Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Pytanie


Gość Kristof

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Czy myślisz o tym srebrnym WIADERKU z 1999 ?

Na zdjęciach wygląda ładnie ale pamiętaj że gaźnikowce potrafiły łyknąć dwa razy tyle co twój B400.Jeżeli już to celowałbym w SD02 na wtrysku.Zdecydowanie mniejsze koszty paliwa.No chyba że będziesz obchodził się delikatnie z manetką gazu :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

Ze srebrnym bakiem a kolor raczej jest jakiś granat czy cuś... tak myslę o nim hmm powiadasz ze SD02 , zobaczymy jeszcze zalezy czy sprzedam burka bo tam wzieliby w rozliczeniu mojego i dlatego tak sie zastanawiam.. jak narazie to moj mechanik będzie się nim interesował by stwierdzic stan i czy jest z nim ok bo tak jakoś nie wierzę ze ma przebieg 33 tys a rocznik 99' !bicz ale wiadomo allegrowe niektore mają kurację Botoksu (odmładzania) heh

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

jakoś nie wierzę ze ma przebieg 33 tys a rocznik 99' !bicz ale wiadomo allegrowe niektore mają kurację Botoksu (odmładzania) heh

I tu się zgadzam.Mam paru kolegów co w tym roczniku mają ponad 200 tys(i motocykle chodzą jak złoto) bo z regóły na tych motocyklach ludzie robią ok 15-25 tys na sezon(a nie jeżdzą do pracy tylko na wyjazdy po Europie lub Afryce czy Azji !OKK

Odnośnik do komentarza

I tu się zgadzam.Mam paru kolegów co w tym roczniku mają ponad 200 tys(i motocykle chodzą jak złoto) bo z regóły na tych motocyklach ludzie robią ok 15-25 tys na sezon(a nie jeżdzą do pracy tylko na wyjazdy po Europie lub Afryce czy Azji !OKK

ale przebieg dla mnie nie ma znaczenia moze i byc nakulane 800 tys wazne by moto było sprawne. heh ja od pazdziernika tamtego roku do dziś nakulałem 22tys burkiem więc co tu duzo mowic... no chyba ze to jest od niedzielnego właściciela moto. zresztą mechanik powiedział mi ze w elektronicznym zegarze moze mi date urodzenia wpisac jako przebieg hehe

wiesz tez bym chciał sd02 ale cena. do 13 tys raczej nie kupię.. a słyszałem rowniez ze te modele są mało awaryjne i napewno tansze w utrzymaniu niz b400 :/

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

To zależy co masz na myśli mówiąc "tańsze w utrzymaniu". Łańcuch+zębatki to ok.600-700zł. i wytrzymuje 20-30 tyś. przy SCOTTOILERZE.Opony np ANAKEE 2 ok 800zł wytrzymają do 20 tyś.Poza tym olej i filtry co 12 tyś.Generalnie myślę że biorąc po uwagę dużo większe wydatki na paliwo to suma kosztów będzie podobna lub jednak wyższa.No ale czegóż się nie robi z miłości do motocykla !OKK

Odnośnik do komentarza

Kristof czyzbys sie mial zamiar przesiasc ze Skutera na Enduro ???

Miro71

Tak i to juz raczej postanowione jest:)

To zależy co masz na myśli mówiąc "tańsze w utrzymaniu". Łańcuch+zębatki to ok.600-700zł. i wytrzymuje 20-30 tyś. przy SCOTTOILERZE.Opony np ANAKEE 2 ok 800zł wytrzymają do 20 tyś.Poza tym olej i filtry co 12 tyś.Generalnie myślę że biorąc po uwagę dużo większe wydatki na paliwo to suma kosztów będzie podobna lub jednak wyższa.No ale czegóż się nie robi z miłości do motocykla !OKK

no a w moim b400 wymiana napędu koszt około 3500 sam pasek z rolkami 1200 i wytrzymuje moze tak dobrze do 18tys pozniej juz nie ta praca i wolniejsza jazda ,piszczenie, opona sztuka 500, olej filtry co 6 tys, paliwo 5l/100, a co do opony wytrzymała 8 tys i jest kolano:) !sciana

Odnośnik do komentarza

Kristof czyzbys sie mial zamiar przesiasc ze Skutera na Enduro ???

Miro71

fajnie tylko ze varadero to nie jest enduro ,moze tylko wygladem przypomina enduro podrozne ale nie radze zapedzac sie nim w teren ,no moze szuterki ale to tez tylko utwardzone ;)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

fajnie tylko ze varadero to nie jest enduro ,moze tylko wygladem przypomina enduro podrozne ale nie radze zapedzac sie nim w teren ,no moze szuterki ale to tez tylko utwardzone ;)

No bez przesady znam kilku co pustynię w Tunezji czy Maroku zrobili przynajmniej parę razy.a jeden z kolegów właśnie wrócił z Mongolii tak więc się da !OKK .

no a w moim b400 wymiana napędu koszt około 3500 sam pasek z rolkami 1200 i wytrzymuje moze tak dobrze do 18tys pozniej juz nie ta praca i wolniejsza jazda ,piszczenie, opona sztuka 500, olej filtry co 6 tys, paliwo 5l/100, a co do opony wytrzymała 8 tys i jest kolano:) !sciana

Ten koszt 3500 to chyba ze sprzęglem,wariatorem,rolkami,paskiem i robocizną.I chyba nie co 18tyś?A oponka co wytrzymała 8tyś to jaka?Mam oryginalnego HOOP-a i po 6tyś śladu zużycia.może trzeba bylo kupić coś trwalszego ;) Pozatym cena 500zł za szt. to chyba lekka przesada.W motogumy.pl MICHELIN Pilot Sport wychodzi średnio 250zł za szt. tak jak oryginalny Bridgestone Hoop więc nie wiem skąd ta cena?

Odnośnik do komentarza

...

no a w moim b400 wymiana napędu koszt około 3500 sam pasek z rolkami 1200 i wytrzymuje moze tak dobrze do 18tys pozniej juz nie ta praca i wolniejsza jazda ,piszczenie, opona sztuka 500, olej filtry co 6 tys, paliwo 5l/100, a co do opony wytrzymała 8 tys i jest kolano:) !sciana

Niezła demagogia. Zwłaszcza z tym olejem. Zapomniałeś dodać, że do AN400 wchodzi 1,5 litra a do Varadero 3,6...

No i spalanie. Jeżeli burgman pod tobą palił 5l/100 to zapewne Varadero spali 9l/100, co oznacza, że po każdych 10.000 km jesteś ponad 2000 pln w plecy...

Odnośnik do komentarza

oj tam oj tam rob kolego rocznie tyle km co ja to pogadamy co jest lepsze i tansze w utrzymaniu na dłuższą mete. wolę lac paliwo cysternami niz wzbogacac Aso. bo zamienników do burgolota jest malo. byłem w trasie burgmanem i jestem niezadowolony z komfortu zbytnio i strasznym zużyciem części jak będzie w waradero? zobaczymy w przyszłym sezonie ale z tego co mówi 95% znajomych motocyklistów ,jest 100 razy lepsze:)

Temat do zamknięcia przez admina.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...