Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Burgman 400 pojedzie nieco szybciej jak sie nie myle 160 licznikowo - mój DT300 jedzie 150,

Natomiast przyspieszeniem DT300 bije mocno Burgmana i Majesty.

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Trolu

    14

  • KristoCh

    5

  • MariuszBurgi

    3

  • ptaku_1

    3

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja mam 179cm i pozycja kierownika w DT dla mnie jest nie akceptowalna, jesli masz mozliwosc to przejedz sie DT przed zakupem.

Ja wczoraj bylem na jazdach próbnych i mam 170cm. Zupełnie dobra pozycja i całkiem przyjemna jazda. Zastanawiam czy niedać przeszyć kanapy bo do ziemi tak... mało komfortowo sie sięga. Ale po koleii, najpierw musze zakupić ;-)

Ale komfort jazdy do AN400 K9 jest niższy... burgman bardziej komfortowy

  • Klubowicze
Opublikowano

Ja bym wyrwal rocznik 2011 i dokupil kufer,deflektor czy jakies ubranko new... ale z kolei jesli mialbym kapusty i bral na firme itd. to 2012 i tez gadzety do tego :clapping:

Opublikowano

Dobra... sprawa załatwiona.

Złożyłem Panu sprzedawcy następującą propozycję:

Skutera kupuje za 14500zł i za 500zł akcesoria z ich sklepu.... Czyli realnie, kosztuje mnie 14.500zł brutto.

Pan sprzedawca zaakceptował moją propozycje po przemyśleniu. Faktura przyszła faxem, pieniądze przelane.... jutro jade odbierać rumaka :clapping:

Opublikowano

Dobra... sprawa załatwiona.

Złożyłem Panu sprzedawcy następującą propozycję:

Skutera kupuje za 14500zł i za 500zł akcesoria z ich sklepu.... Czyli realnie, kosztuje mnie 14.500zł brutto.

Pan sprzedawca zaakceptował moją propozycje po przemyśleniu. Faktura przyszła faxem, pieniądze przelane.... jutro jade odbierać rumaka :horse:

Dobry deal zrobiłeś! Gratki :clapping:

Opublikowano

Ja bym się zastanowił nad wersją z ABS, myślę że warto dopłacić.

Opublikowano

Ja miałem AN400 K9 z 2010r z ABSem.... jakoś nie zauważyłem specjalnej różnicy. Nie mówie ze to zbędna sprawa - bo napewno tak nie jest. Jest to rewelacja sprawa. Ale.... w tym przypadku: 14.500zł. a 18.600zł z ABSem (bo z 2011r nic nie znalazłem z ABS) za duża dopłata. Nie jestem turystą, który wyjeżdza na trase 300km... raczej z domu do biura raz na dwa tygodnie i potem jak dalej jest ładna pogoda to z powrotem. Ewentualnie raz na dwa tygodnie z córką 10km trasa w koło mikołowa.... ot cała moja turystyka ;-)

Opublikowano

Biały kolor w DT300 nie jest dobry.... Sam się zastanawiałem ale to zwykły biały kolor. X-max ma bardzo ładną białą perłę, która wygląda imponująco przy bladym biały w DT. Ja jestem zadowolony z srebrnego ale grafitowy również bardzo mi się podoba.... Masz jeszcze inną opcję... Kup tańszy i za 1 600PLN przemalujesz na jaki kolor będziesz chciał :clapping:

Opublikowano

Dobra jest. Dziś byłem odebrać dokumenty do rejestracji, jutro zarejestruje mopka i jade popołudniu po niego. Wróce do domu na mopku. Zastanawiam się co wybrać wśród akcesoriów za 500zł (mniej więcej). Kask mam, kurtke mam, kufer... jakoś nie widzi mi się do tego skutera...., co tam sie może przydać do niego ?? Proszę o ewentualne podpowiedzi

Opublikowano

Szyba GIVI.

Opublikowano

Hmmmm. kufer pasuje do każdego skutera... tylko jest oczywiście kwestia wyboru odpowiedniego modelu. Ja mam GIVI V46Tech i mi pasuje...

