Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burgman czy Varadero


Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

A jak jak zwykle tylko tyle

JAK NAJDALEJ OD SUZUKI!!!!!

obojętnie czy to będzie viadro, czajnik czy byle coś ale nie pod znakiem SUZUKI!

Chińczyk więcej wytrzyma niż BURGMAN.

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Jurek_mwo

    15

  • MARCVS

    9

  • MariuszBurgi

    6

  • Bobas

    5

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administrator
Opublikowano

Zybex... zaczynam się o Ciebie martwić... <_<

Konsultowałeś to z lekarzem? :ph34r:

Opublikowano

Zybex, wydaje mi sie, ze powoli powinienes zaczac myslec o zmianie nicka na <_< ....

(...)JAK NAJDALEJ OD SUZUKI!!!!!(...)

Edit: A wracajac do tematu AN650 vs Varadero ... Niezaleznie od wersji na moje potrzeby wybralbym zdecydowanie Burgmana.

  • Klubowicze
Opublikowano

Będę siał negatywy dla tej marki - jak traktują klienta to Mariusz wiesz dobrze tylko że na forum wszyscy piszą jakie to wspaniałe Burgmany 650 są - a guzik padlina i tyle.

Jak wytłumaczysz akcje na forum wymiany śrubek bo pękają?

O czym to świadczy że z for zagranicznych dowiadujemy się o słabej jakości materiałów o wadliwych konstrukcjach a gwarant milczy!!

Jak wytłumaczyć łożyska w skrzyni CVT które wytrzymują 15 tysięcy?

Jak wytłumaczysz łożysko tylnego koła które wytrzymało 6 tysięcy?

Jak wytłumaczysz ............

że na końcu konsument płaci za to że kupił wielkie GÓWNO!

DR.BIG - masz racje czas na zmianę ... ale nie nicka... tylko sprzętu i jak najdalej od SUZUKI i ich doktorów.

Jestem wku... bo ma do zapłacenia ponad 5 tyś złotych za coś co nie jest moim udziałem.

a niestety w tym chorym kraju szaraczek nie ma szans z wielkimi koncernami.

  • Administrator
Opublikowano

Zybex... nie będę quotował poszczególnych zdań...

Musisz rozróżnić dwie sprawy:

- produkt

- podejście ASO/ SMP do klienta

Tego drugiego nie będę komentował. Natomiast to pierwsze mogę, bo miałem 2X An650 i z żadnym z nich nie miałem problemów. Faktem jest, że były nowe lub prawie nowe... ale żadnych awarii nie miałem.

Mam wiele przykładów na bezawaryjne egzemplarze dojeżdżające do 50 tkm ale też takie (w tym Twój) gdzie przy 30 tkm padała skrzynia SECVT, wspomniane łożyska lub inne... W moim odczuciu prawda leży gdzieś po środku.

Zapytam jeszcze inaczej... uważasz, że jak kupisz Yamahę lub Hondę to takich (lub podobnych) problemów nie będziesz miał? Jeszcze możesz zatęsknić za ASO Suzuki <_< Z mojej strony EOT :ph34r:

A tak wracając do tematu: Tylko Król miasta, AN 650 i basta! :D

Opublikowano

Hmm zaczynam się zakręcać <_< Moja Helenka w sumie już nie na sprzedaż bo kolega ją zamówił ale jeszcze mogę wycofwać się.. Co myślicie o Burgim 400 ?Myślę tu o K2?

Opublikowano
Hmm zaczynam się zakręcać <_< Moja Helenka w sumie już nie na sprzedaż bo kolega ją zamówił ale jeszcze mogę wycofwać się.. Co myślicie o Burgim 400 ?

Zaraz odezwie się masa przeciwników którzy będą się wypowiadać o tym jakie to Suzuki nie dobre :ph34r:

Ale jeśli chodzi o czterysetkę, to jeździłem z kilkoma chłopakami z forum i znam osobiście kilku właścicieli spoza forum, którzy mieszkają w mojej okolicy, i muszę Ci powiedzieć że żaden z nich nie narzeka :D

Jednak każdy z nich po jakimś czasie i tak zmieni na AN 650 ;) (np Gumisiek)

Opublikowano

Hehe powiem ze podobają mi się te 400-tki są jak dla mnie fajne:) Hmm mysle myslę

Opublikowano

Zbychu twoje wzburzenie jest wpełni uzasadnione i masz prawo do głośnego wyrażania swojej opinii, dawno już wiadomo że zadowolony klient powie o tym 3 osobom a nie zadowolony 23 . Zawsze jest jednak jakieś ale...

