Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Mój BMW C600 Sport


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 27.11.2012 o 12:59, @ndrzej napisał(a):

Dwie wady: plecaczek narzeka, ze siedzi się niewygodne z powodu "wybrzuszonej" obudowy (ta część, na której jest napis C600 sport).tak się składa, ze uwiera ona w łydki mojej żoneczki. Mam tu swoją teorie, ze powodem jest bardzo drobna postura mojej lepszej połówki. Może gdybym woził Dżołanę Krupę, takie problemy by nie występowały :)

Mojej połówce bliżej raczej do szczupłych "Dżołan" :) i miała dokładnie ten sam problem w konkurencyjnym T-maxie II po 2008 roku. W czasie wspólnego wyjazdu na zlot do Niemiec miała obolałe łydki i na prawdę mocno narzekała na właśnie te wystające elementy karoserii... tak więc konkurencja od Yamahy ma ten sam problem.

Zupełnie inaczej przedstawia się sytuacja z C650GT. Komentarz plecaczka był krótki: "Chcę być tym wożona!" :)

Reasumując: C600 Sport jest dedykowany dla singli :) , którzy pasażera będę wozić sporadycznie lub wcale.

Opublikowano

Hej. Przeglądając włoskie fora natknęłam się na jakiś test BMW C600. Test jest ogólnie pozytywny, ale co innego mnie rozbawiło. Obejrzyjcie sobie fotogalerię, jak ubrany jest gostek testujący skuter (?!!!!). @ndrzej, może skusisz się na taki ubiór? Pozdrawiam.

http://www.omnimoto.it/magazine/10083/bmw-c-600-sport-bavarese-al-maxiscooter-prova

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 27.11.2012 o 15:52, Magda B. napisał(a):

Obejrzyjcie sobie fotogalerię, jak ubrany jest gostek testujący skuter (?!!!!).

Garniak + burnout...? hmm :)

bmw-c-600-sport-prova_14.jpg

Opublikowano

Sportowy i elegancki czyli do pracy na codzień i do śmigania po torze....

  • Użytkownicy+
Opublikowano

Bardzo mi przykro, ale żebym to JA, za takie PIENIĄDZE, płacił za błędy konstruktorów. Wykluczone!

Poza tym, jak się chce SPORT, to się kupuje motocykl, SKUTER zaś, jest stworzony do Wyższych celów. Komfort przede wszystkim, zdolności załadunkowe - drugie miejsce.

Takie jest niestety, moje zdanie.

Opublikowano

kocyk oczywiście reklamuję. Dealer powiedizał, że pomoże więc będę się bujał z działem reklamacji BMW. zobaczymy jak pójdzie.

co do wygody dla plecaczka to jakoś mnie to specjalnie nie martwi :) grunt, że ja mam wygodnie :)

Saper, ja właśnie chciałem SPORT i kupiłem skuter a nie moto - mam dwa w jednym . I co więcej, dostałem dokładnie to, czego oczekiwałem. Stąd moje zadowolenie.

a moja żoneczka nie ma takiej "zajawki" na jazdę, więc nie słucham narzekania zbyt często :)

Mariusz, jak on pali gumę tą beemką????? przecież nie da się zrobić uślizgu moim egzemplarzem z powodu dławienia silnika w takiej sytuacji.

PS. chyba kupię sobie ten garniak "italian style"

Opublikowano

Saper daj spokój przecież wszyscy użytkownicy Burgmana 400 i 650 już dawno jak to napisałeś zapłacili za błędy konstruktorów, płacąc za dodatkowe litry oleju i naprawiając "cudowną" skrzynie biegów. No ale za to Mirek ma co robić i raczej jeszcze długo nie zabraknie mu zajęcia. Nie to żebym wychwalał BMW ale trzeba zachować jakieś proporcje.

A co do tego filmiku - to przecież reklama , taki chwyt marketnigowy tak jak pisałem wcześniej, autor chciał pokazać że to uniwersalny sprzęt i tyle. Ten dym z palenia gumy to też może być zrobione "na dopingu" jakiś olej czy coś podobnego.

Opublikowano

Sprzęt bardzo fajny, gratuluję @ndrzej pierwszej Beemki na Burgmani.

