rabel Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Witajcie! Od kilku ładnych lat jestem motocyklistą. Swoją przygodę z dwoma kółkami rozpoczynałem od 50cm skutera Kymco, po 2 latach zapragnąłem czegoś mocniejszego no i teraz śmigam Kawasaki Er6. Postanowiłem jednak dołączyć do Waszego grona bo zatęskniłem za skuterem i przymierzam się do zakupu jakiegoś maxi! Zwiedziłem wiele salonów i moją uwagę przykuły dwa sprzęty: Burgman 650 oraz Honda Intergra Teraz wciąż się zastanawiam co wybrać? Sporo jeżdzę po mieście ale też bardzo lubię dłuższe wypady... wygoda czy zwinność? Pomóżcie!
tomek7121 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Nie jestem specjalistą od tych sprzętów i pewnie też ameryki nie odkryję ale na samo miasto z tych dwóch wygrywa moim zdaniem integra ( zwinna, miejskie gabaryty i spalanie) ale burek ma składane "uszy" i w mieście też dobrze sobie radzi. A w trasie to chyba nie trzeba mówić który wygrywa. Moim zdaniem musisz sam zdecydować czy stawiasz na zwinność i osiągi czy na komfort, pakowność no i także niezłe osiągi bo to i to niby skut ale dwa różne światy
zygmek68 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Stawiam na burgmana,Jest wygodny i pakowny.Tylko czy Ty cenisz wygode?
tomek7121 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 po przesiadce z ER6 na integre różnicy dużej nie poczuje ale jak usadzi się na Burku to tyłek sam zechce wygody
tomek7121 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Poczekajmy na wypowiedź jakiegoś Integrowca, może zarzuci jakimś kontrargumentem. Ja osobiście kierowałbym się w stronę Hondy gdyby w grę wchodziło miasto i jakieś krótkie wycieczki. Bo w przypadku dłuższych wyjazdów to jednak pakowność i komfort biorą górę nad zwinnością
rabel Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 po przesiadce z ER6 na integre różnicy dużej nie poczuje ale jak usadzi się na Burku to tyłek sam zechce wygody no właśnie! swoje lata mam i lubię jak dupsko wypoczywa i ma ciepło! Jeździłem ostatnio na obu sprzętach i: - w Integrze urzekła mnie zwinność oraz osiągi podobne do Er6 - tylko ochorna przed wiatrem zdecydowanie lepsza. ale poza tym to po prostu motocykl z automatem i tyle samo miescja na bagaż - czyli wcale! - Bury to wygoda, wydoda i wygoda!!! wszystko na miejscu, osiągi niezłe no i te schowki! tylko boję się że jak kupię Burgera to przy pierwszym korku w mieście będę klął pod nosem, że zamiast szybko się przemieszczać pomiędzy samochodziarzami stoję z nimi w korkach - a od tego już się odzwyczaiłem!
tomek7121 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 odpal jutuba i tam na pewno znajdziesz miejskie przejażdżki burgmanem. a od siebie mogę dodać, że moja atlanta ma też szerokie dupsko (i ładne) a bez problemu śmigam między samochodami. Nauczyłem się gabarytów skuta i nie zwracam na nie uwagi. tak bym to ujął.
pabloxl Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 W mieście nic innego jak skuter nie sprawia frajdy. Pakowność, poręczność to to, na co ja postawiłem przy przesiadce z horneta. Aczkolwiek brakuje mi czasami tego dreszczyku emocji....
rabel Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 W mieście nic innego jak skuter nie sprawia frajdy. Pakowność, poręczność to to, na co ja postawiłem przy przesiadce z horneta. Aczkolwiek brakuje mi czasami tego dreszczyku emocji.... Zostawiam sobie w garażu ER6, więc jeśli zabraknie mi dreszczyku emocji to polatam na Kawie! Ale na tę chwilę trochę się wyciszyłem i będę jeździł skutem!
marek_m Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Na Twoim miejscu, na razie nie brałbym żadnego z wymienionych. Kupiłbym używkę (400 cc) za rozsądne pieniądze i polatał rok. Jeżeli po roku, uznasz, że skuter rzeczywiście Ciebie kręci, kupisz sobie solidną maszynę za solidną kasę.
