Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Czy jest sens szukać AN650 do ok 8000zł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gość jest z okolic Rawicza. Jest może jakiś forumowicz z tych stron. Byłbym wdzięczny. A może sam właściciel jest forumowiczem? Tego go nie zapytałem :laughing: .

Opublikowano

witam:) a moze malaguti spidermax gt 500??:laughing:...krece juz drugi sezon i calkiem milo sie tym smiga:) pod siodlem miejsce na dwa kaski a wraz z kufrem centralnym to juz sporo miejsca:)...oczywiscie jak kto co lubi:) pozdro...

Opublikowano

KOT45 nie obraź się, ale nie kupuję czegoś jak nie znam i nie kojarzę nazwy.

Czytam od 3 dni forum, chyba już wszystko przeczytałem na temat 650-tki. Mam co raz to większe obawy, bo widzę, że bezawaryjny to sprzęt nie jest. Przebieg 50 czy 60k km to już na bank czeka kosztowna naprawa ogólnie napiszę CVT . Do tego te branie oleju też mnie szokuje. Jeździłem z kolegami i nie chciałbym tego zmieniać, ale nasze prędkości transportowe to ok 120-140 jeśli można. Z tego co widzę, przy tych prędkościach będę musiał jeździć z bańką oleju. W czasie takich wypraw potrafimy tak zrobić z 500-600km dziennie , nie zła lipa sprawdzać olej przy wszystkich. Honda też ma takie problemy ? Może jednak kupię tą nijaką honde :)

Opublikowano

NIE JEDŹ TAM szkoda twojego czasu byłem go oglądać z miesiąc temu jak go odpalisz to się przestraszysz aż się dziwie że ta skrzynia jeszcze chodzi gruchocze niesamowicie a poza tym jest po ślizgu i jest kiepsko poskładany szkoda kasy i czasu

pozdrawiam

A jeszcze jedno bintom zapomniałem zapytać .Gdzie piszą że an650 bierze olej bo nigdzie o tym nie czytałem???

Opublikowano

Powiem szczerze, że nie słyszałem o żadnym przypadku AN650, który brałby olej (w ilościach wymagających dolewek pomiędzy wymianami). Co jak co ale silnik Burgmana 650 potrafi przelatać ponad 100 tyś. bez żadnych problemów.

Pewnie pomyliłeś 650 z 400 setką. :)

  • Klubowicze
Opublikowano

Kolego bintom, może wez pod uwagę "nijaką Hondę" :) .

Pod względem silnikowym będziesz miał spokój na długie tysiące km. !TOMCAT .

  • Administrator
Opublikowano

witam:) a moze malaguti spidermax gt 500?? :).

KOT45 nie obraź się, ale nie kupuję czegoś jak nie znam i nie kojarzę nazwy.

Nie sugeruj się nim... on nawet na forum wózków widłowych doradza kupno Spidermaxa :spam:

Pytanie było jasne a rozmowa zeszła do lasu :msn-cry:

Pisałem o tym wcześniej... za 8 tpln będzie ciężko kupić AN 650 w takim stanie, który nie będzie za chwilę wymuszał postu pt "pomocy! padło to czy tamto...". Po prostu w takich cenach sprzedawane są na ogół egzemplarze po przejściach, które mogą generować ryzyko ciśnień podczas późniejszej eksploatacji.

O awaryjności i bezawaryjności można pisać poematy a im więcej będziesz czytał (nasze archiwum forumowe) tym bardziej będziesz drapał się w głowę :blush: . Znane są przypadki An 650, które zbliżają się do 80 tkm i nie miały praktycznie żadnych większych awarii. Znane są też takie, które przy 20- 30 tkm (lub wcześniej) miały awarię uniemożliwiające dalszą jazdę w trasie lub np. defekt CVT czy padnięte łożysko kół.

Faktem jest, że pod względem wygody podróżowania (kierowca/ pasażer), miejsca na bagaż Burgman 650 bije na głowę konkurencję. Kolejnym plusem jest spora podaż i posiadając odpowiednią wiedzę i cierpliwość można znaleźć coś ciekawego. Dodatkowo jeśli jesteś w stanie się wstrzymać do jesieni to możesz liczyć na kolejny napływ używanych 650'tek ze względu na zapowiedzianą premierę nowego modelu 2013 :) Mówiąc inaczej- kwota którą podałeś w tytule wątku na jesieni może dać większe szanse kupna czegoś ciekawego.

