dr.big Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Akurat ten model skutera jest ulubionym przez swoich wlascicieli pojazdem do ulepszen. Dlatego dziwi mnie, ze do tej pory nikt z uzytkownikow nie zalozyl takiego tematu , co niniejszym czynie... Sam jestem zainteresowany tematem, bo Helix w stanie idealnym chodzi mi juz od dluzszego czasu po glowie i jak zrobie troche "porzadkow" wsrod jednosladow, to wiem, ze go zakupie !piwko . Juz kiedys natknalem sie na strone naszych znajomych z HGF Andy'ego i Ulriki... Zreszta popatrzcie sami !OKK : KLIK
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Lutego 2011 Administrator Opublikowano 20 Lutego 2011 Bardzo fajny temat !OKK Ja z ulepszeń w Helixie pamiętam mojego zielonego Helixa US z radiem i sterowaniem przy kierownicy. Muszę poszukać w archiwum foto to zapodam... Przypomnę, że ogólny wątek (trochę przykurzony ) o Helixie jest jeszcze TUTAJ
dr.big Opublikowano 8 Października 2011 Autor Opublikowano 8 Października 2011 Helix bez ... osłon Fota ze strony HGF.
Abach Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Rozebrana prezentuje się równie pięknie.... gdyby jeszcze wyciąć tego tira z Biedry w tle, to byłoby super !pomidor !winkiss Szkoda, że mało wpisów w tym temacie... a jeszcze nie tak dawno gorąco żył wątek poświęcony tylko i wyłącznie Helenie... szkoda
limmp1 Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Witam,helix zawsze był na topie ze względu na bezawaryjnosć,miałem około 8 sztuk w użytkowaniu, jedyny minus to wyprzedzanie na trasie pojazdu który jedzie 100km/h masakra,poza tym srodek ciężkosci i komfort podróży rewelacja kiedys joko gadzet będzie w garażu !OKK
KLIMEK Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Helix bez ... osłon Fota ze strony HGF. Witam masz całkowitą racje Helix bez osłon jest również piękny właśnie zacząłem prace na takową przeróbką co wyjdzie zobaczymy fotka helixa pobrana jest ze strony hgf co widać w górnym rogu zresztą fotek przerobionych Helixów dość dużo można znaleźć na goglach. A tak na początek kilka fotek początków przeróbki.
dr.big Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Widzialem juz kilka razy zdjecia tego pojazdu i za kazdym razem zastanawialem sie, co posluzylo za baze... dzieki za rozwiazanie zagadki !OKK I zeby nie offtopowac w temacie Helixa... juz niedlugo kilka ciekawych przerobek w realnej (przynajmniej dla mnie ) sztuce... Gdzieś czytałem, że Honda Helix jest produkowana w Japonii do dzisiaj i jest to skuter, który zyskał tam status skutera kultowego .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 16 Lutego 2012 Administrator Opublikowano 16 Lutego 2012 Gdzieś czytałem, że Honda Helix jest produkowana w Japonii do dzisiaj i jest to skuter, który zyskał tam status skutera kultowego Wiarygodne źródła mówią, że jeszcze w 2009 roku Honda Fusion/Spazio 250 była produkowana w Japonii. Dziś z całą pewnością można napisać, że kopie Helixa produkowane są w Chrl. Przy okazji tematu... Kilka lat temu Honda na rynek japoński wypuściła ciekawą limitowaną wersję 20 th Anniversary A wracając do tematu: Gespann Japan style Chrom i Wurzenholz pakiet
dr.big Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Wrzucam 3 zdjęcia swojego Helixa, z "ulepszeń" ma jakieś diodki, lampki, reling, grzane manetki, trochę nierdzewnej blachy, oparcie dla kierowcy, radio w bagażniku i schowane głośniki... Zasługuje na dogłębne mycie ...
Lucjan73 Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Fiu FIu Bigu naturalny Holz na kokpicie - jakaś wersja De Lux A jak jest z miejscem dla pasażera z tym oparciem kierowcy ?
