Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Września 2013 Administrator Opublikowano 28 Września 2013 Pojawiają się już pierwsze GT650 i C600 w ogłoszeniach, tu jeden z 08/2012, 2700km, bezglebowy i bezwypadkowyz kufrem BMW za 8900... http://kleinanzeigen...285582-222-1127 8900 eur w marcu a dziś w PL, '12 i tylko 500 km> http://allegro.pl/bm...3579300626.html Do przewidzenia była spora utrata wartości tego modelu ale po roku ~40% w plecy ?
Lucjan73 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Mariusz w ogłoszeniu podane jest że klient daje fakturę vat, moto prawdopodobnie kupione na firmę. W takim układzie sprzedający może trochę inaczej liczyć wartość sprzętu, coś tam odpisał, coś zamortyzował i takie tam.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Września 2013 Administrator Opublikowano 28 Września 2013 Lucek, oczywiście, mechanizm doskonale mi znany... jednak dla osoby fizycznej liczą się same kwoty. Jeszcze w wakacje C600 sporta nie znalazłeś poniżej 35 tpln. i były to głównie demo z większymi przebiegami.
Mikołaj Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Odgrzewam wątek (...) Świetna recka, bardzo fajnie sie czytało. Gratuluje zadowolenia z maszynki. W UK, po ponad roku od premiery, skuterów spod znaku BMW jest jak na lekarstwo. Albo i jeszcze mniej. Widzialem 1 (słownie jeden!) do tej pory
RONIN Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Czyli u nas jest taniej niż w DE, ostatnio przeglądam ogłoszenia u naszego zachodniego sąsiada i jak dla mnie skuter BMW trzyma się w cenie, najtańsze bezwypadkowe sztuki są po 8499 euro a dla porównania Aprilia SRV 850 skuter z podobną ceną salonową można już po roku kupić za 6500-7000 euro. Widać Niemcy jednak mają większe zaufanie do jakości BMW.
dr.big Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Na razie z 97% ogłoszeń, to ogłoszenia dilerów oferujących testówki które "nakazała" kupić centrala BMW... Trzymają sztucznie cenę, bo za te pieniądze mało kto je kupi... Popatrz na ich ilość np. na takim niemieckim mobile... Jest ich kilka stron. PS. Na mobile.de (125 sztuk c600 i 128 sztuk 650GT- z czego po jakieś 4 sztuki prywatne, reszta dilerzy!) w porównaniu np. do ofert Burgmana650 (14 sztuk) czy Tmaxa530 (15 sztuk) z lat 2012- 2013... Zatrzęsienie tych BMW. I dlatego rynek się "zapcha" i za jakiś czas ich ceny mocno spadną, albo będą stały w ogłoszeniach latami z coraz niższą ceną... Bo żeby rynek wchłonął taki ogrom skuterów... To NIEPRAWDOPODOBNE. I nie zapomnijmy, że w 2014 dojdą następne. A i w końcu też osoby prywatne zaczną sprzedawać np. po dwóch latach posiadania... Mówię tu oczywiście cały czas o rynku niemieckim i jego nasyceniu skuterami BMW. Na mój gust to już przesycenie skuterami BMW. I to duże. BMW C650GT -> http://suchen.mobile...rchRequest=true BMW C600 Sport -> http://suchen.mobile...rchRequest=true Burgman650 -> http://suchen.mobile...rchRequest=true Tmax530 -> http://suchen.mobile...rchRequest=true
@ndrzej Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 te ponad 250 beemek to może być wyprzedaż modeli demonstracyjnych. ale fakt, prawa rynku są nieubłagane i cena z pewnością znacznie spadnie. ale to dobrze, może w końcu zobaczę więcej tych skuterów na ulicach U mnie na budziku prawie 9 000 km i niedługo jade na pierwszy przegląd. jak będe po, dam znać. tak na marginesie,dodam, że przypadkiem zauważyłem drobną ciekawostkę - jeżeli po przekręceniu stacyjki (ale przed uruchomieniem silnika) wcisnę przycisk świateł do jazdy dziennej, to po uruchomimeniu silnika światła mijania nie włączą się automatycznie. już się tego nauczyłem i żarówki praktycznie nie używam (no chyba, że w nocy). a brak sprężyny odbijającej kanapę po otwarciu jak mnie wkur...ał, tak nadal wkur...ia pozdr!
