Skocz do zawartości
Forum Burgmania

400 na 650 w Warszawie?


Gość mkmarti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, zastanawiam sie nad zmian? swojej K1400 na 650 i miałbym parę pytan do zorientowanych klubowiczów... Mianowicie jak Burgi 650 sprawuje się w normalnym ruchu miejskim(Warszawa), czy nie jest za duży, jak manewruję się, moze warto zmienić na nowsz? 400 (2004,05?)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Było już wiele podobnych rozmów na naszym forum... Poszukaj w archiwum.

Mi osobi?cie jeĽdzi się dziecinnie łatwo 650- tk? po mie?cie a przeciskanie się między samochodami nie stanowi żadnego problemu.

Jedynie co jest trudniejsze w przypadku An 650 to manewrowanie na postoju... niestety masa robi swoje- co? za co? !TAZ

Co lepiej kupić, An 400 nowszy model czy An 650? Ciężko jest porównywać oba te skutery. Poprostu jest to zupełnie inny przedział maxi ale z drugiej strony wszystko zależy od osobistych preferencji, oczekiwań oraz posiadanych funduszy.

S? tacy, którzy mówi?, że An 400 jest dla nich idealny i nie chc? niczego innego.

Jesli s? fundusze to ja bym wybrał 650- tkę (jeĽdziłem kiedy? dłużej An 400 K1)... ale może niech się wypowiedz? także takie osoby jak Maximus czy Mareczek. Oni obaj s? ?wieżo po zmianach z An 400 na An 650.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Przywołany do odpowiedzi jestem :lol:

Otóż różnica jazdy między 400 a 650 jest kolosalna. Skutery zachowuja się inaczej na zakrętach przy hamowaniu i na jeĽdzie po nierówno?ciach naszych ulic(650 nigdy nie zawadziłem centralem co w 400 zdarzało się nagminnie szczególnie z plecaczkiem(pozdrowionka dla tego plecaczka) ). Dla mnie osobi?cie 650 jest dużo poręczniejsza (MAXYMALNIE !TAZ ) ale trzeba w to włożyć troszkę więcej siły niż przy 400. Co do miasta to nie ma specjalnie problemów przy przeciskaniu się 650 , tylko przy bardzo duuużym korku trzeba złożyć lusterka. Jeżeli jeĽdzisz z plecaczkiem to i dla niego 650 będzie bardziej odpowiednia z racji wygodniejszego siedzenia i możliwo?ci zabrania nieco więcej bagażu ze sob?. W szczycie sezonu 650 jeĽdziłem koło 1000 km tygodniowo po warszawie i nie miałem większych kłopotów przy przeciskaniu się w korkach . Przestawienie się z 400 na 650 nie zabrało mi wogóle czasu i wykonałem to z marszu.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...