Nurider Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Nie chce mi się wierzyć, że tylko ja uległem urokowi tego skuta Szukam innych ujeżdżaczy w celu wymiany doświadczeń.
BM01 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 To jest nas dwóch (przynajmniej). Ja swój kupiłem w tym roku i jest to mój pierwszy sprzęt zakupiony po zdaniu egzaminu na kat.A. Do dzis mam przejechane ok. 7600km
Nurider Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Ufff... najgorsze w życiu to samotnym być ! I jakie spostrzeżenia? Spalanie , komfort, osiągi ? Masz szybę ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Października 2013 Administrator Opublikowano 2 Października 2013 Ufff... najgorsze w życiu to samotnym być ! My z Artixem nawineliśmy w tym sezonie "parę" km'ów tym skuterem, m.in trasa Topornia- Wawa i osobiście na mnie ten skuter zrobił prawie tak samo dobre wrażenie jak jego bezpośredni konkurent, czyli Honda SH 300i. Na miasto rewelacja, w trasę można lecieć, wąski, zwinny i na prawdę zachęcający do jazdy na codzień. Brakuje szyby... ale ten problem ma i konkurencja "big wheel". Może nawet jeszcze w tym roku uda się zamieścić na stronie wrażenia z jazdy tym skuterem
Nurider Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Ojciec Dyrektor na People !!! Piekło zamarza! Mariusz- a w czym GT jest gorsze od SH? Bardzo proszę o wrażenia!
Nurider Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 My z Artixem nawineliśmy w tym sezonie "parę" km'ów tym skuterem.... Może nawet jeszcze w tym roku uda się zamieścić na stronie wrażenia z jazdy tym skuterem Mariusz - 2013 się skończył a Twoich wrażeń nie ma . Subtelnie się przypominam . Z innej beczki - czy ktoś z kolegów dosiadających GT 300i zmieniał kufer na większy ? Jakie modele polecacie ? Niestety- fabryczny, przy dalekich wyjazdach, wydaje się być słabą opcją...
kmodzele Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Co jeszcze oprócz Kymco People GT300i oraz Honda SH300 mamy w kategorii "wąska trzyseta"? To chyba nie OT - tak żebyśmy wiedzieli z czym toto da się porównywać. Takie X-Maxy 250 to chyba są wyraxnie szersze, no nie?
Nurider Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 kmodzele - chyba nie ma podobnych skutów - 300-ek, na 16-stkach, z płaską podłogą .Znam tylko te dwa . X-max to zupełnie inna konstrukcja .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Stycznia 2014 Administrator Opublikowano 1 Stycznia 2014 Ewidentnie GT300i jest uderzeniem w konkurencję Hondy, model SH300i. Ze względu na parametry techniczne jest to w zasadzie jedyna konkurencja. Pierwsze, co robi wrażenie to osiągi. GT300i to skuter, który zbiera się wyraźnie lepiej niż konkurencyjne 400'tki a w trasie bez większych problemów utrzymamy prędkości rzędu 130- 140 km/h. V-max to 150 km/h... i nie jest to żaden wyczyn. Wyczynem jest za to utrzymać się za sterami ponieważ oryginalna szyba jest za niska... no ale jest to skuter z założenia miejski i w takich okolicznościach czuje się najlepiej. Jego szerokość pozwala doskonale lawirować w miejskim gąszczu. Każdy start spod świateł pozostawia 99% puszek w tyle... co ważne- motor pracuje z wysoką kulturą. Doskonałe hamulce, ciekawe zegary z miłą dla oka iluminacją, ładne ledowe lampy tylne, dobra+ jakość wykończenia, pewne prowadzenie. Z minusów klekocząca klapa seryjnego kufra no i, jak to w skuterach z grupy "Big wheel" mały schowek pod kanapą czy zlewające się tylne kierunkowskazy. Wypada też wspomnieć o dość twardej charakterystyce nastawów zawieszenia. Bezpośrednio porównując GT300i z SH300i powiem krótko- Kymco nie ma się absolutnie czego wstydzić... a już z pewnością nie ceny. GT300i jest tańszy o ok. 4 tpln od SH300i a użyteczność i radość z jazdy oba skutery mają na tym samym poziomie. W mojej ocenie... jeśli ktoś szuka wąskiego, zwinnego skutera do miasta, czasem chce wyskoczyć w trasę z pasażerem i ceni sobie dobre osiągi przy stosunkowo rozsądnym spalaniu (średnio ok 3.8/100 km) to polecam GT300i z czystym sumieniem. Należy jednak pamiętać o dwóch sprawach: - Seryjna szybka, a w zadzie jej atrapa, daje "jako taką" ochronę ale tylko w mieście. W trasie mamy napór mega napór na klatkę i jeśli cenimy sobie komfort i ciszę od razu szyba do wymiany. - Schowek pod kanapą jest symboliczny a seryjne top case jest średniej jakości. Mówiąc inaczej- w trasie z pasażerem będzie słabo.
