Skocz do zawartości
Forum Burgmania

MAXI by BMW model Concept C kiedyś... a dziś C600 Sport C650GT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A w Krakowie w Ridersie czeka w pudelku nowka sztuka wersji GT i juz jest kupiona i najdalej do 2 dni do odbioru,czyżby ktoś z forum ja kupił?

Opublikowano

Widziałem dzisiaj 650 GT na żywo. O ile Sport nie powala mnie na kolana to GT jest fajne... nawet bardzo fajne!

Opublikowano

Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 7,5 s

Hmm, w 7,5 sek zużywa całe paliwo, to chyba daleko się nie zajedzie, albo nie wolno osiągać 90km/h :clapping:

Opublikowano

UWAGA UWAGA!

Jeździłam dziś na BMW C 650> Mają już dostępne do jazd testowych w salonie Liberty Motors na Łopuszańskiej. Jestem baaardzo rozczarowana, szczególnie, że przed tą jazdą wzięłam sobie T-maxa 530. Moje wrażenia:

1. Silnik - beznadzieja. Działa jak sieczkarnia motorowa. Wibracje są niemożliwe do zniesienia. Praktycznie po pół godziny jazdy już miałam dość tego dźwięku. Dynamika kiepska, ale silnik jeszcze nie dotarty - na liczniku było 300 km.

2. Układ jezdny i zawieszenie - Nie rozpędziłam się więcej niż do 100, po prostu się bałam. Skuter na zakrętach zachowuje się dziwnie. T-maxem jechałam 150 bez strachu... Zawieszenie bardzo twarde i stukające, hamulce kiepskie.

3. Ochrona przed wiatrem =- praktycznie żadna

4. Pozycja za kierownicą - tu jedyny plus, było wygodnie. Dla mnie skuter trochę za niski, ale ja lubię wysoko siedziec.

To tak wstępnie, ale wrażenia jak najgorsze. Porównania z T-maxem praktycznie nie ma. BMW jeździ chyba jak skuter chiński, chociaż takim nigdy jeszcze nie jeździłam. Jest to zdecydowanie najgorszy pojazd ze wszystkich, którymi jeździłam.

Ruszajcie chłopaki do jazdy tym sprzętem, piszcie co sądzicie. Pozdrawiam.

  • Administrator
Opublikowano

To tak wstępnie, ale wrażenia jak najgorsze. Porównania z T-maxem praktycznie nie ma. BMW jeździ chyba jak skuter chiński, chociaż takim nigdy jeszcze nie jeździłam. Jest to zdecydowanie najgorszy pojazd ze wszystkich, którymi jeździłam.

Jak na razie jeździłem C600 za krótko, żeby wydawać poważne opinie... ale czytając to co napisałaś jestem w ;):clap::msn-cry:

Wynika, że jechałaś chińskim wibratorem na zawieszeniu taczki :pinch:

Akurat np. sam poziom wibracji wielu z nas mogło sprawdzić podczas zlotu Burgmania 2012 w Żywcu gdzie była taka sztuka do wglądu i absolutnie nie podzielam twojego zdania.

Nie twierdzę, że pojazd jest/będzie wolny od wad... ale żeby pojechać tak ostro z opisem to... :frusty:

Poza tym doprecyzuj... C650 GT czy C600 Sport?

Opublikowano

To było C600 Sport. To co piszę to moje subiektywne odczucie. Napisałam, żebyście próbowali, jak dla mnie to była kicha. Nie jestem znawcą skuterów. Potrzebuję pojazdu, który jest wygodny i daje frajdę z jazdy. Ten był dość wygodny ale frajdy dla mnie nie było. Umówiłam się na T-maxa, a przy okazji przejechałam się BMW, bo był dostępny. Wy na pewno lepiej ocenicie ten pojazd, ja bym w zyciu nie wydała tylu pieniędzy na to, czym jechałam. Zresztą T-max tez jest za drogi, ale dla mnie jeździ super. Może silnik był nie dotarty - nie znam się...

Opublikowano

Ja wiem że Prezes jest w tej chwili jest zajęty testowaniem MY ale mam takie pytanko... czy w przyszłości (i ewentualnie w jakim czasookresie) na Najlepszym forum Maxiskuterowym test C 650GT się pojawi?

  • Sympatycy
Opublikowano

No to ja się przejadę tym "chińskim" BMW :fireman2:

PS. Bardzo kiepskie wrażenia z jazdy mogą zapewnić niedopompowane opony, jeśli zamiast np. 2.2 bar jest 1.2 to skuter zachowuje się dramatycznie w zakrętach. Ciekaw jestem czy serwis o to zadbał.

