Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Burgman UH 125 - ruszanie i przyspieszenie


Pytanie

Opublikowano

Witam, pytanie do użytkowników UH 125... w sumie nie narzekam na prędkość i przyspieszenie bo tak w 6-7 sec. mam 60-70 km/h więc spokojną prędkość do jazy po mieście, jeszcze chwilą i do setki też daje ładnie radę ale martwi mnie to że...

- przy ruszaniu trzeba dodać sporo gazu zanim skuter ruszy z miejsca, obroty rosną a maszyna stoi (jeździłem Kimco People 250 i tam tylko dotknie się manetki i tylne koło zaczyna się kręcić)

- przy przyspieszaniu (manetka na full) tak do 30 km/h czuć wyrażnie wysprzęglanie, obroty wysokie a ciągnie średnio, od 30 wzwyż już tego nie czuć, idzie jak przeciąg w siatę :)

czy to normalne czy coś jest nie tak z skuterkiem ?

...model 2010 z przebiegiem 9 tyś km.

a i tak po za tematem... jakieś patenty na poleprzenie brzemienia tłumika ?

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Opublikowano

nikt na forum nie ma 125tki ?

  • 0
Opublikowano

Witaj.

Nie mam co prawda burgmana 125 ale kymco 125. Z tego co wiem to napęd w burgmanie 125 jest zestrojony właśnie na przyspieszenia i rusza z wysokich obrotów. Ja mam odwrotny problem - rusza ze zbyt małych obrotów i ma muła do 15km/h. Co do wysprzęglania do 30km/h to sądzę, że to efekt sporej masy burgmana. Tak jest zestrojony napęd w twoim skuterze. Jeśli chciałbyś zmienić charakterystykę sprzęgła zawsze można pobawić się sprężynkami(dać miększe) albo jakieś sportowe sprzęgło regulowane.

A tak na marginesie to widzę, że posiadaczy 125 traktuje się tu po macoszemu. Tak jak wśród motocyklistów motocykl poniżej 500ccm jest tylko pierdzikółkiem, tak wśród skuterów widzę, że niżej 250 podobnie. W sumie to się nie dziwię.

Na forach dotyczących innych branż jest podobnie. Na wiatrówkowym bron.iweb.pl na przykład zejść niżej marki HW (weihrauch) jest fe.

Sorry za OT.

Pozdro

  • 0
Opublikowano

dzięki za odp. bardzo możliwe że jest tak jak mówisz bo przyspieszenie jest całkiem niezłem a masa faktycznie robi swoje,

może jakiś posiadacz UH125 się wypowie...

  • 0
Opublikowano

albo nikt nie ma tu UH 125 albo forum jest tak żadko odwiedzane...

  • 0
Opublikowano

Witam

Kolego ja wymienilem rolki na lżejsze i zbiera sie lepiej a na poczatku też miałem tak samo jak to opisałeś czyli też musiałem odkręcać manetkę trochę bardziej

Pozdrawiam

  • 0
Opublikowano

jesłi autorowi to pomoże to jadzia 125 też rusza z wyższych obroów niż kymco

według obrotka sprzęgło łapie przy ok 3,5 tys

  • 0
Opublikowano

Kolego prezeskrk... jakiej wagi roleczki i jakiej firmy jesli mozna wiedzieć ?

  • 0
Opublikowano

Już nie pamietam , ale bede jechac wymieniac klocki to sie dopytam , ale to dopiero w nastepnym tygodniu.

  • 0
Opublikowano

Wszystko możesz zmienić i wyregulować, prawie w dowolnym zakresie, przez wymianę rolek i ew. sprężyn sprzęgła przy tylnym kole

  • 0
Opublikowano

Moj sasiad ma Honde SH125 (bodajze 2010).

Rowniez skuter musi wejsc na obroty, zeby zaczac przyspieszac.

Jezdzilem Yamaha Xenter 150 oraz Honda SH 150 - leciutki ruch manetki i oba ruszaja od razu bardzo sprawnie.

Nawet w przypadku jednostek 125 jednego producenta (KYMCO) jakie sa roznice:

- Agility City 125: 7.0 kw, predk. maks. 90 kmh

- Grand Dink 125: 8.7 kw, predk. maks. 97 kmh

- Movie S 125: 8.7 kw, predk. maks. 100 kmh

- K-XCT 125: 10.6 kw, predk. maks. 101 kmh

- People GT 125: 10.9 kw, predk. maks. 110 kmh

- Downtown 125: 11.0 kw, predk. maks. 110 kmh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...