dr.big Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 T-maxy BMW C650GT łyka bez popijania, odjeżdżając zarówno ze startu jak i w dalszej jeździe (testowane na T-maxie gaźnikowym i wtryskowym z 2006). Filmując prędkościomierz wyszło nam 6,9-7.0 do 100km/h (licznikowych oczywiście). Smoku , 60 KM vs. 44 KM ( i mniej) w koncu do czegos musi zobowiazywac... Jedynym porownaniem moze byc to z aktualnym Tmaxem 530, bo porownywanie z modelami 2001- 2003, czy nawet 2008- 2011 jest nie na miejscu i wynik przyrownania do ponad 10 lat starszego skutera o zdecydowanie mniejszej pojemnosci jest oczywisty . PS. (To prawie tak, jak porownanie Golfa 4 z Golfem 7) .
Lucjan73 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Panowie powiem jak klasyk ....nie bądźcie Pewexami nie mieszajcie dwóch systemów walutowych.... nie ma sensu porównywanie skuterów o zacięciu typowo sportowym z turystykiem. Jestem przekonany że konstruktorzy tworząc BMW GT nie stawiali w pierwszym rzędzie na V - max i przyspieszenie
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Myślę Grzechu, że to Ty miałbyś powody do zadowolenia po tym wyścigu Tyle to wiem.Ciekawi mnie jaka jest różnica. Grzesiu, jak wezmę Sporta na testy to dam znać. Spoko. Czekam na info.
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Bigu, ja się spodziewałem wyniku, ciekawiła mnie różnica. Bo np. taki Downtown objeżdżał Xcitinga 500 R (przecież prawie 2x większej pojemności!) i MyRoad nie dawał rady słabszym. Różnica pomiędzy GT a T-maxem nie była dramatyczna, za to stuningowany T-max (jak słyszałem) dzielnie walczył z GT i odpadał dopiero w okolicach 140 km/h... Więc porównanie jest na miejscu. GP 800 powinna dać radę i też jestem ciekaw jaka będzie różnica (ze Sportem, nie z GT).
Marcino1 Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Niebawem na stronie głównej pojawi się materiał z jazd BMW C650GT A na stronie głównej nic nie ma...
Drek Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Co się dziwisz, tak fajnie mu się jeździ, że pojechał i wrócić nie może
Marcino1 Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Co się dziwisz, tak fajnie mu się jeździ, że pojechał i wrócić nie może O, w to akurat wierzę. Mi też trudno było z niego zsiąść
Coval Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 http://www.motocykl-online.pl/testy/bmw-c-600-sport-i-c-650-gt
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 4 Września 2012 Sympatycy Opublikowano 4 Września 2012 Jakiś krótki ten test. Poza tym błąd: T-max kosztuje, jak kosztował 46.500 zł, ale GT/Sport kosztują ok. 50.000 zł. Mam wrażenie, jakby się testujący nim przejechał najwyżej 2 kilometry...
czaro69 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 I twierdzi, że w GT jest taka sama możliwość powiększenia bagażnika pod kanapą jak w wersji Sport ps. Mariusz, nie mogę się już doczekać Twojego testu
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Września 2012 Administrator Opublikowano 4 Września 2012 Jakiś krótki ten test. Poza tym błąd: T-max kosztuje, jak kosztował 46.500 zł, ale GT/Sport kosztują ok. 50.000 zł. Mam wrażenie, jakby się testujący nim przejechał najwyżej 2 kilometry... Dokładnie, błąd cenowy. GT kosztuje w PL katalogowo ponad 5 dyszek. A co do powyższego linku: To nie jest test tylko krótki opis oparty o szybką jazdę... i co ciekawe- nie w Polsce. Jakie zainteresowanie mediami taki "test" ps. Mariusz, nie mogę się już doczekać Twojego testu Czaro... to nie będzie test. To będzie krótka wzmianka z opisem i wrażeniami... jednak chwilowo materiał musi zaczekać na publikację. W kolejce jest inny.
