eloziomwaw Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam, brakuje mocy... kiedyś planuję przesiadke na 400 K3 lub wyżej ale na razie brak funduszy Moje pytanie... jak podnieść moc 125 z 2010 r ? polepszyć osiągi ? znalazłem tłumik... ale trochę drogi http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wydech-tecnigas-maxi-suzuki-burgman-p-15515-1.html?cPath=18035_35905_35915&sessID=405b789ff3d6c931f00dc3c6fa5c7835 lub http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wydech-turbo-gmax-suzuki-burgman-125i-150i-p-17271-1.html?cPath=18035_35905_35915&sessID=405b789ff3d6c931f00dc3c6fa5c7835 i wariator, tu cena jeszcze w miarę przystepna http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wariator-malossi-multivar-2000-suzuki-150cc-p-15887-1.html?cPath=18035_35905_35931&sessID=405b789ff3d6c931f00dc3c6fa5c7835 lub http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wariator-performances-suzuki-burgman-125150-p-14986-1.html?cPath=18035_35905_35931&sessID=405b789ff3d6c931f00dc3c6fa5c7835 da to coś ? czy może są jakieś inne metody ? ktos używał komponentów z linków ?
0 Ziom Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Tłumik max Ci da 1 KM o ile w ogóle coś da. Wariator mocy nie zwiększy ale zmniejszy straty przeniesienia napędu i w to bym celował bo to najwięcej Ci da. Pozdrawiam
0 eloziomwaw Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 a jak dobrac odpowiedni wariator ? wymienic tez pasek napędowy na mocniejszy ? a no i czy jest sens wkładac nowy wariator za 500 zł. ? czy osiągi będą wyraźnie lepsze ? bo jak tylko minimalnie to się nie opłaca... a wymiana samych rolek coś daje ? jak takowe dobrać ?
0 Maly Książe Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Jedyne w co bym celował to rolki dr pulley. Nie jest to drogie rozwiązanie a jest szansa, że dostroi trochę napęd do Twoich potrzeb. Akurat nie wiem czy do 125 są takie rolki dostępne , ale warto iść w tym kierunku.
0 yamaha250 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 A ja ci kolego doradzę abyś dał sobie spokój i odkładał kaskę na coś mocniejszego pozdrawiam
0 eloziomwaw Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 Wąchacz chyba ma rację ale poczytać o rolkach doktorka nie zaszkodzi, szczegónie jeśli nie jest to drogie rozwiązanie
0 Sympatycy Anton Opublikowano 27 Lutego 2013 Sympatycy Opublikowano 27 Lutego 2013 Podzielam zdanie yamaha250. Ktoś tam, w czasie konstrukcji burka, obliczył naprężenia na wał korbowy, na pasek napędu, na .... itd itp. I z powodu 1 KM, albo 5 kmh więcej ryzykować, że silnik się rozwali i tłok wyjdzie "bokiem"? Opłaca się to? Ja bym nie ryzykował. Masz spokój, daj spokój Nie wywołuj wilka z lasu.
0 Maly Książe Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Dostrojenie napędu za pomocą rolek to nie ingerencja w silnik więc trwałość jednostki nie powinna zostać naruszona, tym bardziej , że jest ona chłodzona cieczą Wymiana tłumika ma tylko sens w dwusuwie, wtedy przyrost mocy jest naprawdę odczuwalny.
0 marek an 250 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 przerobiłem kiedyś ferro 125 ccm na 170 ccm , wymiana głowicy, cylindra ,wariatora wszystko firmy naraku , części bardzo dobre ale efekt tego był taki że po przejechaniu 8tys km szlak trafił wał i sprzęgło .Jeżeli chcesz więcej mocy to zbieraj pieniądze na coś większego pojemnościowo silnika , cokolwiek zmienisz w 125ccm i tak będzie za mało dla ciebie szkoda tylko kasy którą wydasz
0 eloziomwaw Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 macie rację, dokładam do 400 K7
0 moro Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 W skuterze podnieść prędkość można tylko na dwa sposoby: 1. Zwiększyć obroty silnika 2. Zmienić przełożenie na zębatkach na tylnym kole (albo założyć większą opone) Zmiana wariatora czy rolek zmienia tylko przyspieszenie ale nie zwiększa prędkości maksymalnej.
