Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Nasze zwierzęce pociechy


Rekomendowane odpowiedzi

niestety - obawiam się, że te zdjęcia mogłby nie przejść przez cenzurę... tasiemiec, w miejscu swego zamieszkania nie wygląda zbyt miło.

Kisiel - poznaj kogoś kto ma OWSIKI - wtedy wasi milusińscy mogliby razem na spacery wychodzić - wieczorami

PS. Kup wcześniej maść przeciwświądową

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że ten wątek zmierza w jakimś niewłaściwym kierunku?

Żeby jakoś wrócić do tematu, to pozwolę sobie przedstawić Państwu Szarego, lat 6.

Jest to szynszyl (bo chłopak) ale niektórzy upierają się że szynszyla. Nie wiem, nie znam się ale bardziej pasuje mi jednak szynszyl.

szary.jpg

Odnośnik do komentarza

No, nie...

poważni, dorośli ludzie wstawiają pieski i kotki.... panowie, przecież to masakra jest jakaś

To mój:

http://www.fotosik.p...03632f80e8.html

Poucza ludzi, a sam to robi :):clapping:

Ja od 6dni mam małą suczke, ma ok. 4tygodnie. pisze "ok" ponieważ wziełem ją ze schroniska, a tam prawie nic o niej nie wiedzieli. Wiadowo, że tatuś był rasy labrador. Jest bardzo żywa i wszystko gryzie bo zaczną jej lada moment wypadać mleczaki. Wabi się Kora.

Przyszedłem do schroniska po dwa koty, a wziełem psa - i dobrze zrobiłem :D

Odnośnik do komentarza

Ja mam wiecej :msn-wink:

Jeden pies Malamut

Jeden kot Dachowiec

Jedna Fretka

Dwa akwaria

I kuzwa z 20 golebi ktore same przyblakaly sie na Moje podworko i nie da sie ich wygonic :P

Zdjecia jutro bo post pisalem z telefonu :)

Odnośnik do komentarza

I kuzwa z 20 golebi ktore same przyblakaly sie na Moje podworko i nie da sie ich wygonic :msn-wink:

Podrzucę Ci dwa moje ... 20 czy 22 to i tak nie policzysz :P a łajzy śpią i niestety sr....ją na moim tarasie :)

A tak na serio nie mam sumienia ich pogonić ...

Pozdrawiam ...

PJS

Odnośnik do komentarza