Skocz do zawartości
Forum Burgmania

jazda testowa bmw 650 GT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ta czerwona kreska przy 50 jest też w samochodach, niech ktoś mnie poprawi ale chyba chodzi o jakąś bezpieczną prędkość w mieście??

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • RONIN

    6

  • helmutek76

    4

  • @ndrzej

    4

  • krzytro

    3

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ta czerwona kreska przy 50 jest też w samochodach, niech ktoś mnie poprawi ale chyba chodzi o jakąś bezpieczną prędkość w mieście??

Dokładnie tak, czerwona kreska oznacza dopuszczalną prędkość w terenie zabudowanym czyli 50km/h.

Opublikowano

Nie no, błagam. Już miałem nic nie pisać w tym wątku, a tu taaaki kwiatek!

Marcino, z tą alternatywą, to mam nadzieję, bardzo, bardzo osobista ocena. Gdyby tak Mariusz napisał, to BMW nie mogło by pojąć, dlaczego w Polsce sprzedał ponad 1000 egzemplarzy 650 GT w 2013 roku. Poza tym, wyobraź sobie, jak teraz ryją z Ciebie właściciele Króla, ci co mają poczucie humoru. Bo inni siedzą właśnie na stronach Internetowych z legalną bronią. Skuter BMW odbieram jako fajną alternatywę dla wszystkich innych skuterów. Nikt jeszcze i pewnie jeszcze długo, długo nie zrobi skutera bezalternatywnego. Sam znalazłeś pewne mankamenty i inni też. (Nie biorę pod uwagę opinii helmuta). Tak więc, spokojnie, niech go ktoś w końcu kupi, przeleci na nim z piątkę tysi, to pogadamy. A tak na marginesie. Super wygląda ta czerwona kreska na prędkościomierzu. Czyżby to jakaś graniczna prędkość? He he!

Flyman, dajże spokój, jest niedziela... ;)

Nie napisałem, że nie ma alternatywy dla C 650 GT.

Napisałem, że planuję zakup skutera. Napisałem również, że JA nie bardzo widzę DLA SIEBIE alternatywę dla C 650 GT a to biorąc pod uwagę moje oczekiwania, upodobania, plany, sympatie, antypatie, odczucia, itp, itd.... Jedym słowem jak każdy, kto planuje zakup czegokolwiek i staje przed wyborem.

Jak słusznie stwierdziłeś ujmując rzecz ogólnie i z lekka filozoficznie zawsze jest jakiś wybór i dla wszystkiego jest jakaś alterantywa.

PS

Poza tym, tak między nami, naprawdę Cię obchodzi co myślą o Tobie, Twoim skuterze i Twoich poglądach na temat skuterów właściciele Burgmanów? :ninja:

Bo jeżeli tak to musiałbyś natychmiast, w obawie przed tymi właścicielami Króli, którzy nie mają poczucia humoru i właśnie przeglądają strony z legalną bronią, wystawić natychmiast Twojego Atlantica na allegro i zacząć piać pochwalne pieśni na cześć nowego Króla... albo raczej starego, bo nowego nikt jeszcze nie ma :ninja:

PS II

A z drugiej strony ciekawe, dlaczego te skutery od BMW wzbudzają aż tyle emocji. O Piaggio X 10 (na przykad) praktycznie nic nie słychać, o wrażeniach z jazdy T-maxem 530 czy Integrą też nikt tak dużo nie pisze...

Pozdrawiam

Opublikowano

Przyjąłem wszystkie Twoje argumenty w niedzielnym nastroju i już mi lepiej. Odpowiadając na Twoje PS-y, myślę, że to przede wszystkim kwestia marki i tego, że to ich pierwszy produkt tego typu. Pierwsze dziecko ogląda się najdokładniej. Szczególnie, jak pochodzi z książęcej rodziny (nie królewskiej ;) ). I nie wiem czy to tylko kwestia naszego forum, czy było tak wszędzie na świecie, ale ktoś zrobił bardzo dużo szumu wokół tego sprzętu.

Na koniec dodam, że obchodzi mnie co myślą o mnie, moim skuterze i moich poglądach na temat skuterów właściciele wszystkich maxi. Ja się cały czas rozwijam, staram się być lepszym człowiekiem, chcę korygować swoje błędy i mieć większe pojęcie swoim skuterze. Wszelkie uwagi przyjmuję, z niektórymi polemizuję, inne kupuję i zaszczepiam we własne mxiskuterowe DNA. Od Ciebie też już coś mam.

