Magda B. Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Ale piękne to GT . No ja czekam na test Mariusza jesli chodzi o Sporta, bo na GT nie jeździłam, a Sport nie przypadł mi do gustu.
boochos Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Drek- dzięki za relację z fotami, myślę, że jest to jednak duży konkurent dla Burgmana 650- ciekawe jak ten nowy będzie się prezentował. Super, że przedstawiłeś próbkę dźwięku, ale widzę, że uczyniłeś to sporym kosztem- chyba smartfonik zsunął się z fotela pasażera... cały jest? ;-)
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Administrator Opublikowano 28 Sierpnia 2012 No ja czekam na test Mariusza jesli chodzi o Sporta, Na tą chwilę brak czasu na zapoznanie się z C600 Sport. Co do C650GT... Drek, praktycznie w 95% potwierdzam to o czym pisałeś. Zgadzam się także co do tego, że ten skuter daje ogromną radochę z jazdy. Fotka rozpoczynająca... Dziś na mieście trafiłem BMW C650GT w takim samym kolorze... i nie była to testówka (blacha WH) Znaczy się to była ta jedna z 14 już wydanych do klientów Beemwuszek Plan jest podobno na 50 sztuk do końca roku... Hmm... zważywszy na prawie wrzesień to może być ciężko ale może się mylę...
Lucjan73 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Mariusz wystarczy zrobić dobrego angebota i CCC może jak w gridniu nie osiągną zakładanych 50 szt. a plan trzeba będzie wykonać (ordnung muss sein ) to będą bardziej skłonni do negocjacjii cenowych Sprzedaż skuterów BMW jak wiemy ruszyła z dużym opóźnieniem, wiele osób czekało czekało... i wiadomo co, teraz praktycznie sezon dobiega końca a sądze że pare sztuk z tego rocznika zostanie na przyszły rok... i to może być szansa dla takich ciułaczy jak ja
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Administrator Opublikowano 28 Sierpnia 2012 ... i wiadomo co, teraz praktycznie sezon dobiega końca a sądze że pare sztuk z tego rocznika zostanie na przyszły rok... i to może być szansa dla takich ciułaczy jak ja Lucek, przestan . Potrząchaj lepiej tym siennikiem bo nigdy nie wyjdziemy z kryzysu
Drek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zwroce jeszcze uwage na wlacznik kierunkow. Pstryczek oczywiscie dziala i umiejscowiony jest ergonomicznie. Tylko standardowo wylaczajac kierunkowskaz czuc pstrykniecie i ponownie naciskajac czuc puste dzialanie, nie ma pstrykniecia to znaczy kierunkowskaz wylaczony. Tutaj kazdorazowo czuc pstrykniecie. Kilka razy zlapalem sie na tym, ze o kurde mialem wlaczony kierunek. Jest to kwestia przyzwyczajenia sie do tego. Na konsoli miga strzalka i w lewo i w prawo. Mariusz dawaj te 5% bom ciekawy
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Administrator Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Kilka razy zlapalem sie na tym, ze o kurde mialem wlaczony kierunek. Jest to kwestia przyzwyczajenia sie do tego. Zgadza się... zawsze jest ten "klik"... jednak warto wspomnieć, że kierunkowskazy wyłączają się samoczynnie po jakiś 10 sekundach (w czasie jazdy) Mariusz dawaj te 5% bom ciekawy Chodzi o to o czym nie wspomniałeś... np. Dla mnie mistrzostwem świata jest kontrola trakcji. W 4oo BMW nazywa się to ASC/ DSC (Dynamic Stability Control). Coś czego bardzo brakuje w GP 800 ale nie tylko. Przypomnę tylko kręciołki jakie były ostatnio przez niektórych wywijane podczas zlotu w Żywcu na mokrej trawie . Testowałem to na żwirze, piachu, na wodzie, przy 40 km/h mokro/ łuk/ ogień!... działa, dobrze działa! Super dodatek szczególnie dla tych mniej wprawnych w opanowaniu rolgazem. Wspomnę tylko o rewelacyjnych światłach, heblach i zawieszeniu, które w mojej ocenie dostaje notę celującą. Nie jeździłem dotąd maxi skuterem z lepszą zawiechą!
Drek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 A fakt rzeczywiscie GP nie idzie zlamac i krecic baczki a tutaj na parkingu dalem max kierownice w lewo i krecilem baczki. Masz racje to jest super i rowniez ma wplyw wlasnie na ta radoche z jazdy. Zapomnialem o tym wspomniec
jackdent Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zwroce jeszcze uwage na wlacznik kierunkow. Pstryczek oczywiscie dziala i umiejscowiony jest ergonomicznie. Tylko standardowo wylaczajac kierunkowskaz czuc pstrykniecie i ponownie naciskajac czuc puste dzialanie, nie ma pstrykniecia to znaczy kierunkowskaz wylaczony. Tutaj kazdorazowo czuc pstrykniecie. Kilka razy zlapalem sie na tym, ze o kurde mialem wlaczony kierunek. Jest to kwestia przyzwyczajenia sie do tego. Na konsoli miga strzalka i w lewo i w prawo. Mariusz dawaj te 5% bom ciekawy Hmm. Ale kierunek w czasie jazdy po ok 10 sek wyłącza się samoczynnie.
