CZARO Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 chciałbym usłyszec opinie użytkowników jakie są plusy i minusy tych modeli mam 186cm. wzrostu.ma by wygodnie, dośc szybko i w miarę ekonomicznie.zależy mi na dobrej ochronie o d wiatru i warunków atmosferycznych. najczęściej używany bedzie na dojazdy do pracy i z raz lub dwa razy w roku dalszy wyjazd w polskę lub jej okolice..
malina666 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Witaj, dokladnie tak jak Ty uzywam skutera (majesty 400) dojazdy do pracy i pare razy w roku wyjazd gdzieś dalej (mam ten sam wzrost). Wydaje mi się ze Majesty 400 ma lepszą ochornę od wiatru. Moj model wyposażony jest w dodatkowe owiewki na nogi, handbary oraz deflektor na przednią szybę. Jesli chodzi o ekonomikę to jest ona po stronie Burgmana bo mi Majesty w mieście pali od 4,1 do 5,0 w zależności jak mocno i intensywnie odkręcam manetkę. ale średnie spalanie w mieście jest na poziomie 4,7. Moi znajomi w Bugrmanach mieli nizsze spalanie o ok 0,3 l. Na pewno Majesty jest szybsza bo osiąga ponad 170 km/h a jazda z prędkościa 140-150 jest akceptowalna co do komfortu. Jazda z predkoscia ok 130 sprawia ze jezdzie sie w pełni komfortow, obroty masz na poziomie ok 5 tys obrotów i spalanie na poziozmie 3,8 l. ze tak pozwolę sobie zareklamować się. Moja Majesty jest na sprzedaż link http://www.forum.burgmania.net/topic/16361-yamaha-majesty-400-krajowa/
CZARO Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 witaj a dam sobie rękę uciąc że kiedyś dzwoniłem do ciebie porozmawiac o majesty miło że szybko odpowiedziałes.mam na sprzedaż lub zamianę YAMAHĘ FAZER1000 . http://moto.allegro....2674525566.html niemogę dodac postu w dziale ogłoszenia a może kogoś zainteresuje.
Klubowicze krzytro Opublikowano 2 Października 2012 Klubowicze Opublikowano 2 Października 2012 Przy twoim wzroście,to tylko Burgman 650.
CZARO Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 jak jest w 650ce z ochroną przed deszczem i wiatrem czy w nogi i plecy nie zawiewa od tyłu.jakie zużycie na trasie przy powiedzmy 100-110km/h i jakie zużycie w miescie?
malina666 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Rozumiem Krzytro, że wszyscy którzy mają 186 i wiecej to nie powinni jezdzić burgmanami 400 i Majesty 400 bo sa za wysocy? tak się wygląda na Majesty 400, zaraz będzie ze wygladam jak na psie ale sie nie zgodzę link do filmu mojego na majesty 400 Tylko spróbuj CZARO burgmanem 650 przecisnąć sie w korku. Oczywiście na trasach typu Wisłostrada czy Trasa Toruńska gdzie jezdzi Krzytro to i seicento da rade przejechac między pasem
Ury Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Czaro, przed deszczem i wiatrem najlepsza ochrona jest w samochodzie A tak na poważnie ja mam 191 i dla mnie B 650 był najbardziej wygodnym maksi. Trochę wiało po czole (dla mojego wzrostu zbyt niska szyba), kolana i stopy wzorowa ochrona przed wiatrem i deszczem. Jak trafisz model B650 powyżej 2009 roku to w cenie masz podgrzewane "minetki" i kanapę ( z podgrzewania kanapy podobno dla zdrowotności męskiego nabiału i materiału genetycznego najlepiej nie korzystać poniżej 50 lat na karku). Miejsca na nogi masz więcej w B 400 (od modelu K7). Przymierzałem się kiedyś do Majesty i przegrywała miejscem z SUZUK-ami. Nawet (subiektywnie dla mnie oczywiście) wiecej miejsca było w UH 200 (od rocznika 2007). Malina 666 nie zrozumiał chyba pytania Pytanie dotyczyło nie 400-setki Suzuki a jej większego brata. W mojej ocenie B650 osiągami bije Majesty (drugi gar, róznica mocy i momentu). Start ze świateł Króla szacunek kolegó motonitów (nie jednego zawstydziłem na światłach) w szczególności na manualnym trybie pracy skrzyni. Spalanie mojego "byłego" Króla było od powyżej 5 do prawie 8 litrów (zalezne od wyobraźni jeźdżca). Niestety Król kusi do szybkiej jazdy, a powyżej 130 km/h w zbiorniku pojawiał się WIR (nie mylić z tajnym stowarzyszeniem "Wóda i Ruch....e" ).