Opublikowano

Ciekawe, zazwyczaj BMW umie budować motocykle, jeździłem kiedyś gs 1200 adv, maszyna po prostu cudowna, mój motocykl nie dorastał mu do pięt , prowadzenie było genialne. Jeżeli ten skuter jest faktycznie mocno "taki sobie " to chyba pierwsza taka wtopa w tym koncernie od wielu lat.

Opublikowano

Hej.Czytałam test tego sprzęta na włoskim portalu cyberscooter. Nie podzielali mojego zdania o złym prowadzeniu, pisali, że jeździ się wygodnie i bezpiecznie. Faktycznie ponoć rozpędza się do 180. Natomiast silnik określili mianem - fastidioso, co oznacza w tłumaczeniu wprost - przeszkadzający. Czyli tu sie zgadzamy. Nie podobały im się tez hamulce. Jest tam wiele technicznych słówek, których nie znam, ale na koniec testujący napisał, że spodziewał się czegoś o wiele lepszego. Ja teżprzejechałam się gs-em 1200 i r1200r i to są genialne motocykle.

Opublikowano

W internecie można znaleźć test porównawczy nowego T-maxa 530 oraz C 600 Sport (w jęz. francuskim). Generalna konkluzja jest taka, że oba modele są porównywalne ale BMW jednak odrobinę lepsze w ocenie testujacych.

Jakby ktoś chciał pooglądać i posłuchać (tu na wesoło) ;):

http://www.google.co...o5s-qra5XsV_Mxw

Opublikowano

MINI TEST BMW C 650 GT

Wczoraj pożyczyłem do jazdy próbnej C 650 GT. Dzięki uprzejmości ludzi z salonu BMW na Al. Prymasa 1000lecia mogłem nim pojeździć cały wieczór oraz dzisiejsze przedpołudnie, dlatego postanowiłem się podzielić moimi wrażeniami:

Pierwsze wrażenie:

Kolor "mojego" pojazdu to było coś na kształt buraczków z odrobiną czerwonego wina. Na większości materiałów raklamowych widać skuter w malowaniu złoto- jasno-brązowym ale muszę przyznać, że zaprezentowany kolor czerwono-bordowy też ma swój urok. Przede wszytkim skuter na żywo wygląda zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach.

Zajęcie miejsca na kanapie powoduje wrażenie wielkości pojazdu. Przód jest bardzo szeroki z rozbudowanymi owiewkami, prędkościomierz i wyświetlacz umieszczone są bardzo wysoko. Po krótkiej chwili przyzwyczajenia doszedłem do wniosku, że jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Elektrycznie regulowana szyba, podgrzewane manetki, kanapa kierowcy i pasażera (oddzielnie) plus zadupek (nieregulowany ale za to dość wysoki), niezliczone ilości informacji na wyświetlaczu łącznie z ciśnieniem w oponach - pełen "wypas". Dwa duże schowki w kokpicie, w tym jeden z gniazdem zapalniczki ( na szczęście typowym a nie BMW) oraz - faktycznie - bardzo pojemny schowek pod kanapą. Wchodzą dwa kaski integralne i na upartego można jeszcze kurtkę upchnąć.

No to w drogę:

Skuter jest ciężki, jednak po pokonaniu już kilku metrów zauważyłem, że jest po prostu genialnie wyważony. Nieważne, czy stoisz, czy jedziesz 5 km/godz, czy też jedziesz 100 km/godz, skuter cały czas daje ci poczucie pełnego bezpieczeństwa i kontroli nad nim. W szczególności fantastycznie robi się nim manewry przy naprawdę małych prędkościach. Żadnego walenia się na boki, żadnych kaprysów - skuter robi dokładnie to, o co go prosisz.

Przy wzroście 193 cm siedzi się na nim wyjątkowo komfortowo. Kanapa jest obszerna i ani za miękka ani za twarda, zadupek jest w odpowiednim miejscu i podpiera to, co ma podpierać a ponadto skuter oferuje bardzo dużo miejsca na nogi. Nie byłem w stanie nóg co prawda wyprostować ale niższy o 10 cm kierownik uczyni to bez problemu.

Zawieszenie jest również komfortowe. Na równych drogach ma to mniejsze znaczenie, jednak na kocich łbach i przejazdach przez tory tramwajowe oraz licznych dziurach w naszych drogach zawieszenie naprawdę miło zaskakuje; mniejsze dziury połykane są prawie niezauważalnie a i te większe nie powowdują strasznego dyskomfortu.

