Skocz do zawartości
Forum Burgmania

MAXI by BMW model Concept C kiedyś... a dziś C600 Sport C650GT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I jakby tego wszystkiego było mało to dodajmy do tego silnik od kitajców;po prostu świat się kończy :)

Opublikowano

...

Natomiast Włosi ruszyli właśnie z pierwszymi jazdami testowymi nowymi beemkami. Jazdy miały miejsce w okolicach hiszpańskiej stolicy Madrytu.

...

Testują nie tylko Włosi. :lol:

Pierwsze podsumowania jazd testowych C600 testerów z US:

Zalety:

- duża stabilność i pewność prowadzenia

- mocny silnik

- praktyczność (Flexcase)

Wady:

- wysoka masa własna (250kg to sporo jak na sportowy skuter)

- siedzenie na wysokości 810mm może być przeszkodą dla niższych osób

- hamulce są zaledwie wystarczające (przy tej masie)

Ciekawostka: Flexcase ma zintegrowaną blokadę uruchomienia silnika tzn. nie uruchomimy silnika gdy jest otwarty.

Opublikowano

Cześć,

Mam parę fotek wersji GT z targów. Mi się ta maszynka naprawdę podoba, wszystko jest w niej sensowne oprócz wagi, bo 240kg to zdecydowanie zbyt dużo - w mojej skromnej opinii. Fotki komórkowe, ale znośne :lol:, no i można je klikać.

2012-03-02-055.jpg

2012-03-02-056.jpg

2012-03-02-058.jpg

2012-03-02-059.jpg

2012-03-02-061.jpg

2012-03-02-063.jpg

2012-03-02-064.jpg

2012-03-02-065.jpg

Opublikowano

Fotki fajne !OK ale to maleństwo waży 261 kg (a nie 240)...

Opublikowano

Fotki fajne !OK ale to maleństwo waży 261 kg (a nie 240)...

Pfffffffff... ale bydlę, chyba trochę przesadzili. :lol:

Opublikowano

Cóż BMW ma małe doświadczenia ze skuterami a z maxi to tylko 125 ;)

C1 był bardziej ciekawostką niż masowym produktem

A przy produkcji moto tez mają trochę wpadek :)

Więc nie ma sie co podniecać,

To nie dopracowany Burgman czy legendarna Vespa :)

Widziałem to na wystawie na Marsa i najbardziej rzucily mi się w oczy ... spawy na tłumniku, zipp lepiej spawa :)

Wsiąść nie dawali na wersje GT tylko stała jak pomnik na cokole więc na wysokości wzroku był ... tłumnik :)

  • Sympatycy
Opublikowano

Strona, którą wspominasz nie jest dla mnie wyrocznią w temacie maxi... Tak więc luz... :(

Opublikowano

No to pojawił się dłuższy artykuł na scigacz.pl:

Skutery BMW C600 Sport i C650GT - maksimobilność

Niestety ostro podjeżdża lamerstwem... whist

Przykłady:

(...)Co oczywiste kontrola trakcji w pojeździe wykorzystującym przekładnię CVT jest zagadnieniem natury nierealnej(...)

Autor pewnie nawet nie słyszał o tym co komercyjnie oferuje Piaggio w New Beverly 350. ;)

(...)Nie jest żadną tajemnicą, że model GT ma za zadanie odebranie klientów Burgmanowi 650 i zadanie to wydaje się dziecinnie łatwe.(...) O wiele trudniej będzie miała wersja Sport, która stanie do walki z T-Maxem. (...)

Autor zupełnie ignoruje fakt, że GT jest droższy od AN650 o 6500 pln a wersja sport jest tańsza od T-max'a o 1900 pln. :)

A komentarze pod artykułem to już jazda bez trzymanki: "SW400 jest rzeczywiście popularny, ale to jednocylidrowiec i zupełnie inna, niższa klasa. SW600 to rzadkość na drogach." :):lol: :lol:

Opublikowano

Najciekawszym może być zużycie paliwa tych skuterów, na razie poczytałem parę testów i dane producenta dotyczące tej "drobnostki" podobno moooocno rozmijają się z prawdą ;) ... Jak jest naprawdę?

Druga sprawa to dostępność skuterów BMW w sprzedaży, sam jestem ciekaw, kiedy w końcu ludzie, którzy podpisali umowy kupna dostaną je w łapki... Bo na razie "wieści" nie pocieszają... No ale o wszystkim się dowiemy (mam nadzieję wkrótce :) ?).

Opublikowano

Brawo Mussol ! !OKK

Teraz już wiemy dlaczego Niemcy nie chcieli podpisać ACTA. :rolleyes:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Widziałem dzisiaj obydwa te skutery BMW na wystawie w hali MOSIR w Zabrzu na żywo i muszę przyznać że mają to coś... Jednak w pobliżu było stoisko suzuki na którym stał kremowy Burgman 650... Wolę jednak Burka (może nie kremowego !sciana ), BMki podbiorą chyba bardziej klientów t-maxa bo to mniej więcej w tym rozmiarze. pozdr !piwko

  • Klubowicze
Opublikowano

Przyglądnąłem się dzisiaj na Skuterjadzie trochę Beemce, posiedziałem, posłuchałem silnika !OK

Sądzę, że GT zrobi na mnie jeszcze lepsze wrażenie.

