Kamil84 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Witam. Jestem tu nowy a zarejestrowałem się bo zamierzam wkrótce zostać włascicielem Burgmana AN 250. Rocznik jaki mnie interesuje, a raczej na jaki mnie stać to 2000-2003. chcę przeznaczyć na zakup jakies 5-6 tyś. Tylko że kompletnie jestem laikiem w tej dziedzinie i gdyby ktoś mógł mi pomóc na co zwrócić uwagę przy zakupie? Nie chce trafić bubla a w ciemno nie chciałbym kupować. za pomoc będę ogromnie wdzięczny Pozdrawiam Kamil Odnośnik do komentarza
Sympatycy zdun13m Opublikowano 1 Marca 2012 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Znajdź użytkownika który ma nic T-Rex on jeździ od dawna takim sprzętem, przy okazji jest łebskim gościem. Powinien podrzucić konstruktywne spostrzeżenia. Odnośnik do komentarza
Kamil84 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Ok dzięki Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 1 Marca 2012 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 jestem laikiem w tej dziedzinie i gdyby ktoś mógł mi pomóc na co zwrócić uwagę przy zakupie? Na początek myślę, że przyda się coś takiego: Cz. 1 i Cz. 2 Odnośnik do komentarza
Klubowicze Gumisiek Opublikowano 1 Marca 2012 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 N pewno trzeba zwrócić uwagę na to jak długo poprzedni użytkownik jeździł sprzętem i dla czego go sprzedaje ? Jeżeli jest to handlarz to warto zasięgnąć o Nim informacji np. na forum . Przed zakupem warto też żeby sprzętem przejechał się ktoś kto ma lub użytkował podobny . Zawsze wskazany jest ktoś kto chłodnym okiem obejrzy nasz przyszły sprzęt . Co do dolegliwości Burgmanów to trzeba zajrzeć do oleju i sprawdzić czy sprzęt czasem nie jest rozgrzany , w celu ukrycia np. ciężkiego rozruchu po nocy lub padniętego akumulatora . Odnośnik do komentarza