Dziś obejrzałem odcinek Turbokamery i tam była historia o lipnym Volvo, marce która kreuje się na klase premium, bezpieczeństwo itp. W skrócie: gostek kupił nowe auto i od początku samochód ściąga na bok. Serwis naprawiał pojazd 6 razy i lipa. Tak jak pisał Mariusz nie ma gwarancjii że z innym pojazdem nie będzie kłopotu. Popatrz co dzieje się z Toyotą marką uznawaną kiedyś za bezawaryjną a teraz, kilka milionów aut przywołanych do serwisów <_< . Może teraz w dobie internetu i globalnej komunikacjii wszelkie "niedoróbki" wychodzą szybko na jaw, ludzie mogą się skomunikować i porozumieć, wymienić informacje między sobą praktycznie na całym świecie. Nie usłyszą w serwisie tłumaczenia że to tylko Pana/Pani auto/motocykl itp. tak się zachowuje lub że ten typ poprostu tak ma... Świadomość rośnie i dobrze u nas jeszcze to mocno kuleje. Importer będzie robił wszystko, przeciągał ile się da a na końcu jak nawet wygrasz w sądzie to po 5 latach. Nie ma czegoś takiego jak reputacja marki, lepiej iść w zaparte może klient odpuści :ph34r: Niestety dzisiaj rządzą księgowi, koszty koszty koszty... i powiem że dzieje się tak w każdej branży.

Opublikowano

Jak AN400 to pomysl raczej o K3 warto dolozyc pare stowek za wtrysk i bude po lifcie. Moim osobistym zdaniem K2 z tylu wyglada dosc mizernie, choc i tak o niebo lepiej niz K1

Opublikowano
Co myślicie o Burgim 400 ?Myślę tu o K2?

Nie idź tą drogą <_<

1) 400 ccm ->>>> Za mało :ph34r:

2) Weź Silver Winga 600 i będziesz zadowolony B)

3) Swojego K2 zamieniłem na motor :D

Ptaku_1 jakby choć trochę przód w stosunku do K1 zmienili, to był by fajny ;)

Opublikowano
Hehe powiem ze podobają mi się te 400-tki są jak dla mnie fajne:) Hmm mysle myslę

A nie masz w okolicy kogoś z kim możesz spotkać się pogadać , zrobić przymiarke ? Najlepiej sam sprawdź co Ci pasuje, takie doradzanie to wiesz, jeden lubi blondynki.... B 400 to chyba najwięcej opisywany skuter na forum, poszukaj w technicznych i sam wyrobisz sobie zdanie.

Opublikowano

wiem ze nie na zadany temat ale jednak skrobne swoje piec groszy, umow sie z kims kto pokaze ci silwera na zywo ( wyglada o niebo lepiej jak na zdjeciach) i jezeli uda ci sie go namowic to przejedz sie a wtedy napewno ''zachorujesz'' w pozytywnym slowa znaczeniu. jezeli chodzi o predkosci to tylko sporty i duze turystyki mu uciekaja reszta zostaje w tyle <_<

Opublikowano
wiem ze nie na zadany temat ale jednak skrobne swoje piec groszy, umow sie z kims kto pokaze ci silwera na zywo ( wyglada o niebo lepiej jak na zdjeciach) i jezeli uda ci sie go namowic to przejedz sie a wtedy napewno ''zachorujesz'' w pozytywnym slowa znaczeniu. jezeli chodzi o predkosci to tylko sporty i duze turystyki mu uciekaja reszta zostaje w tyle ;)

No nie bądź taka chwalipięta :P

Tak ma każdy skuter pow 500 ccm

A i niektóre 400 ccm też dają radę ;);)

Opublikowano

wiadro kontra burgi650?????

odpowiedz jest tylko jedna: burgi.

Opublikowano

w kazdym temacie zawsze najwazniejsza jest dyskusja i wnioski.

Jak dla mnie to kążdy sprzęt ma swoje wady i zalety i tego nikt nie zmieni.Po prostu nie ma ideału mato (tak samo jak i auta)więc wszystko zależy od preferencji.Najważniejsze to nie bać się eksperymentów i dojść"na zimno" do sedna tematu.dlatego wybrałem Suzi w wersji Bandit 1250doposażony o owiewki i kufry czyli 3w1 ;)

Opublikowano

Bandita i Varadero trudno rozpatrywać w kategorii eksperymentu. Po prostu duże, turystyczne motocykle. Burgman 650 to samo, tylko z automatem ale i połową mocy.

Kupisz sobie Jurek, co zechcesz, a za Helixem i tak zatęsknisz ;) .

Opublikowano

Wybierasz sie na Nordkapp, robisz latem dlugie wycieczki np. do Maroka czy do Tunezji? Wtedy bardziej wskazany bylby Varadero.

Do poruszania sie po Polsce (i nie tylko- patrz wycieczka Burgmanii do Chorwacji czy do Grecji, wycieczki Artixa) czy ubitych drogach "cywilizacji" ;) wystarczy AN650 ;) .

