gumis Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Witam, jak to jest? dostajemy na firmę zawiadomienie z Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego o rzekomym popełnionym wykroczeniu przez firmowe auto (data, itp rzeczy) ale nie ma zdjęcia. skąd mamy mieć pewność że to na pewno jest to auto, te numery rejestracyjne czy zdjęcie pozwala to stwierdzić itp? dodatkowo czytam http://motoryzacja.i...zepisow,1850381 , że zdjęcia mogą być równie dobrze wyrzucone do kosza gdyż nie ma przepisów o ich przechowywaniu itd. chyba, że chodzi o wyrobienie "planu" budżetowego?... aha, zdjęcie zobaczę jak pójdę do sądu wcześniej nie ma takiej możliwości. co o tym wszystkim myślicie?
GrzechoCnik Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Nie jestem prawnikiem, ale skoro o sądzie mowa to pewnie przyjdzie jakieś wezwanie do stawiennictwa dla konkretnej osoby a nie ogólnie na firmę. Jeżeli osoba wezwana nie będzie tą na zdjęciu to i tak nie powinna przyjmować mandatu. No i jeszcze jest kwestia dokumentacji floty w firmie, tzn czy jednoznacznie można określić kto wtedy jechał tym autem.