malina666 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Malina 666 nie zrozumiał chyba pytania Pytanie dotyczyło nie 400-setki Suzuki a jej większego brata. Tytuł tematu wskazuje na porównanie majesty 400 z Burgmanem 400 i 650. Ale racja w wiekszosci plusów jest po stronie b650. Jedyne minusy to spalanie oraz szerokość. Jeśli CZARO zamierzasz jezdzić 650 to wiedz ze nie wiedziesz tam gdzie wiedzie 400, a 400 nie wiedziesz tam gdzie wiedzie 50cc Oczywiście bede chwalił swoja Majesty ale znam realia. Burgman 400 ma wiecej miejsca na nogi i jest węższy od Majesty o ok 2 lub 4 cm. B650 osiagami bije na głowę Majesty 400
Igor Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Tylko spróbuj CZARO burgmanem 650 przecisnąć sie w korku. Oczywiście na trasach typu Wisłostrada czy Trasa Toruńska gdzie jezdzi Krzytro to i seicento da rade przejechac między pasem W B650 "zwijasz" lustra i nie ma problemu. Kiedyś przejechałem się na Majce 400, jakoś zdecydowanie lepiej jeździ mi się na Burkach (to moje subiektywne zdanie) i następnym skutem też będzie Burek . W B400 od K7 jest chyba więcej miejsca na nogi niż w starszych rocznikach.
Ury Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Malina 666- szacunek za przelot na placu, jak tak nie dam rady, jestem Twoim fanem "Rozumiem Krzytro, że wszyscy którzy mają 186 i wiecej to nie powinni jezdzić burgmanami 400 i Majesty 400 bo sa za wysocy?" Krzytro tego nie powiedział , powiedział gdzie będzie najwygodniej i w mojej ocenie tym razem nie kłamał "tak się wygląda na Majesty 400, zaraz będzie ze wygladam jak na psie ale sie nie zgodzę" Nie jak na na psie, jak na jamniku "Tylko spróbuj CZARO burgmanem 650 przecisnąć sie w korku" Nie strasz Czaro. Nawet ja (słaby driver) przy elektrycznie składanych lustrach bez problemu dawałem radę na Okopowej. Oczywiście nie jest to 50-tka, ale Majesty też nią nie jest
malina666 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Przyznam ze na Burgmanie 400 siedzi sie nizej i zapewne bardziej komfortowo. Osiągi prędkości pozostaja po stronie Majesty choc Pin na swojej babci mnie objezdzał na starcie(burgman 400 X lub Y)
CZARO Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 no wiem o co kaman jeśli chodzi o wielkości zewnętrzne że tak powiem,acz kolwiek nie zawsze sie przekładają na odczucia jazdy i ochroną przed warunkami atmosferycznymi, .a swoją drogą to 650 pali tyle co mój 1000fazer a koni mam 143....u mnie przy spokojnej jezdzie pali 4,76 przy około 100-110km/h trasa a miasto od 6,5 do 8,5 na miesciev przy normalnej jezdzie
malina666 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Majesty przy spokojnej w mieście zrobisz 4,1 a w trasie 3,6
Ury Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 "Tytuł tematu wskazuje na porównanie majesty 400 z Burgmanem 400 i 650". Malina, no dobra przyłapałeś mnie, to się wygłupiłem
Igor Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Nie kierujmy tylko dyskusji, który skut lepszy. Każdy ma swoich zwolenników i niech tak zostanie. CZARO najlepiej jak byś się gdzieś przejechał się (a przynajmniej posiedział) na każdym z branych pod uwagę. Wtedy będziesz mógł zdecydować, na którym Ci najwygodniej.
Ury Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Czaro, Malina- ja nie jestem dobrym wyznacznikiem spalania paliwa w pojazdach. Mi zawsze palą najwięcej. Nawet moja Skodzina w TDI w mieście prawie 10 litrów pije. Ja to jakiś głupi jestem, albo cham BTW, Czaro pamiętaj, że "biegowce" zawsze mniej spalą niż duże maksi. Zobacz wagę B650 i jeszcze automat. Mój moto (1,2) też mniej pali.
malina666 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 CZARO jak będziesz w Wawie to zadzwoń to sie przysiądziesz do Majesty 400, a wystarczy ze przyjedziesz na spot w czwartek pod C66 od 19 a będzie duzo maszyn, których właściciele na pewno nie będą mieli nic przeciwko abyś usiadł.