Opublikowano

zgadzam się z Marcino1

ja też nie bardzo widzę alternatywę dla tych nowych beemek (znowu subiektywna sprawa!!). szukam teraz nowego skuta, ale chciałbym kupić coś bardziej sportowego i rozważałem Tmax530 i C600 Sport. w zasadzie to juz wybrałem i będzie to C600. długo by pisac dlaczego, ale znalzałem tam więcej plusów dodatnich niż ujemnych ;)

wiem, podejmuje ryzyko i pakuję się w sprzęt niesprawdzony na długich dystansach i pewnie będę królikiem doświadczalnym kolegów z Bawarii, ale zakładam, że wszystko będzie ok.

pewnie procedury zakupowe trochę potrwają , ale jak będzie w moim garażu - dam znać.

No to trzymam kciuki za utrzymanie decyzji i szybkość proceduy zakupowej.

Daj znać, jak już będziesz miał :ninja:

Opublikowano

PS II

A z drugiej strony ciekawe, dlaczego te skutery od BMW wzbudzają aż tyle emocji. O Piaggio X 10 (na przykad) praktycznie nic nie słychać, o wrażeniach z jazdy T-maxem 530 czy Integrą też nikt tak dużo nie pisze...

Może dlatego, że BMW to BMW...

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Niestety dopiero dzisiaj pojeździłem testerem GT-ka.

Piszę niestety, po już parę tygodni temu go kupiłem, po jeździe próbnej wersją Sport.

Byłem wtedy naprawdę pod wrażeniem tej maszyny. Wówczas myślałem że wersja GT może być tylko lepsza, i zdecydowałem się na jego zakup.

Po dzisiejszych paru godzinach jazdy GT-kiem, nie mogę powiedzieć że jest to nie udany skuter. Na pewno jazda nim to swojego rodzaju przyjemność, ale...

No właśnie ale moim zdaniem Burgmanowi 650 , którym jeżdżę ostatnie dwa lata nie dorównuje pod niektórymi względami, i tak na przykład.

W ruchu miejskim, gdzie naprawdę milimetry liczą się żeby przeć do przodu, Burgmanem wychodziło mi to lepiej, i skuteczniej wjeżdżałem we wszystkie dziury, co nie udawało mi się GT-ekiem (brak składanych luster). Do czego jeszcze trzeba się przyzwyczaić w GT to drżenie lusterek, co zniekształca obraz za tobą.

Lustra Burgmana lepiej pokazują co jest bezpośrednio za mną (bez moich łokci) i są naprawdę stabilne.

A jeśli chodzi o jazdę poza miastem to przede wszystkim to co pisała Magda B jest bardzo głośny, i moim zdaniem mniej osłania kierownika przed wiatrem jak Burgman.

Mniej miejsca pod siedzeniem, schowki z przodu po zamknięciu kierownicy , teoretycznie są zamknięte, ale z łatwością dają się otworzyć.

Hamulce według mnie mniej skuteczne jak w AN 650.

W BMW zauważyłem też i pozytywne cechy czego brakuje w AN, a mianowicie, w czasie jazdy gdy zwolnisz manetkę gazu, skuter dalej jedzie rozpędzony (jak w samochodzie) nie wyhamowując silnikiem aż tak bardzo jak robi to AN. Zawieszenie na nierównej drodze bardziej niweluje jej skutki.

Jeśli chodzi o moc i przyśpieszenie, to może z podkreśleniem na może odrobinę lepsze.

Zdecydowanie ładniejsza linia od przestarzałej sylwetki poczciwego Burgmana 650.

Możliwe że przez ten długi dla mnie czas czekania na nowy skuter (dwa miesiące), oczekiwania względem niego też wzrosły, więc moje o nim opinię mogą być nieobiektywne.

