biela Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ciekawe przy jakim przebiegu zmienia tmaxy, czyli tam juz gdzie jest za duze ryzyko wiekszych awarii
Lucjan73 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Odświeżę nieco temat i "podrażnię" trochę niedowiarków oraz innych "gdybaczy" i "teoretyków odnośnie mośśśliwych przebiegów" ... Gość w międzyczasie miał szóstego Tmaxa, a w 2013 roku przesiadł się na 530- kę, czyli siódmego ... Ilość kilometrów od zimy 2010 wzrosła o jakieś drobne 100 tysięcy do ok. 400 ... PS. W tygodniu 22- 27.06 grupa Tmaxów z De będzie podróżowała przez południową Polskę, może ktoś ich spotka, tak jak Siemik w 2009 ... Robert jak będziesz miał taka możliwość to przekaz im namiary do mnie. Mogę pomóc w zorganizowaniu trasy przez Dolny Śląsk, zorganizować noclegi, pokazać ciekawe miejsca itp.
dr.big Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Spoko Lucku , nie ma się co narzucać. Adres mailowy znają. Ciekawe przy jakim przebiegu zmienia tmaxy, czyli tam juz gdzie jest za duze ryzyko wiekszych awarii Nawet jakby zmieniał w "czyimś przekonaniu" za szybko, to po co czekać na "większą awarię" i wydatki? Nie łatwiej i wygodniej przed nią zmienić sprzęt ? PS. Ostatnio luźny przykład krzytrowego Burgmana... Pojeździł, zrobil kosztowny remont CVT i sprzedał za grosze w miarę świeży skuter... Można zadać pytanie: po co... Nie lepiej sprzedać drożej przed awarią i to bez potrzeby zabawy w naprawy... To oczywiście teoretyczne gdybanie, bo nikt nie wie, kiedy nastąpi ta awaria... Jednak przebieg dla danego modelu jest w miarę przewidywalny... Akurat SilverWing i Tmax nie należą do gatunku "objętego ochroną" ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się