GrzechoCnik Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Antenkę od CB widać, a gdzie jest schowane radio i jego gruszka?
dr.big Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 Helix pełen wypas, a "Holz" to jest chyba plastikowy , anteny były dwie, ale jedną ukręciłem już w drugi dzień !pomidor . CB nie znalazłem, ale też specjalnie nie szukałem, nawet schowka jeszcze nie otwierałem . Dzisiaj dopiero, po rozmowie z Mariuszem, sprawdziłem ręczny... działa idealnie... ufff . Zeby nie było, przejechałem na nim już z 600- 700 km . PS. Doszedłem do wniosku, że to jednak pojazd nie dla mnie , ja po prostu nie potrafię tak "powoli" jeździć, a Helix to niestety max. max. max. 120 km/h plus w zakrętach zachowuje się jak ... hmmm, no tzn. troche chwiejnie . Taki urok geometrii i tego zawieszenia. Morphousem smiga mi się po winklach zdecydowanie lepiej. No i hamulce, niby dobre i sprawne, ale w porównaniu do aktualnych modeli są troche takie ... no nie na czasie . Jeden plus Helixa, przy wykładaniu się, nie trze żadnymi centralkami i innym żelastwem, co w Morphie dzieje się dość szybko ... Ciężko już dzisiaj Helixa spotkać na ulicy, w miejscu spotkań moto, juz kilka razy zagadywały mnie jakieś dziadki w ten deseń: " (...) Panie ja to takiego Helixa miałem w 86 roku, wtedy to był dopiero skuter (...) "... i później następuje cały wywód na temat i nie na temat !w00t ... Edit: Informuje, ze Helixa "u mienia uze niet", dlugie zauroczenie i krotka milosc zakonczyla sie szybkim i bezbolesnym rozwodem for ever , no ale moze nowy wlasciciel sie sam ujawni ...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Administrator Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Bardzo fajna historia pewnego spotkania: Fusion meeting Honda Fusion SlideShow Tutaj wariacje LED'owe w Helixie A tutaj gość poszedł mocno "po bandzie..." Rat Helix/Fusion... oczywiście Japan Story !w00t Wersja Helixa po custom'izingu od Whitehouse móda Helix baaaardzo low&loooooong z TV !w00t
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Czerwca 2012 Administrator Opublikowano 26 Czerwca 2012 No i kolejny extras do Cn 250... Bardzo mądrze przemyślany i doskonale sprawdzający się dodatek do Helixa amerykańskiej firmy Drag Specialites > http://www.dragspecialties.com/ Oparcie posiada 3 punkty mocowania (na zdjęciu mocowanie w pozycji środkowej) co pozwala dobrać optymalną pozycję/ ilość wolnego miejsca dla kierowcy i pasażera. Całość pochyla się do przodu tak aby pasażer mógł bez problemu zajmować miejsce a także posiada system amortyzacji w czasie jazdy. Pokrycie materiał skórzany idealnie zgrywający się kolorystycznie z kanapą Helixa. Extras idealny dla leniwców oraz tych z bólami kręgosłupa
wodz Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam ponownie Udało mi się kupić oparcie orginał - trochę używane, ale ogólnie OK. Próbowałem zamocować, ale przeszkadzają odlewy plastykowe w spodzie siedzenia. Moja prośba gdybyś znalazł chwilę to proszę o zrobienie kilku fotek z mocowania uchwytów do ramy - dziękuję i pozdrawiam Jarek G.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Grudnia 2013 Administrator Opublikowano 17 Grudnia 2013 Tak to wygląda pod kanapą. |
dr.big Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 Ciekawy Helix lub to, co zostało z niego technicznie ... Helix po ok. 500 godzinach pracy... Użyty materiał: Heinkel, Schwalbe, Vespa i MZ. 1
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Stycznia 2016 Administrator Opublikowano 4 Stycznia 2016 Podoba mi się otwór rewizyjny i umiejscowienie lusterek
dr.big Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 Mi się podoba ... Taki "ascetyczny" kolor i struktura lakieru też trafione. PS. I nawet, po ciężkich bojach i sprawdzaniu przez diagnostów sztuki i jakości przebudowy, dostał TUV...
Bobas Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Bigu, ten Helix jest chyba dłuższy od parówki typu Morphus, co ? Też mi się podoba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się