Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Witam ponownie Co? sie ostatnio rozpisałem ale cóż... Mianowicie mam kolejne pytanko?! Czy kto? z szanownych forumowiczów stał przed dylematem co wybrać?! Jakie sa plusy i minusy burgmana i silvera?! Chodzi mi o wrażenia z jazdy,wyposażenia itp. Czytałem troszeczkę o jednym i drugim i sam nie wiem A pytanie takie bo patrz?ć na ceny nowych burgmanów nawet tych z popprzednich lat zacz?łem sie zastanawiać czy przypadkiem nie zamienić sobie.... Nigdy nie miałem styczno?ci z 650 i nie mam pojęcia jak je porównać(dynamika,zachowanie w zakrętach,jako?ć wykonania itp) Może kogos zainteresuje temat i sie wypowie !YES pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Sympatycy Kubo Opublikowano 31 Stycznia 2006 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Hehe mnie interesuje każdy temat...choć nie w każdym chce sie wypowiadać... Jednak w tym jak najbardziej chciałbym wrzucić swoje 3 grosiki... Otóż miałem przyjemno?c jeĽdzić zarówno B650 jak i Silverem... Z racji, że kolega Zenek ujeżdża SilverWinga, to silverkiem jeĽdziłem dużo więcej jak B650(którym jechałem w sumie 2 razy po kawałeczku)... Ale mimo to jestem w stanie stwierdzić, że w moim osobistym odczuciu B650 jest DUŻO lepszy od silvera... Nie mówie tu o mocy, bo ta w obu sprzętach jest spora i wyczuwalna... Jednak jesli chodzi o prowadzenie... Silver jest BARDZO ciężały w zakrętach(jak zreszt? sam zauwazasz), trzeba się z Nim siłowac, jesli chcesz sobie powchodzić ostrzej w zakręty... W B650 jest własnie wielka przewaga w tym temacie, gdyż b650 podobnie jak b400 BARDZO łatwo da się rpowadzić w zakręcie... Nie wiem czy to kwestia wys. siedliska, ?rodku cięzko?ci czy czego... Ale róznica jest KOLOSALNA... Poza tym ogólna ładowno?ć jest jna posiomie podobnym... Wizualno?ć zależy od gustu... Awaryjno?c w obu sprzętach stoi na podobnym poziomie... Ogólnie Mi dużo bardziej podchodzi b650 i jak już CO| po 400'tce to wła?nie TO cudo... Polecam przewiezienie się b650, wtedy sam zrozumiesz oco w tym wszystkim chodzi... Poza tym fajnie jest mieć w zanadrzu skrzynię manualn? Pozdrawiam, Qbeczek !YES Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Oj... nie czyta sie archiwum Było już na ten temat tyle, że głowa boli Może na pocz?tek zaproponuje ten test porównawczy> Test porównawczy Burgmanii- An 650, FJS 600, Xp 500 W B650 jest własnie wielka przewaga w tym temacie, gdyż b650 podobnie jak b400 BARDZO łatwo da się rpowadzić w zakręcie Kubo- w moim odczuciu mozliwo?ci jazdy w zakrętach An 400 i An 650 s? diametralnie odmienne... rzekłbym nawet, że w tej kwesti czterysetka wypada bardzo słabo !YES Je?li cokolwiek można porównać do składania się w winkle z An 650 to tylko Xp 500. Odnośnik do komentarza
Sympatycy Kubo Opublikowano 31 Stycznia 2006 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Hmmm Mariuszku... Cięzko Mi powiedziec jak b650 zachowuje się w zakrcie... Swoje odczucia bazuje jedynie na jeĽdzie po parkingu na egz. testowym... A jad?c ósemk? czy slalomem ciężko wyczuć jak skuter się składa w zakręt... jednak czuć wyraĽnie, że jad?c slalomem idzie to ł?two, tak samo jak ósemka... A Silver jest ociężały... Tylko takie sprostowanie... A jazde AN650 trzeba będzie przeżyć chyba w tym roku !YES ... Pozdrówkas, Qbek Odnośnik do komentarza
Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Oj... nie czyta sie archiwum !YES ten artykuł czytałem już kilka razy ale chciałem poznac opinie innych osób które maj? styczno?ć na codzień np z 650 i silverem b?dz miały okazje przekonać sie na własnej skórze co,jak itp. Mam nadzieję że moja propozycja takiego tematu nie wprowadzi za wiele zamieszania,a pogadać i wymienić uwagi zawsze warto pozdrawiam P.S. A co powiecie na to że silver bedzie miał air bag?!i to już niedługo?? Odnośnik do komentarza