Marcino1 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Chodzi o to o czym nie wspomniałeś... np. Dla mnie mistrzostwem świata jest kontrola trakcji. W 4oo BMW nazywa się to ASC/ DSC (Dynamic Stability Control). Coś czego bardzo brakuje w GP 800 ale nie tylko. Przypomnę tylko kręciołki jakie były ostatnio przez niektórych wywijane podczas zlotu w Żywcu na mokrej trawie . Testowałem to na żwirze, piachu, na wodzie, przy 40 km/h mokro/ łuk/ ogień!... działa, dobrze działa! Super dodatek szczególnie dla tych mniej wprawnych w opanowaniu rolgazem. Czy to oznacza, że BMW C 650 GT ma kontrolę trakcji??? W salonie powiedziano mi, że nie ma ze względu na automat. W materiałach też nic takiego nie wyczytałem. Ponadto nie ukrywam, że podczas jazdy próbnej raz mi tył uciekł na posypanej piaskiem ulicy. Nic niebezpiecznego ale jednak. Co do zawieszenia i radości z jazdy zgadzam w 100%
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Administrator Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Marcin... mnie też to dziwi, że BMW o tym nie wspomina... a sam automat nie ma tutaj nic do rzeczy. W związku z tym nie wiem czy jest to coś jak ASC (system już dość stary i generalnie prosty- polega na odcięciu dopływu powietrza w przepustnicy) czy inny patent ale faktem jest, że raptowne odkręcenie manetki w czasie jazdy na śliskim zdławia motor dzięki czemu nie ma uślizgu koła lub mocno go ogranicza.
Drek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 ale widzę, że uczyniłeś to sporym kosztem- chyba smartfonik zsunął się z fotela pasażera... cały jest? ;-) Na szczęście to tylko etui od smartfonika. Smartfonik w tym czasie nagrywał
Corleone Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Wspomnę tylko o rewelacyjnych światłach, heblach i zawieszeniu, które w mojej ocenie dostaje notę celującą. Nie jeździłem dotąd maxi skuterem z lepszą zawiechą! Mocne słowa Mariusz Czyżby to z GT-ka a nie ze Sporta wyrósł godny konkurent dla T-maxa???
Drek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Coś jeszcze mi się przypomniało. Mariusz jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia łamane na przetestowanie. Ale jestem pewien, że to pominiesz. Nie powiem co to Ale jak będzie w Twoim opisie to jadę do C66 w czwartek i stawiam Dla ułatwienia powiem, że w testach GP 800 też tego nie było
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Administrator Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Czyżby to z GT-ka a nie ze Sporta wyrósł godny konkurent dla T-maxa??? Pisałem już o tym wcześniej... GT to odpowiedź na AN 650 natomiast Sport uderza bezpośrednio w T-maxa 530.
Corleone Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Wiem Mariusz co pisałeś... ale GT z racji prowadzenia, to może T-max w skórze Burgmana 650??? :) Dla mnie jest o niebo ładniejszy od Sporta. Czekam z niecierpliwością na test GT-ka, bo Downtown już kończy trzeci sezon, więc jak dla mnie to dużo....
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Oprócz tego GT jest sporo praktyczniejszy bez - chyba - większej szkody dla osiągów. Jak dla mnie - najlepszy zamiennik T-maxa. Gdybym miał sprzedać obecnego T-maxa i coś kupić to na pierwszym miejscu jest właśnie GT. Ciekawe, co pokaże Suzuki - bo może nas czymś zaskoczy, w końcu poprzednik ma już te parę latek...
didi Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 W związku z tym nie wiem czy jest to coś jak ASC (system już dość stary w autach BMW ASC dodatkowo przyhamowywuje koło które wpadło w poślizg w skrajnych przypadkach paskudne uczucie jak dodajesz gazu a auto hamuje
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Administrator Opublikowano 30 Sierpnia 2012 w autach BMW ASC dodatkowo przyhamowywuje koło które wpadło w poślizg w skrajnych przypadkach paskudne uczucie jak dodajesz gazu a auto hamuje Dla uściślenia... to o czym piszesz w BMW to ASC+T lub kolejne rozwinięcie DSC (odpowiednik ESP w VW/AUDI). Samo ASC tylko dławi motor, bez dohamowywania.
Sympatycy zdun13m Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 30 Sierpnia 2012 A my dzisiaj z Paździochem, przeprowadziliśmy mały test. Na odcinku 300 metrów sprawdziliśmy żwawość naszych maszyn. 1. BMW C650GT VS MALAGUTI SPIDERMAX 500 2. BMW C650GT VS BURGMAN 650 Różnica wagi kierowników to +/- 15kg. Burgman podczas sprawdzianu miał włączony POWER. http://www.youtube.c..._id=AGKhNLdNlvU Spostrzeżenia: 1. W pierwszy biegu BMW wystartował jak z procy natomiast w późniejszej fazie wyścigu odległość między pojazdami nie zmieniała się. 2. W drugim biegu BMW przy starcie pozostał lekko z tyłu ale przy prędkości 40km/h zobaczyłem Paździocha plecy i tak już zostało do końca wyścigu. Ośmielam się twierdzić że BMW C650GT jest szybszy od KRÓLA
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 30 Sierpnia 2012 T-maxy BMW C650GT łyka bez popijania, odjeżdżając zarówno ze startu jak i w dalszej jeździe (testowane na T-maxie gaźnikowym i wtryskowym z 2006). Filmując prędkościomierz wyszło nam 6,9-7.0 do 100km/h (licznikowych oczywiście).
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Szkoda,że nie sprawdziliśmy z Gp800. Mariusz,masz jeszcze tego GT-ka?
Corleone Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Szkoda,że nie sprawdziliśmy z Gp800. Mariusz,masz jeszcze tego GT-ka? Myślę Grzechu, że to Ty miałbyś powody do zadowolenia po tym wyścigu
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Grzesiu, jak wezmę Sporta na testy to dam znać. GT nie miałby szans jak sądzę...
Corleone Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Grzesiu, jak wezmę Sporta na testy to dam znać. GT nie miałby szans jak sądzę... To może i ja poobstawiam tyły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się