Opublikowano

Posiadam DT 2012 od miesiąca. Rewelacja. Mankamenty rocznika 2011 zostały całkowicie wyeliminowane. Nie występują żadne szarpania ani "doły" w jakimkolwiek zakresie obrotów. Jazda jest płynna i dość dynamiczna. Optowałbym za 2012.

Pozdrawiam,

Pierwsze słyszę żeby DT300i z 2011 szarpał albo dołował.....może ktoś to potwierdzić?

Opublikowano

Mam DT300i ABS z 2011 r. Nie szarpie i nie "dołuje".

Od 0 do ok. 120 km/h rozpędzia się równo i w takim tempie, że trzeba mocniej ściskać kierownice :)

Opublikowano

Zmiana w silniku i wariatorze nastąpiła w 2011 (podobno od produkcji z lipca 2011) i mogą być egzemplarze z 2011 ze starszym napędem i z nowszym. Stary wariator ma oznaczenie LEA7, a nowy LGA5 ale zmiany dotyczyły również komputera silnika i ten nowszy nie kręci się tak wysoko. Wtedy też został wprowadzony wyłącznik świateł awaryjnych (żółty, na prawej manetce) i to jest najprostszy sposób na rozróżnienie (może ktoś kto ma DT z 2010 potwierdzi, że nie ma takiego wyłącznika?). Ja czytałem na kilku forach, że wcześniejsze modele miały jakieś drgania/szarpanie ale sam nie widziałem.

@Trolu - co do akcesoriów to koniecznie albo deflektor albo szyba (Givi). Ja mam 180cm i całą strugą znad oryginalnej szyby dostaję w twarz. Przez to przy jeździe powyżej 80 km/h jest głośniej niż na nakedzie :) . Ale jeśli Ty jeździsz okazjonalnie i nie w trasę to zamów sobie lepiej rolki/sprzęgło Dr.Pulley!

Co do wzrostu to faktycznie przy 180cm ciężko rozprostować nogi ale ten skuter ma tyle innych zalet (np. masa (DT + typowy kierowca) = masa gołego BMW C650GT :( ), że jest genialny! Dobry wybór.

Aaa - z akcesoriów polecam oparcie Givi - http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=KYMCO&mo=Downtown-125i-300i-09--11

Opublikowano

Zmiana w silniku i wariatorze nastąpiła w 2011 (podobno od produkcji z lipca 2011) i mogą być egzemplarze z 2011 ze starszym napędem i z nowszym. Stary wariator ma oznaczenie LEA7, a nowy LGA5 ale zmiany dotyczyły również komputera silnika i ten nowszy nie kręci się tak wysoko. Wtedy też został wprowadzony wyłącznik świateł awaryjnych (żółty, na prawej manetce) i to jest najprostszy sposób na rozróżnienie (może ktoś kto ma DT z 2010 potwierdzi, że nie ma takiego wyłącznika?). Ja czytałem na kilku forach, że wcześniejsze modele miały jakieś drgania/szarpanie ale sam nie widziałem.

@Trolu - co do akcesoriów to koniecznie albo deflektor albo szyba (Givi). Ja mam 180cm i całą strugą znad oryginalnej szyby dostaję w twarz. Przez to przy jeździe powyżej 80 km/h jest głośniej niż na nakedzie :) . Ale jeśli Ty jeździsz okazjonalnie i nie w trasę to zamów sobie lepiej rolki/sprzęgło Dr.Pulley!

Co do wzrostu to faktycznie przy 180cm ciężko rozprostować nogi ale ten skuter ma tyle innych zalet (np. masa (DT + typowy kierowca) = masa gołego BMW C650GT :( ), że jest genialny! Dobry wybór.

Aaa - z akcesoriów polecam oparcie Givi - http://www.givi.it/M...25i-300i-09--11

Ja jeżdzę wersją kupioną w maju 2011 i mam włącznik awaryjnych. Żeby sprawdzić wariator trzeba pewnie obudowę ściągnać?