Napisz jeżeli możesz jakie opcje ma ten zintegrowany komputerek i czy sterowanie nim z kierownicy jest wygodne i ergonomiczne.

Osobiście bardziej przemawia do mnie C650GT i kto wie może w przyszłym sezonie ....

p.s. czy intensywność ustwienia grzanych manetek i siedzenia wyświetla się także na centralnym wyświetlaczu ?

Opublikowano

Komputer podaje: spalanie chwilowe i średnie, średnia prędkość, poziom oleju, ciśnienie w kołach, data. Dodatkowo drugim przyciskiem można przełączyć kilka trybów odległości: calkowity przebieg, przebieg A i przebieg B (kasowane niezależnie). Dodatkowo jest przydatny bajer w postaci kolejnej pozycji przebiegu, kasującej się automatycznie. Codziennie rano jest tam 0 km i wiem ile w danym dniu przyjechałem.

Obsługa wylacznikow jest bardzo wygodna i nie muszę odrywac ręki od manetki. Nawet awaryjne daje się łatwo uruchomić, co w xcitingu wymagało nie lada ekwilibrystyki.

Poziom ogrzewania manetek i siedzenia jest wyświetlany na liczniku. O ile ikona manetek jest ok, to siedzenie jest symbolizowane kreską. Ale jest to czytelne.

Przez chwile tez myślałem o GT, ale sprawiał wrażenie ogromnego a ja głownie korzystam w mieście. Co ciekawe, wymiary obu sprzętów są prawie identyczne, ale GT jest bardziej obudowany, co powoduje nieco trudniejsze manewrowanie (moja opinia!)

Wątpliwości rozwiała okazja w postaci niezłego upustu na Sporta. :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Właśnie wróciłem z salonu BMW po próbnej jeździe C 600.

Właściwie celowałem w GT , ale nie mieli tego modelu do testów.

Porównując C 600 do mojego Burgmana 650 ,da się od razu zauważyć różnicę jeśli chodzi o przyśpieszenie. C600 zbiera się zdecydowanie lepiej. W pierwszym momencie jazdy BMW , brakowało mi masy Burgmana tzn. zdążyłem się już przyzwyczaić do jego ciężaru , który zresztą mi odpowiadał sprawiając wrażenie bezpieczeństwa i stabilności.

Jednak po czasie zauważyłem że BMW mimo że jest lżejszy bardzo dobrze trzyma się drogi i jest zdecydowanie zwinniejszy.

Puki co jestem pod wrażeniem tej maszyny.

Nie czekam już na Burgmana 2013 , którego zresztą oglądałem wczoraj na targach w Brukseli , i decyduje się na zakup BMW GT 650.

Mam nadzieję że już nie długo będę mógł zasilić szeregi Burgmani nowym modelem BMW GT 650.

1280px-Paris_-_Salon_de_la_moto_2011_-_BMW_-_C_650_GT_-_001.jpg

Opublikowano

Gratki Jarku, ważne że jesteś już zdecydowany :xmas: . Nie zadawaj jednak pytania dotyczącego koloru w tym temacie, bo zaraz bedziemy mieli w nim 10 odpowiedzi typu: srebrny, szkoda że nie ma białego, ja bym bral czarny itp itd :)

Dlatego proszę, dajcie wybrać Jarkowi kolor, pomagając i wysyłając swoje ważne "tipy" i przemyślenia dotyczące koloru na priva :) .

Opublikowano
  W dniu 13.01.2013 o 15:53, dr.big napisał(a):

Nie zadawaj jednak pytania dotyczącego koloru w tym temacie

Tak naprawdę kolor już wybrałem !

Ale o tym napiszę jak już będzie stał w moim garażu 0winked.gif

Opublikowano

Jarek gratulacje, a co zrobisz z Burkiem?

Hallllo, Lucek, od takich zapytań są privy. Nie róbmy tu śmietnika.

dr.big

  • Klubowicze
Opublikowano

Gratki Jareczku :) Czekamy zatem na info i przede wszystkim fotek na temacie "mam,mam,zakupilem!!

