RONIN Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 nie jeździłem nigdy DT ale co jakiś czas czytam dziwne historię, a to się trzęsie na dotarciu a serwis mówi, że tak ma być, dlatego mam psychiczny uraz do tej marki ;-). Jak chcesz coś mocniejszego za rozsądne pieniądze to sugeruję skłonić się w kierunku włoszczyzny z silnikiem master 500, w zależności od upodobań może to być piaggio beverly, aprilia scarabeo 500, atlantic, albo sportowa gilera nexus 500.
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 11 Lipca 2013 Sympatycy Opublikowano 11 Lipca 2013 Zastanów się nad Kymco Xciting 400i. W mojej ocenie jest to sprzęt lepszy od Downtowna. Jeśli nie wozisz 17 calowego notebooka to powinien wejść pod kanapę - zawsze możesz to sprawdzić w salonie. Xciting jest doskonały do miasta, nie ma najmniejszych problemów z korkami. Do tego ma doskonałą dynamikę i jeszcze lepsze hamulce. Wady: bardzo twarde zawieszenie i krótka szyba (polecam wymianę na wyższą) chociaż nie jest to problemem w mieście. Jeśli Twoim głównym problemem jest przeciskanie się w miejscach, gdzie wchodzi jedynie rower - kup np. Agility 125. Wolne, mało miejsca na bagaż, ale jeździ się jak rowerem, wjedziesz wszędzie tam gdzie 50-tka, a notebook wsadzisz w kufer. Wyłożenie kufra pianką lub gąbką jest bardzo dobrym pomysłem, zredukujesz wibracje, które źle wpływają szczególnie na żywotność twardych dysków. Co do wyższej pozycji: ja osobiście wolę wyższy pojazd, ponieważ lepiej widzę drogę (ponad samochodami), wyższy środek ciężkości często nie jest problemem, więcej zależy od wyważenia pojazdu. Rozważ również obejrzenie nowego XCT 300i - pojazd o niebo ładniejszy od Downtowna i mający nieco więcej miejsca.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Lipca 2013 Administrator Opublikowano 11 Lipca 2013 2. Bagażnik. Czytuję, że bagażnik DT jest och i ach, dla mnie obecnie to największy minus Kymco i jedyny poważny, który wymianę 2oo stawia pod znakiem zapytania. Ja czasem laptopa wożę skuterem - w Majesty mieści się w normalnej torbie na lap`ka (nie mówiąc o możliwości przewożenia/schowania zgrzewki wody czy kurtki na moto). YP 250 drugiej generacji ze swym dwupoziomowym "lukiem bagażowym" pod kanapą nie ma konkurencji w klasie 250-300. Tak samo jak YP 250 pierwszej generacji jest nie do przebicia w kwestii pojemności schowka w kokpicie. Oba te modele mogą tutaj służyć za wzór. DT300 to dobry wybór, XC 400 jeszcze lepszy... ale faktycznie jeśli chcesz się przesiąść z YP 250 to sugeruję obejrzeć także K-XCT300. Jeśli chcesz mistrza przeciskania się w korkach to AC125. Niestety, nie stworzono jeszcze maxi skutera który byłby idealny DO WSZYSTKIEGO.
QS1 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Xciting 400 - 'brałbym' - laptop się mieści , ale niestety budżet mam 'tylko' na lekko używanego DT300. @Mariusz: święte słowa, nawet 'Maxi nie ma idealnego do wszystkiego'. Kiedyś takie zdanie miałem o mojej YP250.. ale czas leci, wygląd sie opatrzył i osiągi przestały wystarczać.. A doszedłem do takich wniosków, odkąd jeżdżę do pracy razem z kumplem, który dosiada Yamaha FZ6..
scaneRboy Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 co do szarpania. Zauważyłem, że mój DT jest wyraźnie przewrażliwiony na jakość paliwa. Nie chcę nikogo reklamować, ale widzę różnicę tankując na określonych stacjach. Chyba nawet nie chodzi o markę stacji, ale konkretną - jedną, kiedy u nich naleje, wyraźnie poprawia się jakość pracy silnika.
kitenation Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Nie chcę bawić się w nekromantę ale jednak napisze krótko: Downtown 300i ma bardzo mocno wysilony silnik, bo 32 KM na 300cc to jednak sporo, a jak każdy wysilony silnik jakość paliwa dla kultury pracy jest bardzo ważna. P.
Maxx Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Maxx. Posiadam D.T. 300i z 2012 roku. Nie ścigam się ale jeżdżę szybko na ile się da. Jeżdżę po Warszawie i poza nią. ybieram się też w długie trasy (Węgry, Chorwacja) a spalanie waha się od 2.9/100km do max 3,6/100km. Więc nie rozumiem jak on może spalić 4 litry i nawet więcej. Albo są rozregulowane albo trzeba się nauczyć używać ten sprzęt. Muszę zaznaczyć , że jeżdżę sam bez plecaka. A jeśli chodzi o szarpanie, to te skutery tak mają, ja jakoś daję sobie radę z tym i potrafię oszukać sprzęt na tyle , że mniej szarpie. Fachowcy mówią, że szarpanie może ustąpić po wymianie wariatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się