Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja również lewa strona głównie ze względu na możliwość szybkiej zmiany pasa na lewy lub wyprzedzanie bez konieczności pokonywania kilku kolein

Opublikowano

Witam!

Zdecydowanie bliżej środka to najlepsza alternatywa na nasze kiepskie drogi ,w razie czego lepiej zjechać do prawej strony niż wyskoczyć do środka jezdni omijając np: jakaś dziurę .Pozdrawiam !

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Z reguły środkiem pasa. W tym miejscu jest najmniej kolein i dziur czyli część drogi najmniej wyeksploatowana. Jedynym wyjątkiem kiedy korzystam z lewej części pasa to gdy jadę bezpośrednio za poprzedzającym mnie pojazdem. Dlaczego? Ponieważ nauczyłem się na błędzie kolegi. Jechał za TIR-em środkiem pasa i poślizgnał się na rozjechanym kocie. Tir brał go między koła a kolega motocyklem centralnie najechał. Efekt ślizg prawym bokiem po asfalcie.

Opublikowano

Zgodnie z propagowanymi informacjami na większych portalach motocyklowych zaleca się, by w korkach śmigać między lewym a środkowym pasem, więc tego się trzymam.

Najgorsze to to, gdy dwóch śmiga na po dwoch stronach. Uważam to za niedopuszczalne, dlatego jeśli przede mną gość jedzie między prawym a środkiem to zmieniam pas i lecę za nim. Grunt to jechac w szeregu w korkach :laughing:

Opublikowano

Na drogach wielopasmowych jeśli nie ma korka z reguły jadę lewym lub środkowym pasem mniej więcej w 1/3 jego szerokości, jeśli jest korek to jadę między lewym a środkowym.

Na dwukierunkowych podobnie w 1/3 szerokości pasa. Nigdy nie jadę przy krawężniku - nie za bardzo mam ochotę zatrzymać się na wyjeżdżającym z uliczki samochodzie.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...