Skocz do zawartości
Forum Burgmania

sprowadzenie Burgmana 650 z USA


Norbert

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się poważnie nad sprowadzeniem ze stanów burgman 650. Widze że sa pewne róznice modelowe. Interesuje mnie model po lifcie czyli od 2006 w góre, wyłacznie executive. Widzę że modele USA maja inne osłony wydechu - zawsze czarne i stacyjki starego typu - podejrzewam że sa bez immobilaizera, pewnie na stałe będa się też swiecić kierunki w lusterkach no i oczywiście licznik w milach i inny termometr.

Czy są jeszcze inne różnice? Czy z poziomu komputera serwisowego mozna zmienić wskazania licznika na km/h i stopnie celcjusza?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Czy są jeszcze inne różnice? Czy z poziomu komputera serwisowego mozna zmienić wskazania licznika na km/h i stopnie celcjusza?

z mph na km/h można przejść. Kiedyś to było dokładnie opisywane na forum, musisz poszukać.

Często egzemplarze z US nie mają ABS. Nie dawałbym też 100% pewności czy komunikacja z kompem na EU będzie przebiegać bezproblemowo. Jakiś czas temu obiło mi się o uszy, że ktoś miał z tym problem.

Poza tym tutaj gadaliśmy w podobnym temacie... co prawda topic mocno przykurzony ale może się przyda> Burgman zza wody- archiwum

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Z autopsji wiem, że deska z EU nie współpracuje z kompem z USA. I oczywiście to z czego wszyscy mają ubaw,.....światełka odblaskowe po bokach skutera.

Odnośnik do komentarza

Z autopsji wiem, że deska z EU nie współpracuje z kompem z USA. I oczywiście to z czego wszyscy mają ubaw,.....światełka odblaskowe po bokach skutera.

Odblaski faktycznie masakra stylistyczna- od razu do wywalenia, szczególnie te z tyłu

Znalazłem jeszcze róznice w samej szybie. W wersjach EU szyba jest z "kłami" a US ich nie mają.

Generalnie wersja EU wydaję się mieszanką wersji przed i po liftingowej. Dla mnie bardziej istotne są jednak różnice techniczne , które skutecznie mogą w późniejszym czasie utrudniać naprawy, ekploatację itp. To co napisał Mariusz o braku ABS mnie trochę zmartwiło.

USA ma inne normy spalin w związku z tym częste są ingerencje w konstrukcję silnika, wydechu, samochody mają np. często inna moc, jak jest z Burgerem ...nie wiem

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Będę z uwagą śledził wątek. Ja tez byc może będę mógł takiego kupić już w te wakacje w US. Trochę nie uśmiecha mi się płacić u nas 40k pln. Tam wiadomo większa podaż to i ceny atrakcyjniejsze. U nas w większości wyeksploatowane używki z F, I, lub GB.

Odnośnik do komentarza

Ja mam z USA wersje K7 exe. Osłona tłumika jest taka jak w wersjach EU exe - srebrna. Jedyna różnica to brak immobilisera, reszte jest identyczne. ABS jest, odblaski są.. Dodatkowo jest jakieś "ustrojstwo" co wyłapuje opary paliwa ze zbiornika - wersja na "kalifornie". Mirek z Hajnówki też spostrzegł, że można jeździć na ubogiej mieszance bo jest dodatkowo czujnik jakiś przy silniku (od tego czegoś co wyłapuje te opary). Szyba przynajmniej u mnie też była identyczna jak w K7 Eu. No i lampy przód symetryczne, migacze jak wersja EU - nie świecą się podczas jazdy.

acha no i stopnie w faranheitach oraz komputer w galonach na mile. Prędkość w km/h, a przebieg całkowity w milach.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...