Opublikowano

Tak, trzeba rozbierać napęd żeby to sprawdzić - podobno jest nadrukowany kod. Co do daty zmiany to nie jestem pewien dokładnie kiedy to miało miejsce więc możliwe, że wcześniej niż w lipcu. Możemy też porównac parametry silnika ze świadectwa homolagcji (lub formalnych dokumentów) bo zmiany też dotyczyły oprogramoawnia silnika u mnie np. parametry silnika to kod SK60 i 21,9 kW @ 7750 obr/min.

Opublikowano

Zmiana w silniku i wariatorze nastąpiła w 2011 (podobno od produkcji z lipca 2011) i mogą być egzemplarze z 2011 ze starszym napędem i z nowszym.(...). Wtedy też został wprowadzony wyłącznik świateł awaryjnych (żółty, na prawej manetce) i to jest najprostszy sposób na rozróżnienie (może ktoś kto ma DT z 2010 potwierdzi, że nie ma takiego wyłącznika?).

Jeśli faktycznie włącznik świateł awaryjnych jest zewnętrznym wskaźnikiem czy mamy do czynienia z wersją po modyfikacji - to zgadzam się z Frankie - to musiało być przed majem 2011r. Mój białacz kupiony w ostatnich dniach kwietnia zeszłego roku już awaryjne miał - być może to by wyjaśniało, dlaczego niektórzy z nas podają objawy dołów.

Mój wg świadectwa homologacji ma kod SK60 i moc 24,1 kW przy 8000 obr/min (ki diabeł, mój kręci dalej czy inaczej mierzono moc ? :) )

IHMO koledzy, którzy wybrzydzają na biały kolor nie mają racji - KYMCO Downtown rocznik 2011 w białym umaszczeniu jest szybszy niż inne psy z tej sfory (na srebrnym lub grafitowym nie widać much co ma wpływ na aerodynamikę :chair:

Pozdrawiam

Tompas

Opublikowano

Dobra jest. jak uradzili tak zrobili. Maszyna przywleczona do domu.... Jazda poprostu miła i przyjemna. Z akcesoriów pobrałem tylko gacie na quada i rękawice na mopka. Bo kufry droższe od alledrogo.... znacznie. Przymierzyłem Givi 55 - za duzy. N46 nie było. Ale w ciemno zamawiam N46, bo moja teczka sie nie mieści pod siedzenie. W AN400 sie mieścila bez problemu i nie musialem tego kufra dokładac. Ale tutaj musze... 40km juz zrobione ;-)

Opublikowano

Jeśli faktycznie włącznik świateł awaryjnych jest zewnętrznym wskaźnikiem czy mamy do czynienia z wersją po modyfikacji - to zgadzam się z Frankie - to musiało być przed majem 2011r. Mój białacz kupiony w ostatnich dniach kwietnia zeszłego roku już awaryjne miał - być może to by wyjaśniało, dlaczego niektórzy z nas podają objawy dołów.

Mój wg świadectwa homologacji ma kod SK60 i moc 24,1 kW przy 8000 obr/min (ki diabeł, mój kręci dalej czy inaczej mierzono moc ? :kicking: )

IHMO koledzy, którzy wybrzydzają na biały kolor nie mają racji - KYMCO Downtown rocznik 2011 w białym umaszczeniu jest szybszy niż inne psy z tej sfory (na srebrnym lub grafitowym nie widać much co ma wpływ na aerodynamikę :blowup:

Pozdrawiam

Tompas

Z tym wyłącznikiem awaryjnych nie dam sobie ręki uciąć, szczególnie że DT ma różne nazwy na różne rynki (DT, GrandDink 300, Nikita) i w EU modfikacja mogła być wcześniej ze względu na inne normy EKO i nie tylko. Ale to ciekawe, że masz inne dane w świadectwie homologacji - właśnie o takich różnicach czytałem: przed zmianą moc 32 KM, a po 30KM. Te wcześniejsze wersje miały się kręcić do i lekko powyżej 8000 obr/min, a nowsze mają mieć 30 KM @ 7725. Może faktycznie ten wyłącznik to ściema albo info z innego rynku...