  • Klubowicze
Opublikowano

A można by wiedzieć dlaczego tak definitywnie odrzucasz Silver Winga?

Opublikowano

Wypada dodać, że dzisiejsze japońskie (i nie tylko) "podróżne enduro" bardziej jadą na reputacji uterenowionych maszyn, jak np. Africa Twin niż są nimi w rzeczywistości.

Wprawdzie do Maroka drogami da się dowlec i na Gold Wingu, ale w teren tak naprawdę zostają takie opcje: KTM Adventure, nowa XTZ660, jakieś przerobione XR, TTR, XT lub duży GS itp.

Trzeba jednak pamiętać, że Nordkap ostatnio chłopaki zaliczyli na Junakach i WSK 175, na Krym też człowiek Junakiem pojechał. Maroko jakaś CZ350 zaliczyła, a to nie koniec podobnych przykładów.

Przy nich każdy nowoczesny sprzęt, choćby i skuter 250-tka, to bezobsługowy pożeracz szos.

Na forum Burgmanii wprawdzie wyszło wskazanie na Burgmana 650, ale ja powiem innaczej - Transalp, albo Deauville.

Choćby ze względu na silnik naprawdę ciężki do zamordowania, w tym drugim wypadku smarujesz łańcuch równie rzadko, co w Burgmanie, czyli nigdy.

Zresztą, jak się Scootoilera zamontuje, to z każdym łańcuchem jest spokój.

Opublikowano
(...)Trzeba jednak pamiętać, że Nordkap ostatnio chłopaki zaliczyli na Junakach i WSK 175(...)

No wiesz, na Nordkapp wybieraja sie tez na rowerach ;) i uwazam to za calkiem normalne.

PS. Chcialem jedynie w delikatnie nakreslic ten stan. Zastanawiac sie nad kupnem skuter czy wiadro... jak dla mnie niepojete ;) .

A o Scottoilerze zawsze mowie, tylko jakos nikt temu nie dowierza :P .

PS2. Wracajac do sedna, oczywiscie jadac glownymi drogami da sie dojechac na Nordkapp skuterem, jednak chcac zjechac z tych glownych drog, lepszym wyborem bedzie Varadero. Chociaz tak jak napisales, mozna tam pojechac nawet WSK ;) . Jak ktos lubi...

Edit: Zeby rozwiac watpliwosci :P , ze mowie o czyms czego nie wiem... Na Nordkappie bylem moto 2 razy. I byc moze wybiore sie tam trzeci raz skuterem.

Opublikowano

Nie no to moze zaczepimy jeszcze o Vstroma i Versysa? ;)

Albo >50KM, duze kola, manual i duze spalanie, albo 30-50KM, automat, kola do wyboru od 13tek do 16tek i bezobslugowy automat i zadnego smarowania.

Do jazdy na codzien po miescie i raz na miesiac za miasto, skuter, szczegolnie na duzych kolach, wydaje sie byc optymalnym.

Tak jak z 400 czy mieszkaniem - zalezy do czego ma sluzyc:)

Opublikowano

dr.big tak troszkę żartując, to taki wybór, jak pomiędzy helikopterem, a samolotm - oba latają prawda?

alessandro co to znaczy duże spalanie?

5, 10, czy 15 litrów na 100, bo mój kumpel mówił, że jak jego cbk pali 8l/100km, to bardzo mało ;) .

Opublikowano

Chłopak ma dylemat co kupić, więc trzeba mu pomóc.

Ja zrobiłbym tak:

Ponieważ Burgmania to forum skuterowe to należy najpierw kupić burgmana i pojeździć jeden sezon a potem sprzedać i kupić wiadro, tenerke, gsa czy co tam komu chodzi po głowie (lub trzymać oba do porównań jeżeli ktoś ma takie warunki lokalowo finansowe)

Po takim bezpośrednim porównaniu będzie łatwo wybrać co komu pasuje.

Albo i nie... !happybth

Ale podyskutować można a czasami od wyniku dyskusji jest ważniejsza sama dyskusja !tut

Opublikowano

Problem w tym, że Jurek ma fajnego Helixa, a czego w sumie więcej w skuterze używanym hobbystycznie potrzeba?

Sprzęt ciekawy, teraz już b. rzadki, wygodny, ekonomiczny, jakość wykonania i materiałów przewyższa o głowę dzisiejsze konstrukcje.

Powinien do kompletu sobie dokupić motocykl o ile ma ochotę pojeżdzić dalej i tyle. !happybth

Gdybym miał taką Helkę, to w życiu bym jej na Burgmana nie zamienił - nie dziś, gdy Helix w dobrym stanie jest, jak kwiat paproci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...