Skocz do zawartości
Forum Burgmania

knack knack knack


bobbens

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Nie tylko czopki i szlifierki, squtów też jest kilka. W Dębicy masz Gumisia, a w Straszęcinie Mr.Hexa na przykład.

Odnośnik do komentarza

Witam sąsiada !OK

Czyżby to kolega jest właścicielem czarnego Burgmana? Rzadko bo rzadno ale się pojawia na przemian z Burgmanem 400 w takim jednym miejscu.

To pewnie za Tobą jechałem w paradzie na MotoMajówce 2012 !scooter

Niech się jeszcze Gumiś odewie tutaj to się można kiedyś umówić na małą pojeżdżawke !scooter !scooter !scooter

Odnośnik do komentarza

nie czarnego tylko niebieskiego AN 650 i nie można było jechać za mną, ponieważ dopiero od 25/07/12 śmigam nim po asfaltach dębicy i okolicy ;), ale mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy i wymienimy uprzejmości :D:)

Odnośnik do komentarza

Witam, wszystkich, głównie z Podkarpacia :( Jestem tu nowy, zagubiony - szukam swoich dwóch kółek :fireman2: Niestety jestem zupełnym laikiem w kwestii skuterów i liczę na Waszą pomoc i doświadczenie w poszukiwaniu.

Odnośnik do komentarza

Rozglądam się za Burgmanem 400/250, A Atlantic 500, Kymco downtown 300 itp. Ogólnie coś z tej grupy. Niestety budżet dość ograniczony 5-6k więc liczę się z tym że rocznik nie będzie najmłodszy. Ogłoszeń jest sporo, a że jestem zupełnym laikiem ciężko będzie mi trafić skuter dobry technicznie. I tutaj liczę na radę, opinię - jakąś pomoc bardziej doświadczonych

Odnośnik do komentarza

Na temat Aprilki czy Kymco się nie wypowiem, bo nie wiem, natomiast posiadam jeszcze Burgmana 400 K5 i na temat K3-K6 mogę się wypowiedzieć.

Jak jesteś z Rzeszowa, to podjedź, i na żywo oglądnij.

Gdyby chodziło o oględziny Burgmana K3-K6 to jestem do dyspozycji.

Odnośnik do komentarza

Super, dzięki, właśnie takie wsparcie miałem nadzieje otrzymać rejestrując się tutaj. Tak jestem z Rzeszowa, więc jak będę miał coś upatrzone, pozwolę sobie poprosić o pomoc :mad2:

Odnośnik do komentarza