Magda B. Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 a brak sprężyny odbijającej kanapę po otwarciu jak mnie wkur...ał, tak nadal wkur...ia pozdr! W xmaxie 400 też kanapa otwierała się dwiema rękami, ale w moim skuterze odskakuje, nie wiem, czy sprzedający (czyli Uhma Bike) zastosowali w niej patent Mariusza z testu Tmaxa, czy co... W testówce musiałam otwierać dwiema rękami, tutaj odskakuje.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 30 Września 2013 Administrator Opublikowano 30 Września 2013 Z tym "odskakiwaniem kanapy" w X-max 400 to jest dziwna sprawa. W testówce nie odskakiwała. Zrobiliśmy też komisyjne sprawdzanie z chłopakami z Uhmy, bo pojawiła się teza, że w tych najnowszych problem został usunięty. Na 2 stojące na salonie X-maxy w jednym odskakiwała a w drugim nie... ok, ale wróćmy do tematu... Dziwi mnie, że C600 sporta w ogóle nie widać na ulicach Włoch. Bardzo podobnie jest w Hiszpanii... choć tam można było w wakacje wyłuskać, dosłownie 2 sztuki. Poza tym we Włoszech, gdzie T-max trafia wręcz idealnie w preferencje sporej części ludności (hobbystów maxi) C600 sport winien mieć choćby podobne zainteresowanie... tym bardziej, że cena obu skuterów jest zbliżona.
przemas Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Niezbadane są reakcje rynków na nowe produkty... Byś może włochów "odstrasza" zabudowanie tajwańskiego silnika w niemieckiej maszynie? Może czekają co się z tego "wykluje"...?
Magda B. Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Z tym "odskakiwaniem kanapy" w X-max 400 to jest dziwna sprawa. W testówce nie odskakiwała. Zrobiliśmy też komisyjne sprawdzanie z chłopakami z Uhmy, bo pojawiła się teza, że w tych najnowszych problem został usunięty. Na 2 stojące na salonie X-maxy w jednym odskakiwała a w drugim nie... ok, ale wróćmy do tematu... Dziwi mnie, że C600 sporta w ogóle nie widać na ulicach Włoch. Bardzo podobnie jest w Hiszpanii... choć tam można było w wakacje wyłuskać, dosłownie 2 sztuki. Poza tym we Włoszech, gdzie T-max trafia wręcz idealnie w preferencje sporej części ludności (hobbystów maxi) C600 sport winien mieć choćby podobne zainteresowanie... tym bardziej, że cena obu skuterów jest zbliżona. Ha, czyli ten z odskakującą kanapą to właśnie mój i bardzo mnie to cieszy.... BMW C 600 nie mógł trafić w gusta Włochów, niestety odstaje mocno od Tmaxa sposobem wykonania i tym właśnie tajwańskim silnikiem. Jeśli mają te 2 sprzęty w podobnej cenie, jasne, że wybierają Tmaxa.
Mikołaj Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 A ja myślę, że Włosi nadgonią. Tmaxów jest tam co prawda zatrzęsienie i sporo "młodych gniewnych" nimi lata, ale trochę to trwało zanim zdobył rynek. Podczas 3-tygodniowego sierpniowego pobytu we Włoszech widywałem skuty bmw tu i tam. Czego kompletnie nie mogę powiedzieć o GB.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 30 Września 2013 Administrator Opublikowano 30 Września 2013 A ja myślę, że Włosi nadgonią. Tmaxów jest tam co prawda zatrzęsienie i sporo "młodych gniewnych" nimi lata, ale trochę to trwało zanim zdobył rynek. Czas pokaże. Warto jednak pamiętać, że wtedy kiedy T-max zdobywał rynek IT (lata 2002>) ów rynek był w rozkwicie a maxi skutery sprzedawały się tak samo często jak pizza. Dziś rynek wygląda zupełnie inaczej. Z drugiej strony we Włoszech marka BMW (motocykle) jest bardzo popularna i w sumie dziwnym byłoby gdyby skuter tej marki, który (pod względem optycznym) jest bezpośrednim konkurentem T-maxa nie miał wzięcia.
Mikołaj Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Czas pokaże. Warto jednak pamiętać, że wtedy kiedy T-max zdobywał rynek IT (lata 2002>) ów rynek był w rozkwicie a maxi skutery sprzedawały się tak samo często jak pizza. Dziś rynek wygląda zupełnie inaczej. To fakt. Według danych ACEMu sprzedaż PTW konsekwetnie spada przez ostatnie 12 miesięcy, a pierwszy kwartał 2013 był szczególnie dotkliwy. Można chyba zatem przyjąć, że BMW niefortunnie trafiło z wyborem premiery skutera i musi zaczekać aż sinusoida sprzedaży PTW minie minimalny pułap i ponownie nabierze rozpędu.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 30 Września 2013 Administrator Opublikowano 30 Września 2013 To fakt. Według danych ACEMu sprzedaż PTW konsekwetnie spada przez ostatnie 12 miesięcy, a pierwszy kwartał 2013 był szczególnie dotkliwy. Tak dokładnie to spada od kilku lat. Wspominałem o tym m.in w tym wątku (post #54) > http://www.forum.bur...13/page__st__40
Mikołaj Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Tak dokładnie to spada od kilku lat. Wspominałem o tym m.in w tym wątku (post #54) > http://www.forum.bur...13/page__st__40 Owszem. Swoją drogą, interesujące że BMW mimo koniunktury wypuściło model na rynek. Może uznali, że towar luksusowy czy tak, czy tak, i tak sie sprzeda,
dr.big Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Jak na razie sprzedaje się bardzo słabo. Przynajmniej na rynku niemieckim. Po ponad roku w sprzedaży, nie wróżę tym skuterom wielkiego sukcesu. Nadal pozostaną sprzętem widocznym głównie ... na mobile czy autoscout ;) ... ale nie na ulicy... PS. Ich podaż i popyt nie idą w parze... A ta armia testówek skutecznie "zaczopowała" rynek skuterów BMW w D spokojnie na następne 2 lata, jeśli nie dłużej. Jestem tylko ciekaw, na ile spadnie za używkę cena jesienią przyszłego roku (tzn. za ile zaczną się te ilości sprzedawać), bo przez rok nikt zdrowo myślący ich za takie pieniądze nie kupi ... Testówka, która ma przelatane parę tysi? Nie, dziękuję ...