Ps. Tak jako ciekawostkę podam przykład naszego kolegi forumowego (niku nie wymienię- może sam się ujawni), który sprzedawał na początku tego sezonu (kilka miesięcy) swojego Burgmana 650 (2002) z przebiegiem ok 70- 80 tkm. W ciągu kilkuletniej eksploatacji skrzynie robił raz i niedługo przed sprzedażą drugi raz (łączne koszty napraw CVT ok. 4 tpln). Poza tym wszystkie inne naprawy wykonywane były na bieżąco... mówiąc krótko sprzęt można powiedzieć> pewny. W końcu po mocnej obniżce ceny znalazł się klient, który po kupnie.......... nie dojechał nim do domu :blush: Zgadnijcie co padło 50 km od domu nowego właściela.... :)

Opublikowano

Zgadnijcie co padło 50 km od domu nowego właściela.... :)

Nie mów , że kolejny raz skrzynia ??

  • Administrator
Opublikowano

Nie mów , że kolejny raz skrzynia ??

Eeee widzę, że to była prosta zagadka :)

Opublikowano

Eeee widzę, że to była prosta zagadka :)

I kolejna dwa koła na naprawe ??

OK . Widzę, że nie ma sensu kupować. Jeśli nawet naprawa nie daje gwarancji dojazdu do domu. Niestety muszę to powiedzieć z ciężkim sercem burgman odpada.

Przychodzi mi na świat dziecko, walczyłem z żoną żeby zostawić moto bo potrzebujemy pieniądze. Udało się, ale nie będę jeździć cały czas w strachu, że mi się rozleci po drodzę.

Pozostaje mi T-max i honda . Jeśli t-max też ma takie problemy i też odpadnie to zamiast hondy nie kupię jednak silvera tylko VFR 800,

  • Administrator
Opublikowano

OK . Widzę, że nie ma sensu kupować. Jeśli nawet naprawa nie daje gwarancji dojazdu do domu. Niestety muszę to powiedzieć z ciężkim sercem burgman odpada.

Widzę, że trochę dramatyzujesz a nie o to chodziło.... Nie napisałem gdzie były wykonywane naprawy w tamtym egzemplarzu bo tego akurat nie wiem. CVT zrobione w sposób należyty pozwoli cieszyć się sprzętem przez kolejne km. Nie można też generalizować, że w każdym AN 650 za moment rozleci się skrzynia.

Jeśli szukasz AN 650 za 8 tpln i oczekujesz, że będzie to skuter budżetowy to możesz się rozczarować. To wszystko co napisałem wcześniej miało na celu zwrócenie uwagi, że twoje poszukiwania będą krążyły w okół najniższych pułapów cenowych dla bądź co bądź, jednego z największych maxi skuterów, który jest jednak dość skomplikowaną konstrukcją. Szukając jakiegokolwiek innego maxi sortując oferty w/g najtańszych egzemplarzy spotka Cię podobne rozczarowanie... to samo może się zdarzyć w przypadku VFR.

Reasumując- nie rezygnuj z poszukiwań An 650... dobrego An 650. A nóż za moment ktoś z naszych będzie chciał sprzedać dobry egzemplarz !OK

Witam

Sens jest kupować ale za granicą,tu masz parę przykladów(wiadomo-sprowadzenie,szukanie,rejestracja,koszty,itd.)

Italia:

http://www.subito.it...ma-46376265.htm

Sprzęgło i pas CVT do wymiany :) Dolicz transport, rejestrację, naprawę i ... faktycznie będzie "sens" :msn-cry:

Kolejne błędne myślenie i szukanie An 650 okazji za 1000 eur :blush:

Opublikowano

Za 8tys. złotych ciężko upolować motocykl, który jest w bardzo dobrym stanie technicznym, mając sporą cenę salonową. Dotyczy to zarówno skuterów, jak i typowych motocykli.

Gdybyś szukał Suzuki Bandit, Kawasaki GPz500, to dałbym sobie rękę uciąć, że da się za te pieniążki znaleźć coś godnego uwagi.

Opublikowano

Kup ten skuter i będziesz zadowolony.

Tylko się musisz spieszyć, bo cena jest bdb.

http://moto.allegro....2515977693.html

Jak chcesz za 8000 kupić dobrego Burgmana to będziesz musiał objechać wiele kilometrów w poszukiwaniach i szukaj z doświadczoną osobą, ale raczej szanse są prawie zerowe.

  • Sympatycy
Opublikowano

Ja dodam swoje dwa grosze - nie ma okazji ! przy zakupie AN 650.

Kupno używanego sprzętu od handlarza z nieznanego żródła na Allegro, Otomoto itd... wiąże się z wielkim ryzykiem, czy upatrzony przez Ciebie maxi skuter, nie jest po mocnym dzwonie !!!

Silnik, mechanikę zawsze naprawisz : taniej - drożej, nic nie zrobisz jak skuter zostawia dwa ślady :clapping: życie i zdrowie jest tylko jedno.