Bobas Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Na Twoim miejscu, na razie nie brałbym żadnego z wymienionych. Kupiłbym używkę (400 cc) za rozsądne pieniądze i polatał rok. Jeżeli po roku, uznasz, że skuter rzeczywiście Ciebie kręci, kupisz sobie solidną maszynę za solidną kasę. Podzielam to zdanie. Pod awatarem napisałeś, że masz Burgmana 650. Już teraz nie wiem, czy już go kupiłeś, czy........... ?
rabel Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Podzielam to zdanie. Pod awatarem napisałeś, że masz Burgmana 650. Już teraz nie wiem, czy już go kupiłeś, czy........... ? Już trochę jeździłem na skuterach, no i ostatnie 5 lat na moto, więc wiem że wszystko z silnikiem poniżej 600 będzie za słabe. wczoraj podpisałem umowę na Burgmana 650, więc wyboru już dokonałem. odbiór niestety dopiero pod koniec przyszłego tygodnia, więc muszę być cierpliwy jak tylko nabiję nim trochę kilometrów to podzielę się wrażeniami!
Bobas Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Gratuluję dobrego wyboru. Będziesz pan zadowolony .
tomek7121 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 gratulacje Jeśli będziesz miał ciągle ER-ke to Integra byłaby zbędna
lanciomaniak Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Już trochę jeździłem na skuterach, no i ostatnie 5 lat na moto, więc wiem że wszystko z silnikiem poniżej 600 będzie za słabe. Ja za takie myślenie dostałem tutaj niezłą burę od chłopaków...
rabel Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Gratuluję dobrego wyboru. Będziesz pan zadowolony . dzięki! mam nadzieję że się nie zawiodę!
Gość klauzero Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Ja też długo się zastanawiałem Burgman czy Integra, jednak wybór padł na jednego z 3 trojaczków Hondy do których należy Integra - NC700X DCT, czyli z tym samym automatem, bo o dziwo tam mieści się kask integralny, w Integrze nie, a w dotatku 6 tys różnicy na korzyść NC700 to jednak coś.
marek_m Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 No, ale NC700X DCT to nie skuter. Ma co prawda silnik wspólny z Integrą i schowek na kask, ale to jest motocykl.
Gość klauzero Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 W wersji dct różnice są marginalne poza pozycją większymi plastikami z przodu i szybą.
marek_m Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Kiedy nim jeździłem nie miałem żadnych skojarzeń ze skuterem, co nie zmienia faktu, że to fajny miejski motorek.
Gość klauzero Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Szczęściarz, ja polowałem sporo na testówkę i znalazłem tylko w Honda Plaza w Wawie, ale to już odbiegamy od tematu...
Shinji Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 sprobuj poszukac za Odra. Ja tak kupilem swoja Integre. Rocznik 2012, 6200 km przeleciane - wiec traktowany jest juz jako uzywany sprzet, dalem za niego 6300 Euro - podgrzewane manetki Hondy byly w cenie Gwarancja do konca lutego 2014 Sa drobne, male ryski, ale za ta cene to jestem i tak super zadowolony. Juz smigam nia w Irlandii Teraz czeka mnie przerejestrowanie.
rabel Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 Pierwsze 500km, po Kaszubach, na nowym sprzęcie nakręcone! Wrażenia bardzo pozytywne! Przede wszystkim niesamowita wygoda, poręczność no i szybkość! Mógłbym tak nawijać i nawijać te kilometry! Cieszę się że kupiłem 650tkę bo mocy jest wystarczająco dużo co daje mi to duże poczucie pewności. Wybór w 100% tarfiony! Wszystkim dziękuję za posty i dobre rady! Pozdrawiam
zygmek68 Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Dziś już wiem , król jest tylko jeden. Wybrałem hondę i choć zrobiłem nią ok. 1500 km to jeśli chodzi o wygodę w trasie to Suzuki dla mnie jest bezkonkurencyjne.A jak popatrzymy na właściwości jezdne to już Honda górą, a w kategorii osiągi to tylko Gilera czy Aprilla sprawniejsze są .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się