Skocz do zawartości
Forum Burgmania

MAXI by BMW model Concept C kiedyś... a dziś C600 Sport C650GT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

10 450 USD x 3,25 (sprzedaż) = 33 962,50 PLN.

Taka cena w stanach to normalka za taki pojazd.

Spójrzcie na ceny samochodów BMW w USA. Np. nowe M5 kosztuje około 100 000 USD (325 000 PLN) a u nas cena wyjściowa to 430 000 PLN.

Do tego trzeba mieć na uwadze, że skutery są bardzo mało popularne w USA, więc żeby tam cokolwiek sprzedać, to trzeba odpowiednio skalkulować cenę.

Niemniej sprowadzenie nowego pojazdu do Polski (bezwypadkowego) mija się z celem, ponieważ dochodzi 6%cło + od tego wszystkiego jeszcze 23% VAT. Nie można zapominać o kosztach transportu (około 500 USD). Jak wszystko razem podsumujemy, to wychodzi około 46 000 PLN. Inaczej sprawa by wyglądała jeżeli dolar kosztowałby poniżej 3zł. Wtedy różnica dochodziłaby już do 10 000PLN. Oczywiście jest tańszy sposób an sprowadzenie skutera poprzez Niemcy. Tam clenie odbywa się na podstawie kwoty z rachunku a nie jak u nas z cennika. Nie wiadomo tylko jak kwestia gwarancji. Sądzę, że sprowadzając nowy pojazd do europy automatycznie ją tracimy.....

Opublikowano

Jeszcze trzeba brać pod uwagę wersje jakie jadą do stanów. Tmax był dostępny ale bez ABS. BMW też będzie okrojony na maksa żeby cenę zbić.

Opublikowano

Niemieckie firmy produkujace samochody zarabiaja na sprzedazy jednego ok. 800- 900 euro... ( ale juz n.p. Opel jedzie niekeidy na minusie). Ciekawe ile zarabiaja producenci na sprzedazy jednego skutera...

Opublikowano

Od 01 listopada rusza sprzedaż skuterów BMW w USA. Podano oficjalne ceny i tak:

C 600 Sport - 10.085 $

C 650 GT - 10.450 $

Czyli taki GT kosztuje tam 33.340 PLNów.

Nawet z pełnym dodatkowym wyposażeniem cena nie przekroczy 40.000 PLNów.

Zaskakująco duża różnica...

To są ceny netto. Właściwie nikt w USA/Kanadzie nie podaje cen brutto ze względu na różne obciążenia podatkowe w zależności od stanu ( a czasem nawet zależą kto kupuje :helpsmilie: ).

W przypadku pojazdów zazwyczaj do ceny należy doliczyć:

Price, if shown, is Manufacturer's Suggested Retail Price (MSRP) and does not include government fees, taxes, dealer vehicle freight/preparation, dealer document preparation charges or any finance charges (if applicable). MSRP and/or final actual sales price will vary depending on options or accessories selected.

A to może być sporo ponad 10% ceny wyjściowej.

U nas też niektórzy podają ceny netto w swoich salonowych cennikach :msn-cry:

Opublikowano

Hey Mariusz!!!! Co z tą pierwszą jazdą BMW? Kiedy będzie materiał? No chyba że BMW jest takie dobre iż trudno się rozstać.... Czekamy z niecierpliwością. Pozdro

Opublikowano

Niebawem zapewne pojawi się test na motogenie C600 i T-Maxa:

Szkoda, że musieli T-Maxa skasować...

Opublikowano

Z tego co wiem, wystartowała w De pierwsza akcja serwisowa C 600... Do wymiany jest jakaś wadliwa wiązka przewodów...

Dodatkowo kilku użytkowników monituje mocne dławienie się silnika przy temperaturach ok. 14 st. C w pewnym zakresie prędkości przy pochyleniu...

Opublikowano

Akcja dotyczy tylko C 600 czy C 650 także?

Opublikowano

Tego nie wiem dokładnie...

Dzisiaj spotkałem się na forach skuterowych z ogłoszeniem sprzedaży C650GT...

Pełne wyposażenie, bez ryski nawet, Garmin Zumo 660 z mocowaniem, dodatkowo zestaw Baehra, 1600 km za 9500 euro :) ...

Od osoby prywatnej...

Opublikowano

W GT wydechy są nie tylko ori lub Akrapovic, widziałem już też G.P.R. :) ...

gt650gpr.jpg

Opublikowano

Tego nie wiem dokładnie...

Dzisiaj spotkałem się na forach skuterowych z ogłoszeniem sprzedaży C650GT...

Pełne wyposażenie, bez ryski nawet, Garmin Zumo 660 z mocowaniem, dodatkowo zestaw Baehra, 1600 km za 9500 euro :clapping: ...