Klubowicze krzytro Opublikowano 2 Października 2012 Klubowicze Opublikowano 2 Października 2012 Panowie przestańcie się spierać o 0.5 l paliwa na 100 km.Obiektywnie powiem wam że zrobiłem 50 tys km.na Mayesty 400 i 46 do tej pory na B-650,nie ma absolutnie żadnego porównania tych skuterów do siebie!Jeśli chodzi o spalanie Mayesty paliła mi średnio 5 l/100 km,a burgman pali mi średnio 5.6 l na 100 km.Nie mam żadnych problemów w korkach(kwestia wprawy).po Warszawie.Malina proszę Cię nie wygłupiaj się
malina666 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 oki spoko każdy ma swoją rację na pewno inaczej jezdzi się skuterem który ma szerokość 72 cm (burgman 150) inaczej skuterem o szerokości 76 cm (Burgmanem 400) a inaczej 81 cm czyli (Burgman 650). Temat rzeka, ustępuję. Burgman 650 jest najlepszy i nie ma porównanie w kazdej kwestii z 400cc i jest idealny na korki w Warszawie
Ury Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Malina, fajnie, że się przekonałeś do Króla. Sprzedaj te fatalne Majesty (wreszcie) i kup Króla, pokaż co ON potrafi w korkach i tym Gym coś tam coś tam kama.
malina666 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Moja Majesty nie jest fatalna tylko ma cenę pojazdu krajowego, nie jest kręcona szafa i dlatego nie jest łątwo jej sprzedać - cenię się. Co do Gymkhany to dziekuje, ale jestem poczatkujacy i są lepsi którzy swietnie radzą sobie na B650 na Gymkhanie np Ogryzek - mąż Karoliny. [media=] [/media]małe OT wyszło choc nadal porównujemy majesty i b650
Maciej_f Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Chyba jeszcze musicie porównać masę. "król" waży najwięcej. O ile podczas jazdy nie ma to zupełnego znaczenia a może nawet okazać się plusem to w przypadku manewrowania na parkingu może być problem. Poza tym kwestia parkowania czy zatrzymania na drodze gruntowej gdzie czasami może ktoś ma dojechać do domu. Zejście ze skutera i oparcie na nóżce i ponowny start może przysporzyć problemów. Wiadomo są podkładki pod nóżki. Mimo wszytko trzeba też to trzeba uwzględnić przy zakupie.
ptaku_1 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Moim zdaniem jesli jezdzimy w 80% po miascie to kupno B650 to tak samo jako kupowanie SUV-a zeby jezdzic na zakupu i do pracy. Przerost formy nad trescia, 400cm starczy do miasta absolutnie a i na trase sie nada. AN400 jest duzo wygodniejszy od Majesty i moim zdaniem ma fajniejsze zawieszenie, ale jesli bym mial kupowac to bralbym Majesty. Z burkami jest ten problem ze ich ogromna wiekszosc to olejoholicy, a w Majesty co najwyzej membranka strzeli.
CZARO Opublikowano 2 Października 2012 Autor Opublikowano 2 Października 2012 no własnie jesli chodzio burgmana na polu ,,bitwy''zostaje 650 i majesty 400 wiem że są stworzone do trochę innych celów ale te dwa sprzety mnie przekonują do siebie najbardziej przy czym troszeczkę boję się tej przekładni w burgim tej całej skrzyni biegów (chodzi o koszty naprawy) mniej skomplikowana jest majesty.a wracając do zakupu to jeszcze...jakie zmiany były w tych dwóch modelach od początku do powiedzmy 2007 roku na co patrzec.bo np.burgi executive ma osłonę tłumika srebrną i składane el. lustra i jesli zwykła wersja na zdjęciu w ogłoszeniu na własnie srebrą osłonę to moze swiadczyc albo o zmianie tylko wyglądu ale może świadczyć o wywrotce i zamaskowaniu tego ale juz nie oryginalną osłoną .chodzi mi o takie własnie detale co w którym roczniku występowało,żeby na podstawie zdjęć można było coś powiedzieć. cos widze ze w majesty chyba od 2005 są 2 tarcze z przodu jak cos to mnie poprawcie
Bobas Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Te róznice były już na Forum opisywane ( B 650 ). Poszukaj, a znajdziesz wszystkie informacje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się