Maxfan Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 No to spoko czyli wersja K3 nie bedzie miala zbytniej roznicy od strony powaznych usterek poprawek...od wersji K5 / i jak kupie K3 to bedzie tez wporzadku? i od korej wersji K... jest z napędem na Łańcuch? Maxi - Maniak - a ty masz ktora wersja K...? i dlugo nim latasz? jak wrazenia, usterki miales juz jakies? ile ci pije oleju na 1tys km? Takle pytanie jeszcze dlaczego Suzuki Burgman 400 K7 ma na liczniku 180 km/h? mam rozumiec ze od tego rocznika burgman wprowadzil mocniejsze silniki?
Lucjan73 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Wszystkie Burgmany 400 mają napęd paskiem, czasem tylko ludzie piszą bzdury...
stapoz Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Niektórzy to nawet wał kardana mają... Ot, pierwszy lepszy...
Maxfan Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Rozmwialem z mechanikiem od burgmanow i powiedzial ze jak sie dba o silnik i pilnuje wymiany podstawowych czesci i napraw co zeson to burek w wersji k4,5... na 1000 km przebiegu potrafi max 50ml oleju spic czyli przy kupnie burka dobrze aby mial jakas ksiazke, rachunki serwisowe ile oleju zostalo? kontrole tege w k3,4,5 nie maja mam rozumiec burki? i czy ktos sie orientuje czy mozna dorobic lub czy jakas fima wykonuje taka opcje? poza suzuki dzieki za info
ptaku_1 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 ten mechanik to chyba jakis fantasta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się