siepator Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam Dziś w czasie dojazdu do pracy przy ok 100 km/h silnik się wyłączył i już nie chciał odpalić. Wydał się z siebie jakiś dziwny dźwięk ale nic nie strzeliło, olej się nie wylał. Paliwo jest, olej niski stan, świecy nie sprawdzałem. Co mu się mogło stać i jak sprawdzić czy to zatraty silnik. Mam jeszcze jedno pytanie. Jak można ściągnąć skuter z centrum Wawy na białołękę? Można wyporzyczyć jakąś przyczepę czy trzeba od razu lawetę? Zakładam że motocyki holować nie wolno. Odnośnik do komentarza
stapoz Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 ten dziwny dźwięk to ostatnie tchnienie Ja w podobnym przypadku dzwoniłem po autolawete - 150zł w ramach miasta. A dlaczego to niby nie wolno holować motocykli? Pierwsze słyszę... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Można wyporzyczyć jakąś przyczepę czy trzeba od razu lawetę? Wypożyczalnia przyczep Ewentualnie odezwij się do Krzytra. Ma przyczepę i serwis... może podejmie się naprawy. Odnośnik do komentarza
siepator Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Dzięki za pomoc przyczepę już namierzyłem. Co zwykle pada w takim silniku? Wymiana cylindra wystraczy? Trzeba nowy czy może być używany? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Co zwykle pada w takim silniku? Silnik An250+ dziwny dźwięk , motor stop+ niski poziom oleju= (najprawdopodobniej) uszkodzenie układu korbowo- tlokowego... ale bez rozbierania to tylko wróżba. Odnośnik do komentarza
Sympatycy Kisiel Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Przenoszę do Mazowieckiego Odnośnik do komentarza
siepator Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Znacie jakiegoś polecanego mechanika/serwis, który sprawnie zdiagnozuje usterkę za rozsądne pieniądze? Lokalizacja, warszawa, najlepiej okolice białołęki. Od biedy mogę sam rozkręcić burka, tylko potrzebowałbym instrukcji co rozkręcać. Trzeba wyjąć tłok i obejrzeć? Może komuś się przyda : skuter ściągnąłem przyczepą do motocykli, wypożyczenie na 24 godziny 80 PLN razem z pasami. Dobry patent jeśli jedzie się samemu ściągnąć sprzęt/kupić sprzęt. Odnośnik do komentarza
Bart1 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Siemka Masz na Modlińskiej BRUUM SERWIS obok Skuterlandu. Ja nie mam zastrzeżeń do ich roboty . Odnośnik do komentarza
siepator Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Przymierzam się do naprawy skutera we wlasnym zakresie. Ktoś to robił, mam jakiśtam opis i wygląda że sobie poradzę. Ktoś wie czy rozrząd da się łatwo zdjąć i włożyć? Da się go rozpiąć? Odnośnik do komentarza
Szafiq Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Objawy bardzo podobne do moich kiedy zatarł mi się tłok,tyle że stracił połowe mocy,ale dojechałem do domu. Później już miał problem z zapaleniem. Po rozebraniu okazało się, że tłok porysowany,tak samo jak cylinder. Miałem drugi silnik więc zmieniłem części, kupiłem tylko nową uszczelkę pod głowicę. Nie jest to zbyt skomplikowany zabieg dla kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o mechanice i rozbierał już jakiś silnik. Odnośnik do komentarza
siepator Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Jeszcze się nie zabrałem do naprawy z powodu urlopu ale już jest blisko. Pojęcie o mechanice mam ale silnika jeszcze nie rozkładałem. Może ktoś mi podpowie: 1. Czy rozrząd trzeba rozpinać? Czy wystarczy go zdjąć, zaznaczyć jak był zaznaczony i założyć tak samo. 2. Jak się poznaje czy trzeba wymienić tłok i cylinder czy sam tłok? Odnośnik do komentarza
1kera Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Sorki... ale jeżeli zadajesz takie pytania to szukałbym raczej serwisu:-). Chyba, że dysponujesz odrobioną wolnego czasu i masz cierpliwość.. wtedy poradzisz sobie bez problemu a wartość dodana i satysfakcja..... nieoceniona. Jeżeli chodzi o diagnozę cylineder-tłok - znajdziesz masę info na neci - nawet na forach 126p :-). Może nie doszło do zatarcia silnika... moze to elektryka.? Rób foty, wstawiaj na forum.. a zawsze ktoś coś podpowie. Odnośnik do komentarza
siepator Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Zabrałem się za rozkręcanie burka i pierwsze co mnie zaskoczyło to stopiona lub zmiażdżona świeca. Elektroda a nawet parę mm więcej świecy nie istnieje. Co mogło spowodować takie uszkodzenie świecy? Odnośnik do komentarza
Dawid Wawa Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 @siepator: Bardzo intrygująca niedokończona opowieść. Ciekawe co było dalej, jak sobie poradziłeś. Odgrzebuję ten temat bo sam ostatnio rozglądam się za dobrym i niedrogim serwisem w Warszawie lub okolicach. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się