IMC_GREGOR Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Po bananach przyszedl czas na motory nadus
Klaud Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Powtórzę motto z innego wątku: "NIE MA ROBOTY, TRZYMAJĄ SIĘ GŁUPOTY". Panowie Komisarze się po prostu nudzą, i tyle. Za chwilę będzie o sokowirówkach, że muszą odzyskiwać min 70% czystego soku, a pulpa musi być biodegradowalna, względnie urządzenie w ciągu 2 godzin musi odtworzyć gruszkę, czy jabłko z pomocą wody, oraz magicznego proszku... Do roboty, do roboty, ot, co.
gkrz Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Unię stworzyły wielkie korporacje, żeby wszystkich łapówkarzy mieć w kupie i nie szukać ich nie wiadomo gdzie. Ciekawi mnie tylko jak będzie wyglądał koniec tej instytucji, tak jak u nas upadek komuny, czy tak jak w Rumunii.
Biolog Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 A co ze starszymi motocyklami, do których nie da się zamontować fikuśnej elektronicznej kontrolki - po staremu czy na złom? !scooter
dr.big Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Pewnie tyczyc sie to ma jedynie moto nowych, oferowanych przez producenta !scooter
SimonWarka Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Może ktoś wyjaśnić mi sytuację we Francji, o której piszą, że motocykl do 100KM dopuszczają. To już jest wprowadzone, są plany, czy czy czy ... ??? !scooter
Biolog Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Pewnie tyczyc sie to ma jedynie moto nowych, oferowanych przez producenta Czyli jednak złom
dr.big Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Pewnie tyczyc sie to ma jedynie moto nowych, oferowanych przez producenta Czyli jednak złom Nie . Jesli wogole, to obowiazywac bedzie nowe, oferowane do sprzedazy moto... Czyli nowe 2oo oferowane od roku 2017 ... Jesli wogole do tego dojdzie, co uwazam za malo prawdopodobne...
LWfilip Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Nie chcę mi się jakoś wierzyć, że bogaci motocykliści z bogatej Europy Zachodniej, tak łatwo zaaprobują propozycje wielkiej komisji. Tym bardziej, że rynek akcesoriów i części do tuningu wszystkiego co jeździ po Ziemi, jest ogromny. Warsztaty, nawet te specjalistyczne, i producenci narzędzi, zarabiają na wszelakiej maści majsterklepkach i mechaniorkach . Być może, nowe regulacje dotyczyć będą motocykli nowych ale raczej nie prędko. Wszystko jest oczywiście możliwe. Było by smutno gdyby ktoś zakazał mi wymiany filtra czy innej żarówki w zaciszu obskurnego garażu, kiedy właśnie kombinuję jak go tu ucywilizować Raczej tego nie dożyję.
Bierut Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 E tam. Jak ze wszystkim da się emulator i będzie OK. Przecież DPF-y w dieslach już też są rozpykane.
GrzechoCnik Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Coś mi się zdaje, że moto sprzed 2017 będą w nieskończoność reaktywowane, dopóki tylko numer ramy będzie widoczny. Bo silniki będzie w nich można wymieniać i odnawiać dopóki części wystarczy Zatrzymajmy swoje obecne skutery na wszelki wypadek, bo później tylko "PnP czyli płacz i płać"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się