Radzę skorzystaj z porad bardziej doświadczonych forumowiczów, bez emocji - szukaj i śledz nasze forum, dział głoszenia i napewno wcześniej, czy póżniej Coś wybierzesz. Dodatkowo musisz być zdecydowany na model i pojemność silnika, z postów powyżej wynika, że chodzi Ci po głowie już inny maxi-skuter :):clapping:

Tak na marginesie kiedyś kupiłem używany motor hondę shadow lat 14 od znajomego jako 5-ty użytkownik ze znaną całą historią jego użytkowania, przebiegu bez dzwonu, przytarcia parkingowego cieszył moje oczy i zawsze dowoził bezawaryjnie do celu przez dwa sezony, sprzedałem go dalej koledze i do dziś sprawuje się bajkowo.

Życzę dużo szczęścia w zakupie używanego upragnionego maxi-skutera.

Opublikowano

Ma! Tym czymś jest >bezstresowa eksploatacja<... a wracając do pytania... 8 tpln i dobry, sprawdzony An 650- cienko to widzę.

Boochos, proszę nie bierz tej mojej uwagi osobiście :sweat: (...)

Przepraszam, bo się pogubiłem, z kim ja dyskutuję w tym momencie...??? To Was jest dwóch?

Mariusz, Bigu - oczywiście, że nie poczułem się w żaden sposób dotknięty, ale slogany typu - " księża to pedofile", "burgmany to skarbonki i złomy", "faceci to świnie", "wszyscy lekarze biorą..." - poprostu są nie fair.

PS. noo, może z tym o lekarzach - to się zgodzę :):laughing:

Opublikowano

Decyzja jednak zapadła inna. Ze względów na zbyt niską sumę i trudności w poszukaniu dobrego burgmana kupiłem Hondę VFR 800

http://allegro.pl/honda-vfr-800-fi-wyposazony-do-turystyki-i2514429837.html

Właśnie nią wróciłem do domu . Pierwsze 200km zaliczone i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie jest może tak wygodna jak burgi , ale też wygodna. Odłożę trochę kasy i wtedy pomyślę o burgim z 2005 roku gdzie skrzynie są bardziej dopracowane.

Opublikowano

Gratuluję zakupu.

Niech się sprawuje jak najlepiej.

Opublikowano

Też piknie - swoja drogą , to niezłe, że dobry motocykl kosztuje połowe tego co burgi 650 ...

  • Administrator
Opublikowano

Też piknie - swoja drogą , to niezłe, że dobry motocykl kosztuje połowe tego co burgi 650 ...

Zupełnie błędna teza.

"Dobry" 14 letni motocykl za 9 tpln... Myślę, że w podobnej cenie można znaleźć także "dobrego" ale 9 letniego Burgmana 650.

Opublikowano

Zbyt dużego doświadczeniach w moto nie mam, ale jakieś tam stado jest ( ja jako jedyny skuterowy ) – jest też jeden , który motorów ma kilka, serwisuje wszystkie pozostałe i 15 letnie maszynki naprawdę dają radę , bez większych problemów technicznych ( pomijamy kwestie eksploatacyjne )

  • Administrator
Opublikowano

Też piknie - swoja drogą , to niezłe, że dobry motocykl kosztuje połowe tego co burgi 650 ...

Zbyt dużego doświadczeniach w moto nie mam [...] 15 letnie maszynki naprawdę dają radę [...]

Nadal nie wiadomo co miałeś na myśli pisząc, że dobry motocykl kosztuje połowę tego co Burgman 650...

Stwierdzenie tego samego lotu co: "dobry dom na peryferiach kosztuje połowę tego co apartament w centrum stolicy..." ;)

Opublikowano

Miałem na myśli, że używane/sprawdzone 650tki są bardzo drogie . Kupno egzemplarza za wspomniane w temacie 8 tyś , wiąże się z dużym ryzykiem.

Moim zdaniem dużo mniejszym ryzykiem obarczony jest zakup motocykla za te 8 tyś , który będzie starszy rocznikowo, natomiast nie ma tyle „problemów wrodzonych” co 650-tki.

Ale jest to moje zdanie, a ja się nie znam, bo 650tki nie miałem – wiec teoretyzuje :) Opieram się tylko na tym, co czytam

Natomiast , jak pisałem, kilka wiekowych moto pod ręką mam, jeżdzę ( jak właściciele dadzą ) i tam problemem jest zużyta opona, lagi lub napęd.

Stwierdzenie tego samego lotu co: "dobry dom na peryferiach kosztuje połowę tego co apartament w centrum stolicy..." ;)

a to akurat prawda :)

  • Administrator
Opublikowano

Stwierdzenie tego samego lotu co: "dobry dom na peryferiach kosztuje połowę tego co apartament w centrum stolicy..." :clapping:

a to akurat prawda :clapping:

No właśnie niekoniecznie! Zależy co dla kogo "dobry" i co dla kogo "apartament". Bez precyzyjnych określeń podobne stwierdzenia są bez sensu.

Kończąc EOT... gratuluję zakupu VFR'ki i temat zamykam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...