Szyba jak już wspomniałem, jest elektrycznie regulowana. W testach, które czytałem testujący zachwycali się kompletną ochroną przed wiatrem. Nieprawda. Przy moim wzroście przy najwyższym ustawieniu szyba kończy się tam, gdzie zaczyna się szyja, w związku z czym cały pęd powietrza idzie na kask. Jazda z otwartym kaskiem już przy 60 km/godz. jest w zasadzie niemożliwa. Oczywiście jestem przekonany, że całkiem niedługo pojawi się cała masa szyb akcesoryjnych oraz deflektorów do tego modelu. Poza tym kierowca o wzroście do 185 cm nie powinien narzekać.

Dodatkowo niemiłym zaskoczeniem były lusterka. Jakbym ich nie regulował i tak w większości powierzchni lustra widziałem moje ramiona. BMW powinno sparafrazować stwierdzenie pana Ferrari i umieszczać w swoich katalogach zdanie: "Kierowcy naszych skuterów mają gnać przed siebie a nie patrzeć w lusterka" :frusty:

Więszość czasu jeździłem po mieście. Pomimo szerokości sutera nie miałem większych problemów z jazdą międzypasem. Piędziesiątka to na pewno nie jest i wszędzie się nie wciśnie ale naprawdę daje radę.

Silnik:

Dźwięk jest specyficzny. Mi się akurat spodobał. Brzmi trochę jak bokser BMW. Aczkolwiek muszę powiedzieć, że jest głośny. Naprawdę jest dość głośny. Przy wyższych prękościach to wrażenie mija, jednak tak do 60 km/godz. dźwięk silnika jest bardziej niż wyraźnie słyszalny. Za to przyśpieszenie jest fenomenalne (jak na skuter). BMW podaje, że do setki skuter rozpędza się w 7,5 sekundy. Wrażenie jest dużo lepsze. Nie miałem żadnego stopera ale licząc 121, 122 itd wychodziło mi ok. 5 sekund. Generalnie przy każdej prędkości lekkie odkręcenie manetki powoduje liniowe ale bardzo intensywne przyśpieszenie. Żadnych "dziur", żadnych "oddechów" - nic. Odkęcasz i wyrywasz do przodu. A właśnie - manetki - typowe dla BMW, czyli bardzo wąskie. Można lubić lub nie. Skuter był nowiutki więc nie sprawdzałem prędkości maksymalnej, jednak do 160 km/godz. pojazd rozpędził się błyskawicznie.

Hamulce:

Są.

A poważniej; kiedyś jeździłem dużo na motocyklu BMW R 1200 GS. Jadąc na nim wystarczyło pomyśleć, że chce się zahamować i motocykl hamował. Oczywiście przesadzam, jednak hamowanie końcem palca wskazującego przy ostrej jedździe było możliwe. W C 650 GT spodziewałem się czegoś podobnego, już choćby ze względu na cenę skutera. Nic z tego. Hamulce hamują, robią to poprawnie i w miarę skutecznie, można hamować dwoma palcami... i to wszystko. ABS włącza się tylko przy hamowaniu awaryjnym, więc specjalniie się nie narzuca.

Wczoraj zrobiliśmy sobie z kolegą MarioM wycieczkę nad zalew. Mieliśmy więc możliwość porówniania C 650 GT z Hondą SW-T. Kiedy pojazdy stoją zaparkowane obok siebie wyglądają podobnie gabarytowo, jednak po zajęciu miejsca i podczas jazdy obaj mieliśmy wrażenie, że BMW jest tak jakby dwa razy większe. Jeździeliśy na zmianę i zgodnie stwierdziliśmy, że BMW oferuje również znacznie więcej miejsca dla nóg kierowcy oraz dużo lepszą ochronę przed wiatrem dla nóg. Z niecierpliwością czekam na testy porównawcze GTka z konkurencją.

Przejechałem w sumie ponad 130 km. Podczas jazdy, której nie można nazwać ekonomiczną spalanie wyniosło 4,8 litra. Jak na tę wagę, pojemność i moc silnika to chyba naprawdę nieźle.

Oddałem skuter z ogromnym żalem.

  • Sympatycy
Opublikowano

A kolega MarioM jakiego jest wzrostu ? Czy dla osób niższych np. 170 cm siedząc na BMW dotykamy pełna stopą podłoża ?

Fajny opis.

Opublikowano

Marcino1 - masz jakieś zdjęcia gdy na nim siedzisz??? Wrzuć jak możesz...

