Gość Kristof Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Witam mam pytanie czy zna ktoś z Barlinka firmę BOYS-TOYS-SPORT.S.C. MOTOCYKLE ?? Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Października 2011 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Czy myślisz o tym srebrnym WIADERKU z 1999 ? Na zdjęciach wygląda ładnie ale pamiętaj że gaźnikowce potrafiły łyknąć dwa razy tyle co twój B400.Jeżeli już to celowałbym w SD02 na wtrysku.Zdecydowanie mniejsze koszty paliwa.No chyba że będziesz obchodził się delikatnie z manetką gazu Odnośnik do komentarza
Gość Kristof Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Ze srebrnym bakiem a kolor raczej jest jakiś granat czy cuś... tak myslę o nim hmm powiadasz ze SD02 , zobaczymy jeszcze zalezy czy sprzedam burka bo tam wzieliby w rozliczeniu mojego i dlatego tak sie zastanawiam.. jak narazie to moj mechanik będzie się nim interesował by stwierdzic stan i czy jest z nim ok bo tak jakoś nie wierzę ze ma przebieg 33 tys a rocznik 99' !bicz ale wiadomo allegrowe niektore mają kurację Botoksu (odmładzania) heh Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Października 2011 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 jakoś nie wierzę ze ma przebieg 33 tys a rocznik 99' !bicz ale wiadomo allegrowe niektore mają kurację Botoksu (odmładzania) heh I tu się zgadzam.Mam paru kolegów co w tym roczniku mają ponad 200 tys(i motocykle chodzą jak złoto) bo z regóły na tych motocyklach ludzie robią ok 15-25 tys na sezon(a nie jeżdzą do pracy tylko na wyjazdy po Europie lub Afryce czy Azji !OKK Odnośnik do komentarza
Gość Kristof Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 I tu się zgadzam.Mam paru kolegów co w tym roczniku mają ponad 200 tys(i motocykle chodzą jak złoto) bo z regóły na tych motocyklach ludzie robią ok 15-25 tys na sezon(a nie jeżdzą do pracy tylko na wyjazdy po Europie lub Afryce czy Azji !OKK ale przebieg dla mnie nie ma znaczenia moze i byc nakulane 800 tys wazne by moto było sprawne. heh ja od pazdziernika tamtego roku do dziś nakulałem 22tys burkiem więc co tu duzo mowic... no chyba ze to jest od niedzielnego właściciela moto. zresztą mechanik powiedział mi ze w elektronicznym zegarze moze mi date urodzenia wpisac jako przebieg hehe wiesz tez bym chciał sd02 ale cena. do 13 tys raczej nie kupię.. a słyszałem rowniez ze te modele są mało awaryjne i napewno tansze w utrzymaniu niz b400 :/ Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 21 Października 2011 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 To zależy co masz na myśli mówiąc "tańsze w utrzymaniu". Łańcuch+zębatki to ok.600-700zł. i wytrzymuje 20-30 tyś. przy SCOTTOILERZE.Opony np ANAKEE 2 ok 800zł wytrzymają do 20 tyś.Poza tym olej i filtry co 12 tyś.Generalnie myślę że biorąc po uwagę dużo większe wydatki na paliwo to suma kosztów będzie podobna lub jednak wyższa.No ale czegóż się nie robi z miłości do motocykla !OKK Odnośnik do komentarza
Miro71 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Kristof czyzbys sie mial zamiar przesiasc ze Skutera na Enduro ??? Miro71 Odnośnik do komentarza
Gość Kristof Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Kristof czyzbys sie mial zamiar przesiasc ze Skutera na Enduro ??? Miro71 Tak i to juz raczej postanowione jest:) To zależy co masz na myśli mówiąc "tańsze w utrzymaniu". Łańcuch+zębatki to ok.600-700zł. i wytrzymuje 20-30 tyś. przy SCOTTOILERZE.Opony np ANAKEE 2 ok 800zł wytrzymają do 20 tyś.Poza tym olej i filtry co 12 tyś.Generalnie myślę że biorąc po uwagę dużo większe wydatki na paliwo to suma kosztów będzie podobna lub jednak wyższa.No ale czegóż się nie robi z miłości do motocykla !OKK no a w moim b400 wymiana napędu koszt około 3500 sam pasek z rolkami 1200 i wytrzymuje moze tak dobrze do 18tys pozniej juz nie ta praca i wolniejsza jazda ,piszczenie, opona sztuka 500, olej filtry co 6 tys, paliwo 5l/100, a co do opony wytrzymała 8 tys i jest kolano:) !sciana Odnośnik do komentarza
madej Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Kristof czyzbys sie mial zamiar przesiasc ze Skutera na Enduro ??? Miro71 fajnie tylko ze varadero to nie jest enduro ,moze tylko wygladem przypomina enduro podrozne ale nie radze zapedzac sie nim w teren ,no moze szuterki ale to tez tylko utwardzone Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 22 Października 2011 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 fajnie tylko ze varadero to nie jest enduro ,moze tylko wygladem przypomina enduro podrozne ale nie radze zapedzac sie nim w teren ,no moze szuterki ale to tez tylko utwardzone No bez przesady znam kilku co pustynię w Tunezji czy Maroku zrobili przynajmniej parę razy.a jeden z kolegów właśnie wrócił z Mongolii tak więc się da !OKK . no a w moim b400 wymiana napędu koszt około 3500 sam pasek z rolkami 1200 i wytrzymuje moze tak dobrze do 18tys pozniej juz nie ta praca i wolniejsza jazda ,piszczenie, opona sztuka 500, olej filtry co 6 tys, paliwo 5l/100, a co do opony wytrzymała 8 tys i jest kolano:) !sciana Ten koszt 3500 to chyba ze sprzęglem,wariatorem,rolkami,paskiem i robocizną.I chyba nie co 18tyś?A oponka co wytrzymała 8tyś to jaka?Mam oryginalnego HOOP-a i po 6tyś śladu zużycia.może trzeba bylo kupić coś trwalszego Pozatym cena 500zł za szt. to chyba lekka przesada.W motogumy.pl MICHELIN Pilot Sport wychodzi średnio 250zł za szt. tak jak oryginalny Bridgestone Hoop więc nie wiem skąd ta cena? Odnośnik do komentarza
przemas Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 ... no a w moim b400 wymiana napędu koszt około 3500 sam pasek z rolkami 1200 i wytrzymuje moze tak dobrze do 18tys pozniej juz nie ta praca i wolniejsza jazda ,piszczenie, opona sztuka 500, olej filtry co 6 tys, paliwo 5l/100, a co do opony wytrzymała 8 tys i jest kolano:) !sciana Niezła demagogia. Zwłaszcza z tym olejem. Zapomniałeś dodać, że do AN400 wchodzi 1,5 litra a do Varadero 3,6... No i spalanie. Jeżeli burgman pod tobą palił 5l/100 to zapewne Varadero spali 9l/100, co oznacza, że po każdych 10.000 km jesteś ponad 2000 pln w plecy... Odnośnik do komentarza
Gość Kristof Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 oj tam oj tam rob kolego rocznie tyle km co ja to pogadamy co jest lepsze i tansze w utrzymaniu na dłuższą mete. wolę lac paliwo cysternami niz wzbogacac Aso. bo zamienników do burgolota jest malo. byłem w trasie burgmanem i jestem niezadowolony z komfortu zbytnio i strasznym zużyciem części jak będzie w waradero? zobaczymy w przyszłym sezonie ale z tego co mówi 95% znajomych motocyklistów ,jest 100 razy lepsze:) Temat do zamknięcia przez admina. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się