boochos Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wynalazłem w sieci (http://www.twowheelsblog.com/post/13071/audi-sc-1-superscooter-concept), że - ogólnie znany koncern samochodowy Audi przejął firmę Ducati. W sumie nic nadzwyczajnego, prócz dodatkowej informacji, że Audi chce spróbować swych sił jako producent motocykli, a dokładnie Maxiskuterów - mają już nawet koncepcję (foto pochodzi ze strony, do której podałem link powyżej) : Skuter - jak to pojazdy z logo "czterech pierścieni" - zapewne będzie wykończony dobrymi materiałami i, jak widać, raczej z zacięciem sportowym niż turystycznym - drżyj T-MAXie i BMW C600 SPORT!!! Nawet pojemność będzie największa - 700cc, a z niej - 90 KM !!! Ciekawe czy będzie kiedyś produkcja seryjna i ile będzie kosztował taki pojazd? PS. Jak się Wam podoba ??? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Widziałem już wiele wizji Oberdana Bezzi... i ta faktycznie jest jedną z ciekawszych. Szkoda tylko, że owe projekty mają mało wspólnego z seryjnymi produktami. Btw... w 2008 roku pojawił się np. taki projekt pióra Oberdana... ...niestety- nigdy nie wszedł do produkcji A może w przypadku Audi SC-1 będzie inaczej? Odnośnik do komentarza
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Audi zakupu dokonało w kwietniu tego roku - oficjalnie nie podają za ile ale media spekulowały o kwocie ok. 860 mln euro za firmę Ducati wraz z jej długami w kwocie ok. 200 mln euro. Czy będa inwestować w nowy produkt (maxiskuter) czy raczej skupią się na światowym marketingu dotychczasowej oferty modelowej - czas pokaże. Osobiście bardzo wątpię żebyśmy mogli doczekać w najbliższych 10 latach maxi z logo 4xO. Odnośnik do komentarza
emge Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 A ja myślę, że coś w tym może być. Każda licząca się marka motucyklowa ma maxi, myślę że skuter z logo Audi (a nie Ducati) mógł by być niezłym chwytem marketingowym. Odnośnik do komentarza
boochos Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Widziałem już wiele wizji Oberdana Bezzi(...) Btw... w 2008 roku pojawił się np. taki projekt pióra Oberdana... Hmm, jeśli się dokładnie przyjrzeć to oba te projekty wyglądają bardzo podobnie... szkoda, że już wtedy nie stworzono choćby "conceptu". Cóż, może jednak teraz powstanie nowy MAXI - Audi. Wszak audi i bmw to zaciekli konkurenci na polu 4oo, czemu mieliby oddać bez walki rynek 2oo firmie z biało-niebieskim śmigłem ??? Po co więc mieliby inwestować w Ducati - koncern stricte motocyklowy? Odnośnik do komentarza
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 A ja myślę, że coś w tym może być. Każda licząca się marka motucyklowa ma maxi, myślę że skuter z logo Audi (a nie Ducati) mógł by być niezłym chwytem marketingowym. Niezły chwyt marktingowy za 1 mld euro (słownie: miliard euro) ? Hahahahaha dobre sobie..... To nie zapasy Nie wiem po co kupili, ale Audi ma taką renomę, że takie drogie "chwyty" są im zbędne. Odnośnik do komentarza
emge Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 NIe no jeśli i tak już kupili Ducati to czemu nie wypuścić Maxi z czterema pierścieniami w logo. Odnośnik do komentarza
Marcino1 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Audi i maksiskutery? Czekamy zatem na Mercedaesa Byłoby bardzo ciekawie ale osobiście wątpię. Audi nie ma zaplecza technicznego. Gdzie toto miałoby być serwisowane? W serwisach Audi czy Ducati? Z tą renomą Audi też bym nie przesadzał... Nie wróżę temu przyszłości. Odnośnik do komentarza
ŁukaszWP Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 wcześniej to miał być skuter ducati Odnośnik do komentarza
Majeczka Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Kolega wyżej mnie uprzdził, też miałem wrzucić to zdjęcie. Myśle, że bez powodu Audi by nie robiło tego projektu. Albo chce pokazać, że myśli coś o Maxi i ewentalnie zrobić konkurencjyjne moto dla BMW albo chce sprawdzić czy będą jacyś chętni na taki sprzęt i czy by się to im opłacało. Osobiście wolałbym żeby Audi wypuściło Maxi w barwach Ducati, bo jak to będzie brzmiało jak znajomy się zapyta: "Jakim moto jeździsz?" odp. "Audi" znajomy: " pytałem się o motocykl nie o auto " Odnośnik do komentarza
jaro_4setka Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 to tylko pozostało nam czekać kiedy MariuszBurgi przetestuje tego audika Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Strasznie toporny ... Odnośnik do komentarza
Coval Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Audi/VW ma kasy jak lodu. Przesłać do Bolonii trochę funduszy i czekać na maxi z V2 Desmo. Może jeszcze zawieszenie jak w Multistradzie Odnośnik do komentarza
czaro69 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Patrząc na wszystkie projekty, pytam Was dlaczego konstruktorzy myślą, że pozycja krzesełkowa bez miejsca na wyprostowane nogi jest taka dobra? Odnośnik do komentarza
boochos Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 O! Właśnie na takie konstruktywne uwagi, jak powyższa zapodana przez Czara, czeka designer w Audi. Mam nadzieję, że pan projektant poczyta trochę ten wątek i zmieni swoje "dziecko" przed wypuszczeniem na salony motocyklowe... PS. Czy może ktoś zrobić fotomontaż i "posadzić" kierowcę testującego KYMCO MR na ww AUDI? Odrazu byśmy widzieli ile jest miejsca na nogi... - chodzą jakieś słuchy, że w MR ciasno z przodu Odnośnik do komentarza
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Dobra, temat ciekawy to "grzebię"... Właścicielem Ducati tak naprawdę jest Lamborghini (kupno za 747 mln euro) będące spółką zależną od Audi, które z kolei jest częścią Volkswagen AG. Tak wynika z raportu finansowego Audi za I półrocze 2012. Kupili bo dzięki tej transakcji Lamborghini łatwiej dostosuje się do nowych obostrzeń przepisów dotyczących emisji spalin. I jeszcze jedna wypowiedź z grupy VW z dnia zakupu: Zaawansowane systemy sterowania, szczególny sposób funkcjonowania komory spalania w silnikach Ducati, związane z tym nastawienie na sportowe osiągi i bogate doświadczenie w lekkich konstrukcjach stanowią duży potencjał dla Audi AG i koncernu Volkswagen. Odnośnik do komentarza
Sympatycy szorstki Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 A może Audi kombinuje coś w kierunku odkrojenia kawałka tortu jakim jest segment motocykli turystycznych. Gdzieś się spotkałem z taką opinią, że być może chcą powalczyć w tej kwestii z BMW... pzdr Odnośnik do komentarza
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Wiem jedno - gdyby wyszedł dzisiaj, kosztowałby 60K Będzie drogo, oj będzie... Odnośnik do komentarza
boochos Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 my tu gadu gadu - a w Sztokholmie po ulicach jeździ już Kymco MR, Audi SC-1 (widać, że w obu z nich miejsca na nogi nie za wiele... ) - na ich tle MP3 i mój KRÓL nie mają się czego wstydzić... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się