Mimo przestarzałej sylwetki Burgman 650 dla mnie zawsze będzie KRÓLEM.

ps.

krótki film z dzisiejszej test jazdy wkleje zaraz :-)

Opublikowano

Mam tylko nadzieję Jarku, że nie jesteś rozczarowany....W przeciwnym razie nie było by fajnie

Opublikowano

Jarku dzięki za obiektywne podejście do sprawy. Też pewnie w tym roku stanę przed wyborem nowego 2oo. Będzie to następny pojazd po An650. BMW C650 to jedyny pojazd jaki biorę pod uwagę ale wcześniej muszę pojeździć testówką co najmniej kilka godzin. Jeżeli nie spełni moich oczekiwań to zostanę na jeszcze jeden sezon z poczciwym Burgmanem, którego całkiem sympatycznie do tej pory mi się ujeżdża.

  • Sympatycy
Opublikowano

..........

ps.

krótki film z dzisiejszej test jazdy wkleje zaraz :-)

Jarek, czekam na film z testu, wieżę, że będziesz bardzo zadowolony z użytkowania , to co napisałeś to tylko chwilowe rozczarowanie - kupiłeś piękny sprzęcik . BMW 650 GT to nowy produkt, a do wszystkiego co nowe trzeba się przyzwyczaić :)

Lewa w górę !

Opublikowano

Gratuluję zakupu! Mam nadzieję, że niepochlebne opinie wynikają z długiego oczekiwania na sprzęt i (chyba) kiepskich warunkow pogodowych :msn-wink:

Trochę to dziwne z tym hałasem przy dużych prędkościach. Ja w swoim c600 sport nie dostrzegłem takich niedogodności. Rownież hamulce uważam za wzorowe. Ale mój zachwyt może wynikać z faktu, że przesiadłem się z leciwego Xcitinga. Do tej pory zrobiłem ponad 1000 km i jestem coraz bardziej zachwycony. Niestety warunki pogodowe nie pozwalają na zabawę (maszynę kupiłem w listopadzie ) i z niecierpliwością czekam na odpowiednie temperatury. Reasumując- poczekaj aż nawiniesz trochę km i wtedy zobaczymy, czy zmienisz zdanie...

PS. Co do manewrowania to z tego co pamietam, gabaryty burgmana są nieco większe niż beemki. Trzeba chyba wcześniej wyczuć maszynę żeby swobodnie kręcić się między puszkami

Powodzenia...

Opublikowano

(...) Ale mój zachwyt może wynikać z faktu, że przesiadłem się z leciwego Xcitinga. (...)

Jak sam trafnie zauważyłeś, tu jest pies pogrzebany. Wszystko zależy z jakiego sprzętu przesiadamy się na inny i nie dotyczy to tylko ocen skutera BMW. Jest to zawsze ocena subjektywna, ktoś przesiadający się np. Gilery GP800 powie że ślimak, a ktoś z jednocylindrowego skuta pojemności 250 ccm, że rakieta :msn-wink: ...

Adekwatnie do osiągów widzimy hamulce, sposób prowadzenia się i ogólną "poręczność" ...

Opublikowano

Jarek, czekam na film z testu, wieżę, że będziesz bardzo zadowolony z użytkowania , to co napisałeś to tylko chwilowe rozczarowanie - kupiłeś piękny sprzęcik . BMW 650 GT to nowy produkt, a do wszystkiego co nowe trzeba się przyzwyczaić :msn-wink:

Lewa w górę !

I to się nazywa "dobre słowo"

A tu króciutki filmik:

[media=]

[/media]
  • Sympatycy
Opublikowano

Jarek, będzie dobrze. Po oglądnięciu filmiku widzę, że pasujecie do siebie. Kilka wspólnych wycieczek i będzie git. :msn-wink:

Opublikowano

Świetny sprzęt.

Nawet do twarzy Ci z tym BMW :msn-wink: .

Tylko pozazdrościć tak fajnego zakupu.

Opublikowano

Co rzuciło mi się w oczy na filmie (20 sek.), zarzucony tylny kufer... Tak to ja mam po założeniu krótkiej Rizomy... Na oryginalnym błotniku Tmaxa, na kufrze nie było błota...

Mi wersja GT wogóle nie odpowiada formą, jak już to 600 Sport :msn-wink: ...

PS. Jarku, przyzwyczaisz się ;) .

Opublikowano

gr.big - w c600 po lataniu na mokrej nawierzchni cały tył jest tak zapieprzony błotem, że skut wyglada jak po "camel trophy". Na szczęście plecy i nogi mam suche :clapping:

u mnie nie ma żadnego chlapacza i cały syf bierze na siebie tablica rejetracyjna i osłona flexicase. to akurat mi się nie bardzo podoba.