Z rzeczy które spodobały mi się to:

światła dzienne !OKK IMG_7371.JPG dają po oczach mocniej niż mijania

zestaw wskaźników i kontrolek IMG_7365.JPG na kolejnych zdjęciach (33-40) widać zmiany poszczególnych odczytów takich jak: data, spalanie, poziom oleju, ciśnienie w oponach itd. zmiany/wyboru dokonuje się przełącznikiem przy lewej manetce

na wyświetlaczy obok poziomu paliwa IMG_7374.JPG sygnalizowane jest włączenie podgrzewania fotela, manetek i stopień grzania. Pasażer włącza ogrzewanie swojej części fotela przełącznikiem przy fotelu.

hamulec postojowy uruchamiany jest automatycznie z chwilą rozłożenia stopki bocznej, a zwalnianie hamulca po złożeniu stopki

Drgania pracującego silnika przenoszone są na cały skuter odczuwalne jako miłe wibracje sportowej maszyny.

!sciana !sciana Mogłem jednak zrobić rundkę po hali wystawowej (było zgoda) - byłbym jednym z pierwszych.

Zauważyłem jeszcze, że manetki które mają fabryczne ogrzewanie są dosyć cienkie. Czy wygodne? ocenią przyszli użytkownicy.

Jedna rzecz, do której nie mogę się przekonać bo coś mi w niej nie pasuje to ten krótki tłumik IMG_7440.JPG może z czasem opatrzy mi się.

Widziałem dzisiaj obydwa te skutery BMW na wystawie w hali MOSIR w Zabrzu na żywo i muszę przyznać że mają to coś... Jednak w pobliżu było stoisko suzuki na którym stał kremowy Burgman 650... Wolę jednak Burka (może nie kremowego !sciana ), BMki podbiorą chyba bardziej klientów t-maxa bo to mniej więcej w tym rozmiarze. pozdr !piwko

Widziałeś dwa Sporty - niebieski i czarny. GT raczej nie było :P

i sorry - Burgman Biała Perła. :) Te czerwone dywany wszystko zabarwiały wkoło na czerwono.IMG_7402.JPG

Opublikowano

Patryku, wielkie dzięki za zdjęcia, moje pierwsze oględziny wypadły pomyślnie, podoba mi sie zarówno krótki tłumik (reszta schowana pod spodem skuta) odsłaniający np. jednostronne mocowanie koła. Podobnie głośny i "szorstki" (sorry Szorstki ;) ) gang skutera przypada mi mocno do gustu... Już w GP800 mi się to podobało, w Tmaxie np. , dopiero zmiana oryginalnie "szepczącego" tłumika na Akrapovica pokazała, że nawet Tmax potrafi wydawać z siebie przyzwoite odgłosy, tylko dlaczego ze takie pieniądze !placz ? Tak więc od tej strony jest (dla mnie) wszystko w porządku ;) .

Czego ze strony BMW nie jestem w stanie zrozumieć, to wyrywanie się przed szereg z ceną, która szybko okazała się "bańką mydlaną" z krainy 1000 i jednej nocy :) oraz pogrywanie sobie z potencjalnymi klientami, bo do dzisiaj tak naprawdę nikt nie wie, kiedy skutery będą w końcu sprzedawane, a ludzie z podpisanymi umowami i czekający, są pocieszani z tygodnia na tydzień :P ...

W moich oczach postępowanie godne jakiegoś podrzędnego importera skuterów w kontenerach z Chin, ale na pewno nie BMW whist .

Bo ile można się "jarać" czymś, co do zobaczenia jest jedynie na wystawach??? Sezon się zaczął i gdybym to ja był w sytuacji, kiedy sprzedałem Tmaxa i czekam na upragnione BMW, to bym się "lekko" wkurzył...

Opublikowano

Patryk fajne fotki !OK ale wydaje mi się że dla Ciebie ten skuter jest troche za mały :) Odnosze wrażemie że na Burgmanie wyglądasz bardziej dostojnie. Mój kolega był w ze swoim BMW na serwisie we Wrocławiu i dowiedział się że tuż po świętach w salonie będzie dostępna testówka !scooter

Opublikowano

Lucku, po których świętach? Bożego Narodzenia 2012 ;):) ?

PS. A teraz na serio, NA PEWNO po świętach, tylko ILE czasu po tych świętach :Pwhist;) ...