RobB. Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 No Michale, my?lę że nie za bardzo jest tu co porównywać. Honda to niestety stara technologia, z chociażby klasycznym napędem, nawet nie łańcuchem jak w Tmaxie. Niby 600 cm, ale koników nie za bogato, a i masa spora, st?d i osi?gi nie za dobre. Przy tym jest to niestety wysoka kobyła, więc i na boczny wiatr wrażliwa, a wysoko położony ?rodek cieżko?ci nie umila życia zwłaszcza w ciasnych zakrętach. Co do jako?ci..jest to Honda i tu nie można mieć zastrzeżeń, chyba wszystkie grzechy dzieciństwa, jak rozrywaj?ce się felgi i ciekn?ce tylne amorki juz s? wyeliminowane. Z dwojga osobi?cie wybrałbym Burgmana, on sie chociaż prowadzi jak należy, a i osi?gi wywołuj? u?miech na pysku , ma też swoje wady (łożyska, brak miejsca na nogi-mniej wygodnych pozycji niż Tmax), ale generalnie wiecej na plus. Tylko super atrakcyjna cena może skłaniać do wyboru Silvera. Z góry uprzedzam pytanie: na Silverze nie jeĽdziłem widziałem go w akcji podczas wyprawy chorwackiej, na Burgmanie trochę i też obserwowałem w akcji tym razem na Greckiej. No i jeszcze jedno Qwaki jest dilerem Suzuki, a nie Hondy, no i kto Cię poratuje w nieszczę?ciu ?!!!! O zniżkah zwłaszcza dla Tych co byli nie wspomnę Pozdrawiam RobB. !YES Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Swoje odczucia bazuje jedynie na jeĽdzie po parkingu na egz. testowym... Rozumiem, że mówisz o jeĽdzie An 650 podczas I- wszego Zlotu Maxi ***Burgmania 2005*** w Ryni, kiedy udostępniłem Ci sztukę testow?? Uwierz mi, że to zdecydowanie za mało żeby ocenić jazdę w zakrętach itp. ale tak jak napisałe?... pewnie już wkrótce dosi?dziesz "króla" Tylko wtedy to my się naczytamy Twoich poematów Chyba powoli czas się przygotowywać psychicznie na ten zalew informacji z Twojego konta !YES Wracaj?c do porównania Silver Wing 600 > Burgman 650 to ja to widzę tak: Silver Wing 600: + Ładna stylistyka (przynajmniej mi się podoba) + Trwały i mało awaryjny silnik + Przyjemna dla ucha praca silnika + Akceptowalne osi?gi (jak na t? pojemno?ć w maxi) - Przeniesie napędu na koło V- belt' em (dodatkowo konieczno?ć wymiany rolek) - Spore zużycie paliwa - Tylko dostateczne wła?ciow?ci jezdne (jazda w winklach itp.) - Lusterka nie pasuj?ce do flagowego modelu maxi Hondy - Słaby serwis, drogie cze?ci i marna tzw. opieka nad klientem (chodzi o rynek PL) - Praktycznie brak na rynku wtórnym egzemplarzy bezwypadkowych ! - Bardzo duża utrata warto?ci przy kupnie nowego egzemplarza z salonu - Małe zainteresowanie kupuj?cych egzemplarzami używanymi Burgman 650: + Ładna stylistyka + Praktycznie i bezobsługowe przeniesienie napędu (koła zębate) + Znakomite wła?ciow?ci jezdne + Wygodna pozycja za kierownic? (idealna do turystyki) + Rewelacyjne ?wiatła + Bardzo dobre osi?gi + Stosunkowo małe zużycie paliwa + Stosunkowo mała utrata warto?ci + Łatwa zbywalno?ć egzemplarzy używanych na rynku wtórnym + Bardzo dobra opieka serwisowa - Problemy z łożyskami kół czy też hała?liwymi przednimi lagami - Chropowata praca silnika (choć nie każdy na to zwróci uwagę) - Spora masa własna, która może czasem przeszkadzać To tyle co przychodzi mi do głowy. Oczywi?cie temat otwarty do dalszej dyskusji ... Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Zastanawialem sie nad zakupem Silverwinga, ktorego brakuje mi aby pojezdzic wszystkimi 3 maxi przynajmniej 1 sezon. Silverem jezdzilem probnie jakies 4 razy, czyli ok. 800km. Dwa razy mialem to ustawione w ten sposob, ze z nowego Silvera ABS przesiadalem sie na nowego An650 ABS i musze powiedziec, po tych probach kwalifikuje Honde jako slabszy skuter(a jezdzilem wtedy Tmaxem). Zawieszenie, osiagi, kultura pracy, wykonczenie nie moga, w moich oczach, konkurowac z Burgmanem. Do tego dochodzi serwisowa wymiana paska i rolek, jakies wario i sprzeglo itp, na co, po przejechaniu paru tys km Burgmanem, spoglada czlowiek troche ze zdziwieniem... Do luksusu i zwyczajnej wymiany oleju mozna sie przyzwyczaic dosyc szybko . Silver moze konkurowac z jednocylindrowymi maxi i jest w tej dziedzinie nie do pobicia, chociazby ze wzgledu na kulture pracy silnika . Konkurowanie z nowym Tmaxem czy wrecz AN650(nawet w wersji K3) nie wychodzi mu na dobre . Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 1 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Może inaczej... Silver jest bardzo dobrym maxi- skuterem tylko konkurencje ma zbyt siln? Odnośnik do komentarza
Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 dzieki za podzielenie sie wrażeniami my?le że trza pomy?leć jednak o zmianie na 650 ale pewnie w przyszłym roku W tym po?migam jeszcze silwerkiem zwłaszcza że ma mały przebieg 13000ty?(i to udokumentowane) a na 2001r to raczej mało jeszcze raz dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się