Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Audi SC-1...nowy gracz na rynku MAXI ?


boochos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy

Wynalazłem w sieci (http://www.twowheelsblog.com/post/13071/audi-sc-1-superscooter-concept), że - ogólnie znany koncern samochodowy Audi przejął firmę Ducati. W sumie nic nadzwyczajnego, prócz dodatkowej informacji, że Audi chce spróbować swych sił jako producent motocykli, a dokładnie Maxiskuterów - mają już nawet koncepcję (foto pochodzi ze strony, do której podałem link powyżej) :

AUDISC1SuperscooterConcept.jpg

Skuter - jak to pojazdy z logo "czterech pierścieni" - zapewne będzie wykończony dobrymi materiałami i, jak widać, raczej z zacięciem sportowym niż turystycznym - drżyj T-MAXie i BMW C600 SPORT!!! Nawet pojemność będzie największa - 700cc, a z niej - 90 KM !!!

Ciekawe czy będzie kiedyś produkcja seryjna i ile będzie kosztował taki pojazd?

PS. Jak się Wam podoba ???

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Widziałem już wiele wizji Oberdana Bezzi... i ta faktycznie jest jedną z ciekawszych. Szkoda tylko, że owe projekty mają mało wspólnego z seryjnymi produktami.

Btw... w 2008 roku pojawił się np. taki projekt pióra Oberdana...

Kawasaki_ZXS_400_maxiscooter_stpz.jpg

...niestety- nigdy nie wszedł do produkcji :)

A może w przypadku Audi SC-1 będzie inaczej? :)

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Audi zakupu dokonało w kwietniu tego roku - oficjalnie nie podają za ile ale media spekulowały o kwocie ok. 860 mln euro za firmę Ducati wraz z jej długami w kwocie ok. 200 mln euro. Czy będa inwestować w nowy produkt (maxiskuter) czy raczej skupią się na światowym marketingu dotychczasowej oferty modelowej - czas pokaże. Osobiście bardzo wątpię żebyśmy mogli doczekać w najbliższych 10 latach maxi z logo 4xO.

Odnośnik do komentarza

A ja myślę, że coś w tym może być. Każda licząca się marka motucyklowa ma maxi, myślę że skuter z logo Audi (a nie Ducati) mógł by być niezłym chwytem marketingowym.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Widziałem już wiele wizji Oberdana Bezzi(...)

Btw... w 2008 roku pojawił się np. taki projekt pióra Oberdana...

Hmm, jeśli się dokładnie przyjrzeć to oba te projekty wyglądają bardzo podobnie... szkoda, że już wtedy nie stworzono choćby "conceptu".

Cóż, może jednak teraz powstanie nowy MAXI - Audi. Wszak audi i bmw to zaciekli konkurenci na polu 4oo, czemu mieliby oddać bez walki rynek 2oo firmie z biało-niebieskim śmigłem ??? Po co więc mieliby inwestować w Ducati - koncern stricte motocyklowy?

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

A ja myślę, że coś w tym może być. Każda licząca się marka motucyklowa ma maxi, myślę że skuter z logo Audi (a nie Ducati) mógł by być niezłym chwytem marketingowym.

Niezły chwyt marktingowy za 1 mld euro (słownie: miliard euro) ? Hahahahaha dobre sobie..... To nie zapasy :confused:

Nie wiem po co kupili, ale Audi ma taką renomę, że takie drogie "chwyty" są im zbędne.

Odnośnik do komentarza

Audi i maksiskutery? Czekamy zatem na Mercedaesa :confused:

Byłoby bardzo ciekawie ale osobiście wątpię. Audi nie ma zaplecza technicznego.

Gdzie toto miałoby być serwisowane? W serwisach Audi czy Ducati?

Z tą renomą Audi też bym nie przesadzał...

Nie wróżę temu przyszłości.

Odnośnik do komentarza

Kolega wyżej mnie uprzdził, też miałem wrzucić to zdjęcie.

Myśle, że bez powodu Audi by nie robiło tego projektu. Albo chce pokazać, że myśli coś o Maxi i ewentalnie zrobić konkurencjyjne moto dla BMW albo chce sprawdzić czy będą jacyś chętni na taki sprzęt i czy by się to im opłacało.

Osobiście wolałbym żeby Audi wypuściło Maxi w barwach Ducati, bo jak to będzie brzmiało jak znajomy się zapyta: "Jakim moto jeździsz?" odp. "Audi" znajomy: " :laughing: pytałem się o motocykl nie o auto :confused: "

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Patrząc na wszystkie projekty, pytam Was dlaczego konstruktorzy myślą, że pozycja krzesełkowa bez miejsca na wyprostowane nogi jest taka dobra?

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

O! Właśnie na takie konstruktywne uwagi, jak powyższa zapodana przez Czara, czeka designer w Audi. Mam nadzieję, że pan projektant poczyta trochę ten wątek i zmieni swoje "dziecko" przed wypuszczeniem na salony motocyklowe...

PS. Czy może ktoś zrobić fotomontaż :confused: i "posadzić" kierowcę testującego KYMCO MR na ww AUDI? Odrazu byśmy widzieli ile jest miejsca na nogi... :laughing: - chodzą jakieś słuchy, że w MR ciasno z przodu :fish:

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Dobra, temat ciekawy to "grzebię"...

Właścicielem Ducati tak naprawdę jest Lamborghini (kupno za 747 mln euro) będące spółką zależną od Audi, które z kolei jest częścią Volkswagen AG. Tak wynika z raportu finansowego Audi za I półrocze 2012.

Kupili bo dzięki tej transakcji Lamborghini łatwiej dostosuje się do nowych obostrzeń przepisów dotyczących emisji spalin.

I jeszcze jedna wypowiedź z grupy VW z dnia zakupu: Zaawansowane systemy sterowania, szczególny sposób funkcjonowania komory spalania w silnikach Ducati, związane z tym nastawienie na sportowe osiągi i bogate doświadczenie w lekkich konstrukcjach stanowią duży potencjał dla Audi AG i koncernu Volkswagen.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

A może Audi kombinuje coś w kierunku odkrojenia kawałka tortu jakim jest segment motocykli turystycznych.

Gdzieś się spotkałem z taką opinią, że być może chcą powalczyć w tej kwestii z BMW...

pzdr

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

my tu gadu gadu - a w Sztokholmie po ulicach jeździ już Kymco MR, Audi SC-1 (widać, że w obu z nich miejsca na nogi nie za wiele... :spam: ) - na ich tle MP3 i mój KRÓL nie mają się czego wstydzić... :frusty:

ja%2520w%2520sztokholmie%2520i%2520kymco%2520i%2520audi%2520cienie.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...