wabbit Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Moja dwie godziny z BMW C 650 GT Oczywiście subiektywnie ale podzielę się moimi spostrzeżeniami. Skuter budzi respekt już samym wyglądem nie tylko ceną Liczne udogodnienia i "bajery" na początku rzucają czar - ładne wskaźniki, podgrzewane manetki i siodło dla jeźdźca i pasażera, regulowana elektrycznie szyba. Stylistyka BMW ok. Ruszamy i tu rozczarowanie nie chodzi o przyśpieszenie bo te jest całkiem dobre ale o pracę silnika - wrażenie jakby miał jeden cylinder. "Jednocylindrowiec" daje o sobie znak wyraźnie odczuwalnymi wibracjami oraz mało przyjemnym odgłosem pracy. Czuję wibracje, które ustępują wraz z przekroczeniem 20km/h. Drugie zdziwienie to wysokość kanapy zrobiona dla wysokich Bawarczyków bo przy moim 171 cm czułem dyskomfort stając pod światłami. Za to w czasie jazdy pozycja bardzo fajna jakbym jechał motocyklem wyprawowym. Skuter jest dynamiczny, hamulce biorą dobrze, wbrew pozorą pomimo masy łatwo nim manewrować w korku. Niestety w trakcie jazdy kilka razy przy rozpędzaniu dochodziły ze skrzyni dziwne dźwięki. Na ulicy skuter wzbudzał zainteresowanie ale zastanawiam się, czy jakbyśmy zasłonili znaczki BMW to czy ktokolwiek dałby 55 tys za testowaną wersje?
Corleone Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Moja dwie godziny z BMW C 650 GT Ruszamy i tu rozczarowanie nie chodzi o przyśpieszenie bo te jest całkiem dobre ale o pracę silnika - jednocylindrowiec daje o sobie znak wyraźnie odczuwalnymi wibracjami oraz mało przyjemnym odgłosem pracy. Czuję wibracje, które ustępują wraz z przekroczeniem 20km/h. Wabbit, Widzę, że nawet nie wiesz że jeździłeś dwucylindrowcem a nie jednocylindrowcem....
czaro69 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Ruszamy i tu rozczarowanie nie chodzi o przyśpieszenie bo te jest całkiem dobre ale o pracę silnika - jednocylindrowiec daje o sobie znak wyraźnie odczuwalnymi wibracjami oraz mało przyjemnym odgłosem pracy. Czuję wibracje, które ustępują wraz z przekroczeniem 20km/h. Chyba coś Ci się pomyliło jeśli chodzi o liczbę cylindrów Carleone był szybszy
Sympatycy m@rkiz Opublikowano 6 Września 2012 Sympatycy Opublikowano 6 Września 2012 Moja dwie godziny z BMW C 650 GT Ruszamy i tu rozczarowanie nie chodzi o przyśpieszenie bo te jest całkiem dobre ale o pracę silnika - jednocylindrowiec daje o sobie znak wyraźnie odczuwalnymi wibracjami Czy aby to było BMW C 650 GT ? Napęd to dwucylindrowy silnik rzędowy 44kW (60KM) przy 7500 obr/min. - a nie jak piszesz jednocylindrowiec....
RONIN Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 wabbit a gdzie zgubiłeś drugi cylinder?? ;-) silnik faktycznie pracuje jak snopowiązałka, ale ma dwa gary
wabbit Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Nie no Panowie wiem że to 2 cylindry - miałem specyfikacje w ręku. Przeoczyłem miałem, napisać jednocylindrowiec w cudzysłowie. Już poprawione. Ale nie zmienia to stanu wibracji dochodzących z silnika
Drek Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Czy ktoś z jeżdżących testował może te dwa patyczki przy zegarach, które się rozkłada na boki? Chyba służą do dodatkowej osłony przed wiatrem. Miałem drugą sztukę na testach i nie zauważyłem różnicy. Może ktoś sprawdzał? I jeszcze ciekawostka: blokując kierownicę w pozycji lewo (blokada) automatycznie zamykamy (zakluczamy) lewy schowek. Dobre rozwiązanie. I uwaga - mając otwarte zamknięcie wlewu paliwa (plastik) nie można otworzyć siedzenia bo go po prostu złamiemy.