Opublikowano

A kolega MarioM jakiego jest wzrostu ? Czy dla osób niższych np. 170 cm siedząc na BMW dotykamy pełna stopą podłoża ?

Fajny opis.

m@rkiz, dzięki.

nie mierzyłem MarioM :clapping: ale tak na oko ma nie więcej niż 180 cm i bez żadnego problemu kładł całe stopy na ziemi. Również mógł prostować nogi a szyba zasłaniała go lepiej niż mnie.

Marcino1 - masz jakieś zdjęcia gdy na nim siedzisz??? Wrzuć jak możesz...

Boochos, przykro mi, nie mam zdjęć. Nie zamierzałem napisać tego mini testu. Jakoś tak samo wyszło.

Opublikowano

szkoda - widziałem kilka zdjęc c600-setki z Żywca - szczerze mówiąc, to wygląda raczej na mniejszy niż się spodziewałem, a Ty piszesz, że jest przestronnie... hmm, chyba będę musiał się przymierzyc osobiście gdzieś w salonie

Opublikowano

C 600 Sport z Życa to nie ten sam któryy testował Marcino, on miał C 600 GT

  • Administrator
Opublikowano

C 600 Sport z Życa to nie ten sam któryy testował Marcino, on miał C 600 GT

Tak dokładnie to C 650 GT.

Opublikowano

A kolega MarioM jakiego jest wzrostu ? Czy dla osób niższych np. 170 cm siedząc na BMW dotykamy pełna stopą podłoża ?

Fajny opis.

Jak się ma poniżej 170cm, to na żadnym maxiskuterze nie stoi się całą stopą na ziemi (pomijam stanie przy krawężniku lub głębokiej koleinie) :afro:

Opublikowano

szkoda - widziałem kilka zdjęc c600-setki z Żywca - szczerze mówiąc, to wygląda raczej na mniejszy niż się spodziewałem, a Ty piszesz, że jest przestronnie... hmm, chyba będę musiał się przymierzyc osobiście gdzieś w salonie

boochos,

różnica pomiędzy C 600 Sport a C 650 GT jest kolosalna. To dwie zupełnie inne koncepcje a nawet, mam wrażenie, inna jakość wykonania. W każdym razie w przeciwieństwie do żywieckiego Sporta w testowym GTku schowki same się nie otwierały a ich zamykanie też nie stanowiło problemu... Polecam Ci wizytę w najbliższym BMW z motocyklami, zobaczenie C 650 GT i przymierzenie się do niego na żywo.

Opublikowano

Ja się nie dziwie że testówka z Żywca miała kłopoty z domykaniem/otwieraniem schowków. Widziałem jak ciekawskie łapki obchodziły się z nimi, nawet pancerne nie dałyby rady. Szczególnie dotyczy to tej klapki na przedzie sedzenia (chyba wlew paliwa) wszyscy namiętnie wyrywali ją a ona otwiera się "na guziczek" znaczy z kluczyka :photo: Oczywiście nie mam tu namyśli tylko ciekawskich z naszego zlotu, poprostu ten egzemplarz zwiedził wcześniej kilka wystaw i targów...

Opublikowano

Marcino1 - zaostrzyłeś mi apetyt... Czekałem już tylko na nowego KRÓLA na EICMA, bo myślałem, że obie te beemki są bliźniacze - i obie takie małe!!!

Dobrze, że pojechałeś do tego salonu na jazdę próbną i nas tu oświeciłeś, a przynajmniej mnie, naprawdę.

Opublikowano

Czy ktoś testuje w Gdańsku C650 GT, czy może ktoś zakupił? bo będąc tam we czwartek (16.08) widziałem przy krawężniku zaparkowane takie BMW.

Opublikowano

m@rkiz - ja mam 179 cm wzrostu i mogłem bez problemu postawić stopy na podłożu (trudno mi powiedzieć, czy byłoby to też możliwe w przypadku 10 cm mniej). Musiałbyś się przymierzyć do sprzęta, a naprawdę warto. Mogę w pełni podpisać się pod opisem sporządzonym przez Marcino1, ponieważ moje wrażenia z jazdy są podobne (dzięki). W BMW naprawdę jest więcej miejsca na nogi. Ja przy moim wzroście mogłem całkowicie je wyprostować, czego nie dam rady zrobić w SW-T. Pozycja w BMW jak dla mnie b. wygodna (chociaż na SW-T również), natomiast siedzi siedzi się zdecydoanie wyżej niż w Hondzie. Generalnie, jak dla mnie, BMW zrobiło naprawdę fajny pojazd. Tyle, że cena powala na kolana :surrender:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...