dr.big Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 BMW wypuściło serię C600 jako "Tomczyk*- Edition" .... Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba ... *mistrz DTM z 2011 roku
Radiolog Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Bo to takie 30 year rally edition....hmmm ale to dotyczyło GS-a, chyba chcieli pójść za ciosem Tapatalk w xperia Z1
Frankie Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Biała wg mnie ładniejsza ale czarna też robi wrażenie.
@ndrzej Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 cześć! odkurzyłm maszynę - tak naprawdę, to latałem nawet w styczniu i pognałem do serwisu na przegląd. nabiłem już prawie 10 000 km i skuter aż sie prosił o nowy olej. byłem ciekaw, ile taki przegląd w autoryzowanej stacji może kosztować, ale nie było tragedii - 5 stów i wymieniono mi olej, filtr, płyn hamulcowy i zrobiono ogólny przegląd. wszystko gra i buczy - żadnych awarii i niesprawności. przy okazji pojawiły się dwie akcje (o których Jarek już pisał): coś ze stopką i przeprogramowanie komputera sterującego. maszynka działa jak szwajcarski zegarek, nic nie skrzypi, nie dzwoni, nie cieknie. motor i przekładnia działają bez zarzutu. do upierdliwych rzeczy zaliczyłbym brak odskakiwania kanapy (jak ja się wściekam, gdy próbuję w jednej ręce trzymać kask i jakieś drobne zakupy a drugą próbuję otworzyć kufer) oraz brak chlapacza tylnego koła. tu znalazłem rozwiązanie - musze sobie kupić dodatkowy chlapacz, dedykowany do C600 Sport, np. taki:(sorry, coś się posypało ze zdjęciem. jak ktos jest ciekaw, to znajdzie to tutaj: http://www.sandbarcomposites.co.uk/displayproduct.php?product_id=856&category_id=106 ) Generalnie ze skutera jestem baaardzo zadowolony i jeżeli miałbym wybierać raz jeszcze, to kupiłbym beemkę! jazda nią daje mi ogromną frajdę a najlepsze jest to, że pojemność ładunkowa jest bardzo duża i można nim wygodnie funkcjonować w codziennym kieracie.
BOCIAN 16V Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Mam zapytanie ,czy ktoś z Was posiada BMW C600 Sport?Chciałbym zapytać o parę rzeczy na temat jego. Witam, jesteś nowym użytkownikiem, zapoznaj się z zasadami forum http://www.forum.burgmania.net/topic/9637-regulamin-forum/ oraz http://www.forum.burgmania.net/topic/9611-porady-forum-burgmanii/ Za nim założysz jakiś temat, użyj wyszukiwarki ! Po co mnożyć wątki na ten sam temat. Administracja
BOCIAN 16V Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Witam.Ja też już posiadam C600 od tamtego sezonu,kupiłem używany,ale z małym przebiegiem.Zrobiłem nim za sezon 2500 km i uważam,ze sprzet jest rewelacyjny.Wcześniej miałem malca DERBI GP1 125 i byłem nim jako moim pierwszym skuterem też zachwycony,ponieważ był cięzki jak na 125ccm,bo ważył 140 kg i był na aluminiowej ramie motocyklowej,a nie jak większość małych skuterów na "rurkach".Jak się przesiadłem na BMW C600 SPORT ,to byłem i jestem wniebowzięty.Ten system,który opisujecie,to faktycznie jest odczuwalny podczas startu na śliskiej nawierzchni i dławi moc silnika,ale to jest kożystne,ponieważ stabilizuje tor jazdy podczas startu,a nie zawsze rusza się z miejsca idealnie na wprost i wtedy to ma sens.Jeżeli chodzi o odgłos tego sprzętu,to oryginalnym tłumikiem się nie nacieszyłem ani dnia,bo od razu zamontowałem AKRAPOVIĆ i teraz to naprawdę gada pięknie.Dzwięk jest taki,że można słuchać godzinami,a jak przyspieszasz,to słychać moc .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się