misioooo Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Za przykładem Krzytra zaopatrzyłem się w stosowne obuwie moto, zamieniłem plastikowy kibelek na coś głośniejszego i... chyba tak już zostanie Fajnie się jeździ, a nie tylko turla Skrzydełko jest to do klubu zacnej się przenoszę.
Sympatycy orzech Opublikowano 23 Maja 2012 Sympatycy Opublikowano 23 Maja 2012 Jak sobie boczną stopkę złożysz to nawet skręcać da radę
dr.big Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 (...) zamieniłem plastikowy kibelek na coś głośniejszego i... (...) No proszę jak szybko się zmieniają określenia po przesiadce na mikry "prawdziwy motocykl" , jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki . Szerokości Motocyklisto, my na "kibelkach" nigdy tego uczucia nie zaznamy . PS. Ja żeby zmienić na "coś głośniejszego" wymieniłem po prostu wydech .
Klubowicze krzytro Opublikowano 24 Maja 2012 Klubowicze Opublikowano 24 Maja 2012 U mnie sandałki pozostały,a motocykl sprzedałem.Pozostanę jednak przy skuterze.Ale gratuluję wyboru !OK
misioooo Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 Mikry jak mikry. 200kg i pojemność jak w burgmanie największym Od czegoś trzeba zacząć, duży GS będzie później. dr. Big wydech wydechem, a przegazówki? ;P
Woody Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Gratulacje, na nasze piękne, szerokie i równe jak marzenie dolnośląskie drogi będzie jak znalazł...
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 24 Maja 2012 Administrator Opublikowano 24 Maja 2012 Jakie obuwie taki jednoślad Powodzenia
misioooo Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 Jakie obuwie taki jednoślad Czyli pełen relaks!
kordozor Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Fajne były te NTV 650,szczególnie odmiana Hawk(Bros). Gratuluje zakupu.Dobrze jest próbować czegoś nowego,najgorsza jest niezmiennosć przyzwyczajeń. Pozdr.
Geni Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 No patrz pan. Taki to był mój pierwszy japoński motocykl. Dokładnie zakupiłem go, jako hmmm zaraz policzę: - ok 5-ty jednoślad. Całkiem przyjemna i silnikowo pancerna maszynka. Jeżeli znalazłeś dobrze utrzymaną sztukę, o co cholernie trudno, to będzie ci służyć. Tylko o co chodzi z tą głośnością? Moja była sprawna więc cicha .
tomekmajesty Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 i wreszcie coś między nogami a ja po sprzedaniu motocykla i powrocie do białego kibelka szczytuję do dzisiaj
misioooo Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 Tomcio nie mam pojęcia Skąd się tam wziąłeś - czyżby mistrz drugiego planu? I coś już psujesz jak widać... Może Kawa ci się znudziła i też takie skrzydełko chcesz?
Gość Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Matko Boska, jak to wygląda!?! Koła jakieś takie wielkie, siedzisko, jak za karę dla pupy, reflektor obrzydliwie okrągły, rury i kable wiszą na zewnątrz. A nieobudowany silnik, to jednoznaczny fakt, że co najmniej dwa razy dziennie trzeba tam coś poprawić, podkręcić, wyregulować. Misiooo, no oczywiście gratuluję i jestem pewny, że jak Ci się głowa schłodzi, bo szyba w tym Twoim wynalazku chroni tylko zegary, by ich nie zwiało, to wrócisz na jedynie słuszną drogę. Czekamy na Ciebie, nie krępuj się, przyznaj się do błędu. Pozdrowienia.
misioooo Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 ale brzydal Wiem, że są gusta i guściki, ale nie musisz od razu tak brutalnie o Tomciu pisać
ptaku_1 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Gratuluje, jezdzilem takim wehikulem na L w czasie kursu, milo wspominam
misioooo Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 Hmmm... Ja na L to tylko Yamaszka TW malutka.
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 24 Maja 2012 Sympatycy Opublikowano 24 Maja 2012 Oj Misioooo widzę że od jazdy próbnej ubyło Tobie włosów z głowy, a co będzie po pierwszym przejechanym tys. ? A te 2oo z fotki to normalnie brzydkie że hej...
Geni Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 Nie ma co gadać o urodzie, bo NTV nachalnie urodziwa nie jest, za to pancerna, jak przedwojenna lokomotywa Silnik z napędem przelata spokojnie kilkaset tysięcy km, pod warunkiem okresowej zmiany oleju. Regulacja zaworów na śrubki, co 12 tys. km. Jedyne felery to konieczność kombinowania przy regulacji zaworów w głowicy przedniego cylindra i gówniana pompa paliwa. Jednak padnięcie pompy nie unieruchamia maszyny. Pompę się wypina won i dalej jedzie, o ile mamy ponad pół baku paliwka.
Klubowicze Roni Opublikowano 24 Maja 2012 Klubowicze Opublikowano 24 Maja 2012 PS. Ja żeby zmienić na "coś głośniejszego" wymieniłem po prostu wydech . A misioooo zamontował sobie dwa klaksony . Wracaj chłopie skąd przybyłeś, czyli do !scooter
misioooo Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Opublikowano 24 Maja 2012 Ale dlaczego? Zawsze jest jeszcze czerwony diabeł:
marecki Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 A to ci niespodzianka, gratylacje NTV to porządna maszyna jak jest w dobrym stanie technicznym to polata jeszcze wiele kilometrów.
Marcino1 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Misioooo, pojeździej sobie trochę (po mieście i w trasy) na tym "prawdziwym" motocyklu a potem pogadamy.
Lucjan73 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Ja też miałem takie cudo, sprzedałem bo mi brzuch przeszkadzał - strasznie "nadęty" zbiornik paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się