Od osoby prywatnej...

U nas też już są Angeboty: http://otomoto.pl/bm...a-M3355995.html http://otomoto.pl/bm...-M3297461.htmli po testowe: http://otomoto.pl/bm...t-M3399992.html

Opublikowano

Sprzedający pierwszy sprzęt z pewnością nie mógł znieść ryku silnika :clapping:

Opublikowano

Sprzedający pierwszy sprzęt z pewnością nie mógł znieść ryku silnika :clapping:

Może już wystarczy tej ironii na temat "ryku silnika" ? Jest to Twoja subiektywna ocena i sugerowałbym już nie karmić tym bywalców forum...

Opublikowano

Ee, Wicher, nie nerwujsia. Magda nie pisze o tym w co drugim poście, tylko w co dziesiątym. Da sie znieść. Z resztą Ci, których nie stać, muszą sobie jakoś wytłumaczyć, że nie pojeżdżą i takie oczernianie dobrze niektórym robi.

Nie kupię, bo mnie nei stać - to byłoby deprymujące. Ale nie kupię, bo ryczy - i od razu mi lepiej :-) Piszę głównie o sobie.

Opublikowano

A czy inne subiektywne opinie brane sa pod uwage ?

Czy jest jedna "jedynie sluszna linia" i koniec ?

Czyja opinia wogole jest subiektywna a czyja obiektywna ?

Opublikowano

A czy inne subiektywne opinie brane sa pod uwage ?

Czy jest jedna "jedynie sluszna linia" i koniec ?

Czyja opinia wogole jest subiektywna a czyja obiektywna ?

To proste: moja opinia jest zawsze obiektywna a Twoja jest zawsze subiektywna - najfajniejsze jest to, że każdy może tak powiedzieć ;)

Można też wprowadzić celem oceny naszych opini obiektywizm subiektywny albo subiektywizm obiektywny - tylko po co ;)

A żeby nie było, że nie w temacie: ponownie posłuchałem dźwięku silnika GT (tym razem przypadkowo) - dla mnie jak najbardziej ok ale ja nie jestem muzykiem :)

Opublikowano

jezdziłem BMW GT 650, zgadzam sie z Marcino1,dzwięk jest w porządku... ;)

  • Klubowicze
Opublikowano

Nie kupię, bo mnie nei stać - to byłoby deprymujące. Ale nie kupię, bo ryczy - i od razu mi lepiej :-) Piszę głównie o sobie.

A ja może kupię... jak będzie mnie stać. Wtedy (jak będzie mnie stać) zacznę się wsłuchiwać, czy mi się dzwięk podoba. To będzie jakoś tak za 5 lat. Nie wiem kiedy będzie mnie stać na GT, ale wiem, że Zacna wcześniej mi się nie znudzi. A za 5 lat pewnie będzie można łyknąć dwu-trzy-letnie GT w rozsądnej cenie.

No... to mam już plan życiowy poukładany... !wchair

Opublikowano

To miał być żart. Widzę, że reakcja nerwowa.. Cóż, zobaczymy jaki będzie sukces tej produkcji BMW, a ja w tym temacie milknę, bo widze, że wsadzam kij w mrowisko. Pozdrawiam.

  • Administrator
Opublikowano

Przez pierwsze dwa dni pobytu w Rzymie (zrobione ze 40 km różnymi ulicami/ dzielnicami) jak na razie nie widziałem ani jednej nowej C600 / C650GT :blush: . Jest to o tyle dziwne, że Włosi bardzo lubią tą markę... ale jak widać cena robi swoje. Żeby było ciekawiej konkurencyjna Integra 700 namierzona została w ilości... uwaga: szt. 1 (słownie: jedna).

Opublikowano

Kryzys Panie i u Italiańców oszczędzają... Może powinni kupować u nas na Alledrogo duży wybór i ceny przystępne a sprzęty igła, lalka itp. :blush:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mariusz zamieszczaj ten test, bo w końcu zapomnisz wrażeń z jazdy ;)

Opublikowano

Chyba po raz pierwszy ktoś w końcu napisał, że BMW Sport jest lepsze od T-maxa. Na torze oczywiście. Do tej pory tylko wszyscy biadolili na C600 Sport.

ładna jazda na kolanie :). Plastiki boczne poprzycierane w obu sprzętach....

Opublikowano

Na stronach francuskich znalazłem 3 testy porównawcze BMW C 600 z T-maxem. We wszystkich wygrywa BMW ale wszyscy testujący podkreślają, że różnice pomiędzy sprzętami nie są znaczące.

Swoją drogą Motogen przeprowadził fajny test.

Dowiedziałem się, między innymi, że od lat jeżdżę na "urządzeniu o dyskusyjnej godności, które mimo to daje mobilność."

Hm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...