Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Nowośc koncepcyjna Hondy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Akurat tej "bidulki" na zdjęciach nie widać, więc jak będzie miała powyżej 300mm średnicy i porządny zacisk to ma szansę lepiej hamować niż dwie "wypasione" w AN650. whist

Opublikowano

Ech ZACNA marka !OKK .

No i większe kółeczka to jest to .

P.S

Ech pośmigał bym tym cackiem !OK :msn-wink: .

Opublikowano

Jedno mnie tylko zastanawia - Dlaczego honda tak uparcie montuje tylko jedna tarcze do swoich !scooter - jak dla mnie to jest duzy minus w porównaniu z konkurencją

Opublikowano

Ech ZACNA marka !OKK .

wrrrrrrrr..... chyba się wprowadzi odgórny zakaz używania tego stwierdzenia na forum !

Bo na mnie i kilka innych osób działa to jak płachta na byka !sciana !sciana !sciana

Opublikowano

wrrrrrrrr..... chyba się wprowadzi odgórny zakaz używania tego stwierdzenia na forum !

Bo na mnie i kilka innych osób działa to jak płachta na byka wallbash.gifwallbash.gifwallbash.gif

Proponuję głęboki wdech i policzyć do dziesięciu. Jak nie pomoże - neospazmina. winkiss.gif

Opublikowano

Jedno mnie tylko zastanawia - Dlaczego honda tak uparcie montuje tylko jedna tarcze do swoich !scooter - jak dla mnie to jest duzy minus w porównaniu z konkurencją

Żeby był lepszy dostęp do wentyla? :rolleyes:

A tak na poważnie, współczesne układy hamulcowe są na tyle skuteczne, że nie potrzeba dwu tarczy do zblokowania przedniego koła. Znacznie ważniejszą kwestią jest "dozowalność" hamulca, czyli sposób przechodzenia do stanu blokady koła (bardziej płynnie lub bardziej zero-jedynkowo), a ta bywa lepsza w układach z jedną, dużą tarczą.

Nie bez znaczenia jest też oszczędność masy i kosztów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...