Sysgone Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Dzisiaj pokręciliśmy trochę na RWBN'ie i ogólnie da się Odnośnik do komentarza
Sympatycy robert1973 Opublikowano 25 Września 2013 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Witam tak małe OT co do jazdy władzy to chyba powinno wyglądać facet chyba wie jak obchodzić się na drodze z maszyną.... ps w codziennej gonitwie często zapominamy o szlifowaniu swoich umiejętności a jazda między autami to nie szczyt "ich"(czyt. umiejętności) więc warto od czasu do czasu wdepnąć na plac manewrowy, parking marketu by poćwiczyć podstawy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Maser Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Hmmm, ósemki (wg jednego z egzaminatorów WORD-u) są po to by jak się wolno jedzie np po chodniku pełnym ludzi to panować nad maszyną i się nie wywalić. Odpowiedziałem że nie planuję jeździć po chodnikach pełnych ludzi ale na egzaminie ósemki wykręcałem biegowcem. Nie czuję potrzeby ćwiczenia ósemek, bardziej by się przydały manewry dynamicznego omijania przeszkód (dwa razy w ciągu dnia musiałem ich ostatnio użyć). Nie kwestionuję szlifowania umiejętności ale nie samymi ósemkami. Odnośnik do komentarza
stefanekmac Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Na torze Kielce podczas jazdy doszkalajacej oprócz nauku hamowania, jazdy bardzo wolnej, troche jazdy cyrkowej,prostowanie na chwile moto w zakręcie żeby przyhamować i nne były też 8. Kiedyś to ćwiczyłem ale się okazało że inny sprzęt i waga plus duża waga dżokeja jednak stwarzały problemy. Odnośnik do komentarza
Sysgone Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Myślę, że każde ćwiczenie podnosi nasze umiejętności. Ósemka jest łatwa do przeprowadzenia i w razie czego można się podeprzeć nogą, więc uda się zminimalizować ewentualne uszkodzenia sprzętu. Na pewno pomaga też w opanowaniu balansowania sprzętem a to z kolei przydaje się podczas jazdy w krokach. Nie raz widzialem ludzi, którzy zamiast jechać, przepychali maszynę nogami. Odnośnik do komentarza
malina666 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Na marywilskiej 44 (parking z tyłu hali) co czwartek jest trening gymkhany od 18 do 20. Wszyscy są zaproszeni, nawet jak pada zawsze ktoś jest. Cwiczą wszyscy od amatorów do szybciej jezdzących. Warto przyjechac bo zawsze cos podpatrzysz lub sie dowiesz. Można też rozstawić sobie obok pachołki i ćwiczyć włąsne figury czy zwyklą ósemkę. Polecam. Po 2-3 spotkaniach od razu sie czuje progres, Mozna podpytac sie innych o technike i coś wysnieść dla siebie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Sympatycy krys70 Opublikowano 26 Września 2013 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Robert Gosc na tym filmiku to jest mistrzostwo swiata. Odnośnik do komentarza
Pan rypak Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Warto podnosić swoje umiejętności,nawet jeśli uważasz się za mistrza:) Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Zawsze warto podnosić swoje umiejętności. Bezpieczna jazda motocyklem/maxiskuterem wymaga ponadprzeciętnej sprawności, refleksu i umiejętności, a przede wszystkim prawidłowej oceny ryzyka. Odnośnik do komentarza
Sysgone Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Coś w tym może być. Niedawno robiłem badania psychomotoryczne i wyszły ponadprzeciętnie dobrze. Ale nie wiem czy to zasługa moto, czy konsoli Odnośnik do komentarza
zenon Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Mam dostęp do placu manewroweg,często jeżdzę po ósemce ,powiem skuterem jest ciężko przejechać ósemkę trzeba troszeczkęto szybciej na łukach,mozna to zrobić choć niejest to łatwą sztuką. Odnośnik do komentarza
Bartek_wwa Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Odgrzebuję. Znalazłem ładną ósemeczkę w Warszawie do potrenowania, polecam ją wszystkim - wstęp darmowy:) parking Tesco przy Połczyńskiej. Plac wygląda na porzucony i można hulać "8" do woli, o ile jakiś TIR nie zrobi sobie na niej pauzy. link do googlemapy: https://www.google.pl/maps/dir//52.2160418,20.883731/@52.2159715,20.8838464,320m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e2 Dzisiaj pierwszy raz wykonałem ten manewr skuterem i o dziwo tragedii nie ma. Jest pewna trudność w operowaniu rolgazem przy pełnym skręcie kierownicy (na zwykłym moto wrzucasz jedynkę i pojazd sam się dalej toczy bez operowania gazem, sprzęgłem czy hamulcem), ale na pewno da się to wyćwiczyć. Na zachętę podpinam filmik z jazdy: Odnośnik do komentarza
Trenex Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Odgrzebuję. Plac wygląda na porzucony i można hulać "8" do woli, o ile jakiś TIR nie zrobi sobie na niej pauzy. Plac nie jest porzucony, wynajmowany jest przez szkołę jazdy BETA z Piastowa, jak nikogo nie uczą to nie ma problemu z trenowaniem tam sobie prywatnie. Odnośnik do komentarza
Berkut 42 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Tu lepiej widać jak powinno się jezdzić w mundurku Odnośnik do komentarza
zygmek68 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Samo kręcenie ósemek nie jest specjalnie trudne ,zwłaszcza po kilku próbach.Problem największy może stwarzać masa całego zestawu {kierownik i moto} Odnośnik do komentarza
Sympatycy robert1973 Opublikowano 24 Października 2015 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Samo kręcenie ósemek nie jest specjalnie trudne ,zwłaszcza po kilku próbach.Problem największy może stwarzać masa całego zestawu {kierownik i moto} Wszystko zależne od wysokości środka ciężkości... inaczej się manewruje klockiem typu suzi B 650 a inaczej moto ~600(+/-50) cm3 gdzie środek ciężkości jest znacznie wyżej położony. Tak czy inaczej to pokazy gości profi a nie leszczy Odnośnik do komentarza
zygmek68 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Wszystko zależne od wysokości środka ciężkości... inaczej się manewruje klockiem typu suzi B 650 a inaczej moto ~600(+/-50) cm3 gdzie środek ciężkości jest znacznie wyżej położony. Tak czy inaczej to pokazy gości profi a nie leszczy A co to jest gość profi? Moja odpowiedz dotyczyła postu #1,a ten film to pokaz bardziej cyrkowy niż normalna jazda nawet dobrego motocyklisty.Wiekszość po kilkudzesieciu godzinach prób mając talent mogła by pokusić się o taki przejazd. Lecz pytanie dotyczyło umijętności wykonania ósemki na skuterze. Odnośnik do komentarza
stator Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Byłem przed wczoraj, spróbować, po przeczytaniu Waszych postów..... Nie wygląda to najlepiej.... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się