0 janus60 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Też stoję po stronie tych którzy radzą zbieranie kasy na większą pojemność.Odczuwalny tuning mechaniczny to spore wydatki i duże ryzyko zmniejszenia trwałości napędu.Jeśli kosmetyka osiągów to lżejsze roleczki i tyle(reszta zmian to wspomniane duuuże koszty)
0 siekier01 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 przerobiłem kiedyś ferro 125 ccm na 170 ccm , wymiana głowicy, cylindra ,wariatora wszystko firmy naraku , części bardzo dobre ale efekt tego był taki że po przejechaniu 8tys km szlak trafił wał i sprzęgło .Jeżeli chcesz więcej mocy to zbieraj pieniądze na coś większego pojemnościowo silnika , cokolwiek zmienisz w 125ccm i tak będzie za mało dla ciebie szkoda tylko kasy którą wydasz Kolega zapomniał o kupnie wzmocnionego wału i sprzegła. No i się zamściło.
0 Goły Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Rolki Dr pulley dzięki trikowi ze swoim kształtem w większości skuterów zwiększają obydwa parametry. płynniejsze ruszanie i lepsze przyspieszenie jeśli są minimalnie lżejsze od orginału , w twoim przypadku o 1 gram ale powinny też zwiększyć prędkość max przez swoje ścięcie dzięki któremu pasek wyjdzie troszkę wyżej . Szkoda że nie załapałeś się na zakup z forum . 110do 130 zeta max a zmiana dynamiki odczuwalna
0 netoperek Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Prościej i taniej byłoby chyba kupić cały silnik 175 ccm .
0 Klubowicze karton Opublikowano 27 Lutego 2013 Klubowicze Opublikowano 27 Lutego 2013 jak niema mocy na wale to skąd w napędzie przypomnij se jekcje fizy
0 mkapilkr Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Dokładnie ja też Miałem burka 125 i chyba się domyślam an co chorujesz. Ja postanowiłem sprzedać i kupić 400 Spalanie takie samo a osiągi ....... Wiec też odradzam kombinacje.
0 kmodzele Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Ja bym też nie grzebał. Masz nowy sprzęt, bardzo ekonomiczny, dość pakowny i wygodny. Przypomij sobie moment, w którym się na niego decydowałeś - dlaczego wybrałeś ten model? Na pewno był to wybór przemyslany. Schrzanić taki skuter - szkoda! Zalety: - mało pali, dalej jeździ bez tankowania - mniejszy Vmax - zawsze to nieco mniejsza szansa na paciaka z powodu nieuwagi - jest lżejszy, łatwiejszy w kręceniu się po ulicach, parkowaniu. Nigdy nie znajdziesz motocykla ideału, zawsze jest coś za coś :-( Raczej pomyśl o szybie turystycznej, lepszym kufrze, podgrzewanych manetkach a może nawet podgrzewanej kanapie, handbarach itd. Ciesz się z tego co masz!
0 eloziomwaw Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 Na pewno był to wybór przemyslany. powiedzmy że przemyślany, cena wydawała się okazyjna, 6 tyś za rocznik 2010 z przebiegiem 8 tyś km. stan wizualnie jak z salonu, mechanicznie zajebiście, kolor biała perła. Skuterem jest super rozmiarowo, szkoda że w takiej budzie nie siedzi 300 to był by ideał, trochę duża i cieższa jest 400
0 Maly Książe Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Nie wiem ile waży 125, ale na krótkie odcinki po mieście to chyba wydaje się być ok. Ja bym zmienił te rolki i latał, w międzyczasie ewentualnie zbierał kasę na coś większego... Mi np w moim sprzęcie w mieście zaczyna trochę przeszkadzać jego waga, czasami trzeba się naszarpać przy parkowaniu, a w korku i jeszcze z pasażerem i zakupami w schowku szczególnie w koleinach jest ciężko
0 Marci M Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 jak niema mocy na wale to skąd w napędzie przypomnij se jekcje fizy Jak to ??? wiadomo że w napedzie nie ma mocy jednak transmisja powoduje ogromne straty i dzieki rolokom, wariatorowi itp. ograniczasz straty a tym samym zwiększasz efektywność i ilość koni na koło. Jedź swoim sprzętem na hamownie to zobaczysz jak się ździwisz . Tuning transmisji jak najbardziej zwiększa ilośc koni i momentu obrotowego na kole.