Olać - generalnie uważam, że tu liczy się fun, a moc w środkach transportu powinna być podawana we Frajdonach i liczona wg wzoru:

P = 1/LK * AWF * WK, gdzie:

LK - Liczba Kół pojazdu,

AWF - Arbitralny Współczynnik Frajdona, przyznawany indywidulanie dla każdego pojazdu,

WK - Wiek Kierującego.

...to tak w związku z lepszością koloru grafitowego nad białym i srebrnym :tabletalk: ...

Opublikowano

Moj mial wyciag ze swiadectwa homologacji wydany 28 kwietnia 2011, awaryjne i wpis: 24.1kW przy 8000 obr/min.

Nie szarpal, ciagnal rowno.

Opublikowano

po przełożeniu ekonomii i halasu vs większe spalanie i cisza = szyba givi 294st to otrzymujemy licznikowe 135km/h. i ani grama więcej.

ale ktoś kto szuka komfortu będzie zachwycony efektem :frusty:

Opublikowano

Szybę GIVI zamówiłem ...czekam , z poprzednich 2oo przyzwyczaiłem się do zerowych turbulencji wokół głowy a na fabrycznej to jest tornado :-) , super że chwalisz jeżeli chodzi o komfort - tego szukam .

Malina a wzrost spalania jest bardzo zauważalny ??

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie wszystkich forumowiczów. Minęło troszkę czasu od zakupu mojego Kymco. Więc mam juz 306km zrobione... o dziwo nawet często jeżdze. Kilka wniosków:

+ Przy moim wzroście (170cm) i wadze (75kg) jest zdecydowanie poręczniejszy od AN400

+ tańszy o połowe

+ lepsze przyspieszenie i elastycznośś do 100km/h

+ ledowe lapy postojowe są współcześniejsze

- kultura pracy silnika (chyba mam to coś co jest opisywane na forum - przerywa przy przyspieszaniu ok 5tyś obr/min)

- wolniejszy

- mniejszy schowek pod siedzeniem

Ogólnie uważam, że 14.500zł za nowego mopka z 2letnią gwarancją w wydaniu Kymco, jest lepszym wyborem od 15.000zl za uzywke. Ale jeżeli bym poorównywał nowe AN400 i DT300i bez uwzglenienia kosztów - wygrywa AN. Nie mniej jednak cięzko nie mówić o kosztach przy kwocie 15.000zł oszczędności....

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Mój DT300i ABS jest z późnej jesieni 2011 i ma juz wpisane w homologacji 21,90kW czyli zamiast reklamowych 32,88Ps mam 29PS.

Czy ktoś już przerabiał temat czy zmiana mocy to zmiana MAP w silniku czy jest to zmiana w samym silniku ?

zastanawiam sie czy nowsze DT300i można podkręcić do oryginalnych kiedyś prawie 33 PS.

Niby różnica jest nieduża ale wyżej kręcący się silnik o ok 700rpm byłby bardziej przyjemny w trasie

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Sprowadziłem swojego DT300 (oryginalna nazwa to Dink Street) z Francji w tym roku . Sprzęt jest z 2011 roku ma już światła awaryjne i niestety ma tą przypadłość szarpania i spadku mocy przy ok 5000 obr/min. (w dowodzie wpisane ma 21,9Kw) Wydaje mi sie że to szarapnie zlokalizowane jest w przekładni a konkretniej w wariatorze. Po odkreceniu manetki gazu do końca skuter przyspiesza jednostanie bez efektu szarpania.

Czy ktoś juz zmieniał wariator np na gwarancji i czy usunęło to tą usterkę ?

A donośnie jady na tym sprzęcie przy moim wzrości 185cm naprawę miejsca na nogi nie jest za dużo. Wg mnie za małe są też lusterka a może nie za mała tylko za mało sa wysuniete na boki i słabo widać to co dzieję sie za placami,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...