zajrzałem do ustrojstwa sterującego przepływem powietrza od airboxu do głowicy (i gdzieś dalej - nawet nie wiem jak to się tam zwie fachowo), które kiedyś obejrzałem na YouTube i tam polecali trzymać je w czystości... Kiedy zdjąłem pokrywkę, to było widać tylko czarny, zbrylony pył w ilościach zatrważających. W zasadzie zaworki (cieniutkie blaszki), nie miały szans działać jak należy. Teraz zaworki błyszczą się metalicznie, a do czyszczenia została jeszcze komora i przewody wchodzące w głąb pokrywy...
phil Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Za namową kolegi i ja opiszę swoje ostatnie działania. T-Max od jakiegoś czasu miał coraz większe drgania na kierownicy. Pierwsza diagnoza - wyząbkowana opona / niewyważenie felgi. Z racji tego, że są jeszcze ładne dni do latania, podjąłem decyzję o wymianie opon jeszcze w tym sezonie. Zakupione Michelin City Grip-y zawiezione wraz z Tmaxem do poleconego serwisu na Puławskiej. I tu zaczyna się historia tego jak poprzedni właściciel (nie)ciekawie mnie zaskoczył Zdjęte przednie koło i opona a w środku... pływająca tona szlamu najprawdopodobniej po "oponie" w sprayu Zdjęte tylne koło i opona a w środku... to samo w jeszcze większej ilości. Aż żal, że nie zrobiłem zdjęć. Na dodatek ośka tylna została posmarowana miedzianką Nie będę się rozpisywał jak zaskoczyło znalezisko mnie jak i człowieka z wulkanizacji. Po porządnym czyszczeniu wszystkiego, nasmarowaniu odpowiednimi smarami, złożone wszystko do kupy. Aktualnie Tmax jeździ jak po sznurku. Mogę dodać, że na początku sezonu zrobiłem remont zawieszenia co z wymianą opon (i usunięciem tego gówna ze środka felgi), spowodowało, że mam jakiś inny nowy skuter Rezultat : V-max +20km/h, przyspieszenie dużo lepsze, różnica w prowadzeniu nie do opisania. Ta historia kolejny raz pokazuje, że można nieźle się zaskoczyć przy robocie swojej 2oo...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Września 2014 Autor Administrator Opublikowano 28 Września 2014 Zdjęte przednie koło i opona a w środku... pływająca tona szlamu najprawdopodobniej po "oponie" w sprayu Zdjęte tylne koło i opona a w środku... to samo w jeszcze większej ilości. Aż żal, że nie zrobiłem zdjęć. Na dodatek ośka tylna została posmarowana miedzianką Nie będę się rozpisywał jak zaskoczyło znalezisko mnie jak i człowieka z wulkanizacji. Może warto podać od kogo był nabyty ten sprzęt ... tym bardziej, że o ile kojarzę, ogłoszenie o sprzedaży tego Tmaxa było dłuższy czas zamieszczane na naszym forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się