Klubowicze Joasia70 Opublikowano 6 Września 2012 Klubowicze Opublikowano 6 Września 2012 szukałam na forum temat gdzie to zdjęcie wstawić i chyba jednak ten temat jest najbardziej pasujący, żeby przedstawić nowy model BMW no bo przecież nie żarty, ani fotki nieskuterowe
Lucjan73 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Czy ktoś z jeżdżących testował może te dwa patyczki przy zegarach, które się rozkłada na boki? Chyba służą do dodatkowej osłony przed wiatrem. Miałem drugą sztukę na testach i nie zauważyłem różnicy. Może ktoś sprawdzał? Rozwiązanie jest już stosowane w BMW 1600 GTL i działa (sprawdzone empirycznie ) rozłożenie tych "patyczków" powoduje skierowanie strumienia powietrza na kierowce - taka klima w cieplejsze dni.
boochos Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Czy ktoś z jeżdżących testował może te dwa patyczki przy zegarach, które się rozkłada na boki? (...) Pojeździłem GieTekiem wczoraj - http://www.forum.burgmania.net/topic/16172-wrzesien-gp/ - rzeczywiście do tego służą te łopatki...na dołączonym filmiku widać jak można je otwierać i zamykać
Marcino1 Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 Od 01 listopada rusza sprzedaż skuterów BMW w USA. Podano oficjalne ceny i tak: C 600 Sport - 10.085 $ C 650 GT - 10.450 $ Czyli taki GT kosztuje tam 33.340 PLNów. Nawet z pełnym dodatkowym wyposażeniem cena nie przekroczy 40.000 PLNów. Zaskakująco duża różnica...
boochos Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Heh! Za taką kwotę rzeczywiście byłaby to konkurencja. W tej chwili-nawet aktualny model króla jest bardziej atrakcyjny moim zdaniem. Jedyne co jest lepsze w gieteku to zawieszenie/łatwiejsze wyczucie sprzętu, a jego największym minusem, który nota bene, zaskoczył mnie jest mierna pojemność schowka pod siedzeniem :-(
czaro69 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Od 01 listopada rusza sprzedaż skuterów BMW w USA. Podano oficjalne ceny i tak: C 600 Sport - 10.085 $ C 650 GT - 10.450 $ Czyli taki GT kosztuje tam 33.340 PLNów. Nawet z pełnym dodatkowym wyposażeniem cena nie przekroczy 40.000 PLNów. Zaskakująco duża różnica... A jaka cena będzie na gotowo PL?? Aby zwiększyć pojemność bagażową zawsze można kupić kufer niekoniecznie od BMW, gdzie ten akcesoryjny ma pojemość mniejszą niż 40 litrów
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Września 2012 Administrator Opublikowano 10 Września 2012 Czyli taki GT kosztuje tam 33.340 PLNów. Zaskakująco duża różnica... Wszystko się zgadza... a przypomnijmy sobie jak USD było całkiem nie tak dawno po 2 pln... mmhh To byłaby rewelacja A teraz zejdźmy na ziemie i poczytajmy np. ten wątek > http://www.forum.bur..._hl__+zza +wody Można nawet zrobić wyliczenie ile wyjdzie 650GT bazując na wzorze który w powyższym wątku zamieszałem. Należy tylko wziąć poprawkę na inny kurs USD. Tak czy owak myślę, że za jakieś 2 lata będzie widać wyraźny napływ takich C650GT z USA... oczywiście w zdecydowanej większości powypadkowych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się