Witam. Na poczatku chcial bym zaznaczyc ze Nie straszna mi mechanika i o Skuterach wiedze jakas mam i dlatego zaraz po zakupie zrobilem sobie przeglad poczawszy od rolek w wariatorze, paska, gaznik, wymiane olejow filtrow itp. Lecz 1 raz dzis przyszlo zmierzyc mi sie z wymiana simeringow i oleju w lagach. Udalo mi sie wyjac po przez odkrecenie sruby imbusowej od dolu lagi, wszystko dobrze umylem i wymienilem simeringi. Probowalem znalesc w necie cos na temat wymiany oleju w lagach w Burgmanie ale nie ma kompletnie nic po za ogolami i glownie opisami w duzych motocyklach. Moze ktos podpowiedziec czy da sie zalac olej bez rozbierania polowy przodu aby dostac sie od gory do lagow i co wazniejsze ile powinno byc oleju w kazdej z lag?? Z gory dzieki za odp. Pozdrawiam
Pytanie
Jachyr1
Witam. Na poczatku chcial bym zaznaczyc ze Nie straszna mi mechanika i o Skuterach wiedze jakas mam i dlatego zaraz po zakupie zrobilem sobie przeglad poczawszy od rolek w wariatorze, paska, gaznik, wymiane olejow filtrow itp. Lecz 1 raz dzis przyszlo zmierzyc mi sie z wymiana simeringow i oleju w lagach. Udalo mi sie wyjac po przez odkrecenie sruby imbusowej od dolu lagi, wszystko dobrze umylem i wymienilem simeringi. Probowalem znalesc w necie cos na temat wymiany oleju w lagach w Burgmanie ale nie ma kompletnie nic po za ogolami i glownie opisami w duzych motocyklach. Moze ktos podpowiedziec czy da sie zalac olej bez rozbierania polowy przodu aby dostac sie od gory do lagow i co wazniejsze ile powinno byc oleju w kazdej z lag?? Z gory dzieki za odp. Pozdrawiam
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się