Opublikowano

Jarek fantastyczny wybór. Jak już kupisz to pochwal się ile to wyniosło dla porównania z naszymi cenami. Pytaj o wyposażenie bo podobno są dwie wersje pełna i uboższa. To będzie drugi GT na Burgmanii, ciekawe ,który szybciej się pojawi :)

Opublikowano

Uuuu...to po bandzie poszedłeś :Jumpy: bierz ala bordo!

Opublikowano

Ludzie powiadają, żeś fajny chłop, to Ci podpowiem. Bierz czarną, przecież to BMW! Bordo kup kobiecie.

Opublikowano

A apaczowi podoba się ta 1 chyba jakaś szampańska :Jumpy:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

gratuluję wyboru! skuter beemki jest naprawdę świetny - ja jakbym mógł, to bym się przeprowadził do garażu ;)

co do koloru, to mam czarny, ale przyznam, że chyba przez ten kolor skuter wydaje się mniejszy. i z czarnym jest jeszcze jeden problem - umyć ten kolor jest prawidzwą sztuką! zawasze zostają jakieś smugi i widać każdą wyschniętą kroplę. wcześniej miałem srebrnego i tam nie było kłopotu z utrzymaniem czystości.

co do mojej c600, to dostałem zaproszenie do serwisu w celu naprawy tych nieszczęsnych paneli bocznych. a wcześniej mówiono mi, że mnie ten problem nie dotyczy :)

Opublikowano

To chyba dobrze świadczy o firmie że przyznaje się że wcześniej wprowadziła w błąd klienta?

Chyba że sami dokładnie nie wiedzą ale to by zalatywało amatorszczyzną .

Opublikowano
  W dniu 22.01.2013 o 09:48, @ndrzej napisał(a):

gratuluję wyboru! skuter beemki jest naprawdę świetny - ja jakbym mógł, to bym się przeprowadził do garażu ;)

co do koloru, to mam czarny, ale przyznam, że chyba przez ten kolor skuter wydaje się mniejszy. i z czarnym jest jeszcze jeden problem - umyć ten kolor jest prawidzwą sztuką! zawasze zostają jakieś smugi i widać każdą wyschniętą kroplę. wcześniej miałem srebrnego i tam nie było kłopotu z utrzymaniem czystości.

co do mojej c600, to dostałem zaproszenie do serwisu w celu naprawy tych nieszczęsnych paneli bocznych. a wcześniej mówiono mi, że mnie ten problem nie dotyczy :)

Dzięki.

Zdecydowałem się po przejażdżce C600. Byłem naprawdę pod wrażeniem tej maszynki.

Mam nadzieję że GT (którego niestety nie miałem okazji przetestować), nie okaże się gorszym.

Kolor czarny oczywiście super ,ale tylko w salonie. Bardzo ciężko go utrzymać.

Mam nadzieję że w modelu 2013 już usunęli tą usterkę, a jeśli nie to i tak BMW nie zostawi mnie z nią sam na sam.

Ps.

Do garażu to przeprowadził bym się już dziś , ale GT-ka mam tylko na fakturze, i niestety jeszcze przyjdzie mi poczekać 10icon_cry2.gif

Opublikowano
  W dniu 22.01.2013 o 19:47, Jarek_PL napisał(a):

Do garażu to przeprowadził bym się już dziś , ale GT-ka mam tylko na fakturze, i niestety jeszcze przyjdzie mi poczekać 10icon_cry2.gif

No to gratulacje. Obaj mamy GTeka na fakturze :)

Oby do wiosny ;)

Opublikowano
  W dniu 22.01.2013 o 19:58, Marcino1 napisał(a):

No to gratulacje. Obaj mamy GTeka na fakturze :)

Oby do wiosny :)

Gratuluje dobrego smaku 0laughing.gif

Ja mam termin na 8 marca, a jak długo tobie przyszło czekać ?

Opublikowano
  W dniu 22.01.2013 o 20:40, Jarek_PL napisał(a):

Gratuluje dobrego smaku 0laughing.gif

Ja mam termin „porodu“ na 8 marca, a jak długo tobie przyszło czekać na nowe maleństwo?

Jarek, nie zaśmiecajmy tematu @ndrzejowi :)

Wiadomość na PW.

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...