Jarek, widze, że masz "pełną opcję". jak Ci pasuje kufer? nie jest za mały? też się nad nim zastanawiam, ale obawiam się, że te 35 l. to trochę za mało. Z drugiej strony mam do wyboru mocowanie GIVI i dowolny kufer z ich serii (zastanaiwam się nad GIVI tylko dlatego, że łączny koszt GIVI - tj. mocowanie i kufer V47 - jest prawie taki sam jak BMW :evil: ).

Opublikowano

Jarek gratuluję zakupu. Filmik mega!! Jak już ktoś zauważył... pasujecie do siebie. Trochę czasu i się przyzwyczaisz. :clapping: Szerokości :evil:

Opublikowano

Gratki Chłopaku niech Ci daje ogrom radości .

Filmik pierwsza liga , mówiłem że to coś sprzedaż z czasem :clapping:

Pozdrawiam serdecznie :evil: .

  • Klubowicze
Opublikowano

Gratulacje Jarek jestem na etapie wyboru skuta a Twoja relacja i spostrzeżenia mi trochę pomogły.

Opublikowano

Jarek... GT jeździłeś po placu i już masz gotowe wnioski? GT ma fantastyczną odporność i stabilność na podmuchy wiatru przy wyższych prędkościach. Również komfort jazdy i prowadzenie daje frajdę z jazdy. Dźwięk silnika za głośny? No fakt AN brzmi jak odkurzacz Zelmer made by PRL więc każdy maxi będzie za głośny. Zrób parę kilometrów i zmienisz zdanie. Nie ma GT kopyta co GP ale ma wiele zalet. Daj mu szansę :clapping:

Opublikowano

Jarek... GT jeździłeś po placu i już masz gotowe wnioski? GT ma fantastyczną odporność i stabilność na podmuchy wiatru przy wyższych prędkościach. Również komfort jazdy i prowadzenie daje frajdę z jazdy. Dźwięk silnika za głośny? No fakt AN brzmi jak odkurzacz Zelmer made by PRL więc każdy maxi będzie za głośny. Zrób parę kilometrów i zmienisz zdanie. Nie ma GT kopyta co GP ale ma wiele zalet. Daj mu szansę :)

Jak już pisałem to są tylko moje odczucia.

Po placu pojeździłem 5 minut, żeby mój synio mógł wystrugać to co oglądałeś.

Zaliczyłem też autostradę do Brukseli i z powrotem. W sumie test trwał około czterech godzin, więc sam widzisz że za krótko. Ale jak z niego zsiadłem i zgasiłem silnik, to mi ulżyło,( było fajnie i cicho) czego nie czułem jeżdżąc na czymś co brzmi jak „Zelmer“ 0tongue.gif

Gratulacje Jarek jestem na etapie wyboru skuta a Twoja relacja i spostrzeżenia mi trochę pomogły.

No to widzę że będzie nas już czterech „testerów“

I mimo że ten skuter jest jeszcze mało popularny, to na Burgmani w Toporni nie będzie egzemplarzem który występuje w najmniejszych ilościach.

I tak dla porównania.

Burgmania 2012 gościła tylko 2 T-maxy (albo widziałem nie ostro)

Jarek, widze, że masz "pełną opcję". jak Ci pasuje kufer? nie jest za mały? też się nad nim zastanawiam,

Ja się jeszcze nie cieszę zakupem, bo go jeszcze w moim garażu nie widzę niewiem.gif

Ale to jeszcze, albo tylko 18 dni.

Podobnie jak Ty, który go już maż, ale czeka aż puszczą lody

Opublikowano

Witam. Piekny skuter. Moze sie kiedys zlapiemy, zeby razem posmigac.

Pozdrawaim i szerokosci zycze.

  • 3 lata później...
Opublikowano

Pytanie ,na jakich warunkach odbywa się jazda testowa. Dokładnie chodzi mi o ograniczenia kilometrów i czasu trwania.Jeśli macie jakieś doświadczenia w tej sprawie to napiszcie.

Opublikowano

To zależy, ja jeździłem na wystawie moto pod centrum handlowym, testy trwały godzinę bez limitu km. Koszt 50 zł na paliwo. Myślę że bezpośrednio w salonie mógłbyś dostać spokojnie na pół dnia, kwestia dogadania się na miejscu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...