0 eloziomwaw Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 to jakie rolki ewentualnie dobrać ? nie mam pojęcia jakie są seryine i na jakie ewentualnie zmienić, bardziej zależy mi na przyspieszeniu ale dobrze żeby prędkość nie zmalała znalazłem coś takiego... http://www.scooterkingz.pl/sklep-maxi/czesci,suzuki-2,burgman-uh-i-e-125-ccm-4t-lc-07 a odnośnie tłumika, nie ma sensu go zmieniać ale może jest jakiś patent żeby polepszyć jego brzmienie ?
0 przemas Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Jeśli przywiązałeś się do swego UH-tka, najsensowniejszym rozwiązaniem byłoby poszukać rozbitego UH200 jako dawcy silnika i napędu... Wiem, że znaleźć nie łatwo, więc w czasie poszukiwań można odkładać na AN400, aby w razie bezowocnych poszukiwań mieć dobrą alternatywę.
0 eloziomwaw Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 no własnie, buda 125/200 jest ładniejsza niż 400 K3 a K7 to już koszty od 12 tyś. Fajnie by było mieć moc w tej budzie co mam, ładna zgrabna i nie za duża... rozbitek jest na Allegro cały z 2,8 tyś co się nie opłaca bo po 2 dniach 200 też będzie za słaby dla tego możę te rolki na razie zanim na 400K3 się nie przesiąde (co może nastąpi w tym sezownie, mam nadzieję) rolki są tanie, jak je dobrać ? a co do wydechu to może jakieś wybebeszenie albo coś ?
0 RONIN Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 stary daj spokój, nie kombinuj bo to nie ma sensu, wydasz tylko kasę a efekt będzie mizerny. Niestety apetyt rośnie w miarę jedzenia, wiem to z doświadczenia, miałem majesty 125, która objeżdzała burka 125 z każdej strony, pomimo to zacząłem poszukiwania 250tki, na szczęście przez przypadek kupiłem 500tkę i jestem mega zadowolony. 400tka to takie minimum jak ktoś czasem lubi gdzieś dalej pojechać i mieć zapas mocy.
0 Marci M Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Zbieraj kase i kup za jakiś czas większą pojemność 125 to za mało aby robic z niego demona no chyba że chcesz mieć najszybszą seryjną 125 w okolicy wtedy najlepiej zamontować akcesoryjny wariator jak podałeś wyżej. Będziesz miał poprawę w przyspieszeniu i oddawaniu równomiernie mocy w całym zakresie a wiele prawdopodobne że i v-max skoczy kilka kresek do góry. Najtańsza opcja to zmiana rolek na lżejsze ale musisz wiedzieć jaka jest seria.
Pytanie
eloziomwaw
Witam, brakuje mocy... kiedyś planuję przesiadke na 400 K3 lub wyżej ale na razie brak funduszy
Moje pytanie... jak podnieść moc 125 z 2010 r ? polepszyć osiągi ?
znalazłem tłumik... ale trochę drogi
http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wydech-tecnigas-maxi-suzuki-burgman-p-15515-1.html?cPath=18035_35905_35915&sessID=405b789ff3d6c931f00dc3c6fa5c7835
lub
http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wydech-turbo-gmax-suzuki-burgman-125i-150i-p-17271-1.html?cPath=18035_35905_35915&sessID=405b789ff3d6c931f00dc3c6fa5c7835
i wariator, tu cena jeszcze w miarę przystepna
http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wariator-malossi-multivar-2000-suzuki-150cc-p-15887-1.html?cPath=18035_35905_35931&sessID=405b789ff3d6c931f00dc3c6fa5c7835
lub
http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-wariator-performances-suzuki-burgman-125150-p-14986-1.html?cPath=18035_35905_35931&sessID=405b789ff3d6c931f00dc3c6fa5c7835
da to coś ? czy może są jakieś inne metody ? ktos używał komponentów z linków ?
27 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się