Mi po kilku wizytach w salonie BMW i ciągłych zapytaniach o skutery zaproponowali, że oddzwonią jak coś w temacie będzie wiadomo i dostępne będą testówki, w Berlinie przez ponad tydzień temperatury oscylowały w granicach 16- 20 stopni i było bardzo słonecznie, jednak z BMW żadnego telefonu ;) , no ale może zgubili gdześ numer do zainteresowanego i na skuterkach dawno już ludzie śmigają, a ja nawet o tym nie wiem ;) ...

  • Klubowicze
Opublikowano

Z tego co usłyszałem to produkcja ma ruszyć w maju (jak dobrze pójdzie), więc nie ma co liczyć wcześniej na testówki. Do salonów mogą trafić do tego czasu jedynie egzemplarze wystawowe.

Bigu, pracę silnika przyjąłem bardzo pozytywnie, a te wibracje !OKK

Patryk fajne fotki !OK ale wydaje mi się że dla Ciebie ten skuter jest troche za mały ;) Odnosze wrażemie że na Burgmanie wyglądasz bardziej dostojnie. ....................

GT bardziej chyba będzie mi pasił :)

Opublikowano

Już nie chce mi się psioczyć nz zachowanie ludzi z BMW ale ta historia z cenami i ich obecne podejscie do klienta to naprawdę żenada...

A podobno szlachectwo zobowiązuje...he,he

Opublikowano

Powoli zaczyna mi być naprawdę szkoda osób, które w ciemno zamówiły skuter BMW oczekując od startu produktu na wysokim poziomie...

Jak wynika z ostatnich przecieków, sprzedaż skutera może zostać przesunięta nie o tygodnie, ale o ... miesiące i nie jest to "prima aprilisowy" żart !sciana .

Może okazać się tak, że skuter trafi w ręce użytkowników dopiero w połowie sezonu.

Powodem jest niby między innymi bardzo złe spasowanie plastików oraz obcieranie zawieszenia o jakieś części... W każdym bądź razie to co do mnie dochodzi z informacji różowo nie wygląda...

Czy na zlocie Burgmanii w Zywcu pojawi się ktoś nowokupionym skuterem BMW? Mocno wątpliwe, z naciskiem na "nie"...

BMW od siebie próbuje przedstawiać sytuację zbyt pozytywnie, ale "przecieki" mówią coś całkiem innego...

PS. Mógłbym napisać więcej, ale nie chcę rozsiewać plotek nie popartych autoryzowanymi wypowiedziami "insiderów".

Opublikowano

A tyle było śmiechu z Myroada, a Kymco przynajmniej dało do sprzedazy produkt finalny,pozbawionu niedoróbek.

  • Administrator
Opublikowano

A tyle było śmiechu z Myroada, a Kymco przynajmniej dało do sprzedazy produkt finalny,pozbawionu niedoróbek.

OT... zapomniałeś dodać, że trwało to tylko 4 lata !!! !sciana

A czy Kymco będzie pozbawione niedoróbek to się okaże za jakiś rok/dwa.

Koniec OT.

Opublikowano

Dzisiaj oglądałem c600 sport w Riderze w Krakowie. Zrobił na mnie piorunujace wrażenie! Fantastyczny sprzęt, stylistycznie dopracowany, świetny zadupek z ledami, bardzo fajny tłumik i przednie lampy ze światłami led. Fajne ma wyposażenie: ogrzewanie manetki, siedzisko (tu uwaga, ma oddzielne wyłącznik dla plecaczka). Niestety nie udało się go uruchomić, bo podobno nie dotarły kluczyki :) ciekaw jestem jak się będzie sprawował ten czujnik ciśnienia powietrza w oponach?

Zaskoczył mnie swoją wysokością. Nie jestem niziołkiem (185 cm) ale nie dostawałem całymi stopami do ziemi. Ciekawym rozwiązaniem jest dość długie siedzisko: jak się przysunalem do przodu, pewniej i wygodniej mogłem się podpierać, jak się przesunałem do tylu, miałem bardzo dużo miejsca na wyprostowane nogi. Na chwile wydawało się, że jest bardzo wygodnie.

Mam nadzieje ze będzie taki sprzęt do testów, z pewnością się zapisze.

PS. Czy ktoś z Was wie moze jakie jest przyspieszenie do 100 km/h? Nigdzie nie mogę znaleźć tych danych.

Opublikowano

Dla zainteresowanych:

W majowym Świecie Motocykli jak również w Motocyklu testy nowych skuterów od BMW. Ciekawe, jak ocenią ich jakosć w kontekscie ostatnich doniesien dr. biga.

PS

Acha, nie, nie mam procentu od sprzedaży wyżej wymienionych periodyków :)

  • Administrator
Opublikowano

PS. Czy ktoś z Was wie moze jakie jest przyspieszenie do 100 km/h? Nigdzie nie mogę znaleźć tych danych.

Sprint 0-100: 7.1 sek.

V-max: 175 km/h

Dla zainteresowanych:

W majowym Świecie Motocykli jak również w Motocyklu testy nowych skuterów od BMW.

Ja bym bardziej nazwał to pierwszymi jazdami egzemplarzy przedsprzedażnych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...