Nurider Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 Wielkie dzięki ! Prawie wszystko co napisałeś pokrywa się z moimi odczuciami . Porządną szybę już mam , powietrze przelatuje tuż nad kaskiem , można nie zamykać szyby w integralu. Uploaded with ImageShack.us Świetna jest też ochrona dłoni więc grzane manety niepotrzebne. Klekocząca klapa od kufra? U mnie jest OK , może to wada tego konkretnego kuferka. Schowek ...no niestety . Przeraźliwie mały a rozmiar kuferka też nędzny. Ponawiam pytanie- kto ma sensowny zamiennik albo ma jakieś pasujące do People'a sakwy ? Prezes - jeszcze raz dzięki !
Sympatycy robert1973 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Sympatycy Opublikowano 5 Stycznia 2014 Witam @nurider do "300" na big wheel można by jeszcze zaliczyć Sym-a Citycom-a choć pojemnościowo bliżej mu do 250 (263) ale niestety chyba już jest niedostępny w Polsce, rok temu była "akcja" wyprzedażowa i na obecną chwile nie widzę go w ofercie.
kmodzele Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 To ja bym dorzucił jeszcze jako konkurencję Yamaha X-City "250", 16" z przodu, 15" z tyłu, niewiadomoczemu nieobecna w polskiej ofercie. Co prawda nie ma płaskiej podłogi, ale ma dość głęboki przekrok. No i nie jest to "300" tylko "250", ale to prawie to samo :-) Jest to z pewnością miejski skuter. O, i znalazłem jeszcze Scarabeo Special 300 ie (na stronie aprilia.it). 16" z przodu, 14" z tyłu, 21 KM. Wygląda bardzo miejsko.
Nurider Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 robert1973- napalałem się na Citycoma 300. Niestety - nie załapałem się na tę sławną wyprzedaż rocznika 2008 , kiedy oddawali go za 8k chciałem nawet używkę, kilka oglądałem ale nie było ani jednej pewnej sztuki. Nowy jest na zamówienie za 16 k ale... nie lubię mało popularnych sprzetów . No i serwis -jeden z naszych kolegów z forum ma Maxsyma i z wypiekami na twarzy śledzę jego boje z serwisami kmodzele - X-City nie ma w ofercie bo jest... X-max . Chyba bardziej uniwersalny . Wyjąłem rocznego GT za 10 k czyli 2/3 ceny i uważam ,że to był dar od losu .Okazało się ,że pod pewnymi względami bije mój typ nr 1 czyli...Downtowna . Lepszy start ,prowadzenie, pozycja w mieście , "przeciskalność " w korkach ... tylko te małe schowki... Pewnie dlatego GT sprzedaje się o wiele gorzej niż DT. Jest mniej uniwersalny a Polak lubi mieć jeden sprzęt do wszystkiego Aprilia...no cóż. Doceniam urodę ale nie pojadę Włochem w trasę . Nie chcę powielać stereotypów ale włoskie patenty techniczne i jakość jakoś mnie nie przekonują ...i chyba nie tylko mnie bo nie widziałem na polskich drogach tego cuda .Jakością wykonania Kymkaczy jestem zachwycony! Zero brania oleju , opony trzymają ciśnienie , nic sie nie telepie ...prawdziwa bezobsługowość
RONIN Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Nurider, bo nie widziałeś mnie ;-), Scarabeo to super sprzęt do miasta, a moją 500tką dojechałem do Istambułu w ostatnie wakacje. Nie sądzę, żeby skarabeusz był bardziej awaryjny od Kymkacza, nasze stereotypy biorą się raczej z tego, że Piaggio i Aprilie trafiają do Polski przeważnie już zajeżdzone przez włochów, a większość Kymkaczy pochodzi z polskich salonów.
Nurider Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ronin- o Twojej wyprawie czytałem kilka razy ! Respect! Niemniej pamiętam zakończenie- nie wróciłeś na kołach do domu . Nie mam doświadczenia z włoskimi moto ale trochę grzebałem przy autach Fiata i Alfy. To nie były solidne sprzęty...Mojego Kymco porównuję z Yamahą kolegi, z którym razem garażujemy . On musi więcej grzebać przy swoim
RONIN Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 A kolega ma yamahę z polskiego salonu? Też jest rocznik 2012? Mnie padł rozrząd, ciężko powiedzieć czy Apka miała w tym momencie 46 tys. czy 86 tys. przebiegu gdyż kupiłem ją jako 6letni skuter. Ty nie powinieneś wcale grzebać, masz nowy skuter na gwarancji. Ja przy trzyletniej Gilerze nic nie robię oprócz tankowania.
Nurider Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Kolega ma Yamahę z polskiego salonu -2013 . Narzeka na krzywą tarczę , koła pompuje co tydzień ...a ja jeszcze ani razu . Grzebię w swoim bo chcę go poznać albo coś zamontować nie dlatego , że jest taka potrzeba.Akumulator w zimie sam się nie naładuje, szyba się sama nie założy itd . Teraz knuję w sprawie sakw bo chociaż People z założenia jest miejski to ja go przerobię na turystyka . W trasie daje rade w dwie osoby więc czemu nie ?
Nurider Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zakupy polskiej armii to nie jest dobry przykład ...ale to nie miejsce na takie rozważania. Widziałem wiele skorodowanych Fiatów, sam kilkoma jeździłem. Mazda chyba jednak trwalsza JTD owszem - super silnik chociaż wersja 2.4 nie zachwyca bezawaryjnoscia. To, że GTI 300 jest wzorowany na znakomitej SH 300 jest oczywiście prawdą ale to nie miejsce produkcji gwarantuje jakość tylko ścisłe procedury kontrolne IMHO. Koledzy jeżdżący na BMW GT 650 używają wyrobu sklepanego w CHRL a silnik z Kymco...zgroza!
stefanekmac Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Robili,,, podatki i wysoka cene energii spowodowały ucieczkę firm z kraju.Ale część tzw włoszczyzny faktycznie jest ok.W Toporni można było wypróbować kimkacze. Ładne i nieźle jeździły.Miałem przez 3 lata Piaggio Liberty-uczył się na nim synek.Niby 50 ale po odblokowaniu całkiem żwawa.Nic nie nawaliło.
Nurider Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Uzywa ktoś z Was rolek Pulleya w GT-ku? Jeśli tak to jakich i z jakim skutkiem?
p0lish Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam jako kolejny użyszkodnik GT300i
Nurider Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Hej! Powoli ale nieustannie grono Ludzi (People ) się powiększa Dziś dotarły do mnie rolki Pulleya 15 g, jak zamontuję natychmiast zrelacjonuję wrażenia . Czytam uważnie co na ten temat piszą ludzie ze Śródmieścia ( downtownersi ) , większość preferuje rolki 14 g lżejsze od fabrycznych 15,4 g. Twierdzą, że dużo lepiej przyspiesza się na 14-stkach a prawie nie zmienia się predkość max. Sądzę, że nasze GT- ki zbierają się ze świateł wystarczająco dobrze a trochę wyższa prędkość by się przydała...
p0lish Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 SH300 zbiera się lepiej niemniej jednak do 120 burka nie ma nic do powiedzenia ja mam od ok 6 m-cy mały problem z popiskującym sprzęgłem - w ASO nie uznali tego za usterkę pomimo moich starań podobno przyczyną są syfiące się okładziny. po zgłębieniu tematu wiem, że przyczyną są słabej jakości materiały czyszczenie wystarcza na ok 50km
Nurider Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 SH zbiera się lepiej? Hmmm...waży tyle samo , moc mniejsza o ok. 4 konie ....robileś jakieś porównania?. Z Burkiem 650 stawaliśmy w szranki -do ok 50-60 km/h Kymco nie odstawał , ba! był nawet o pół skuta z przodu , potem Burek coraz szybciej odjeżdżał ...zresztą , jak jadę solo to z odejścia z miejsca jestem zadowolony natomiast chcę doprowadzić do tego by GT szedł 160km/h na prostej a nie tylko z górki . Serwis Cię wkręca- moje sprzęglo nie czyszczone nigdy a nic nie popiskuje , działa idealnie. Jaki masz przebieg?
p0lish Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja waże 98 na sucho. W pełnym rynsztunku trochu więcej. Spod świateł Sh300 wzieło mnie 3x przy 3 próbach Przebieg mam ok 6k obecnie ale już po gwarancji. Chcę to usunąć poza ASO.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się