Klubowicze arturo-bb Opublikowano 25 Września 2010 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Witam.W poniższym linku jest test MAXI wykonany na węgrzech i generalnie to nic takiego ale zastanowiły mnie wyniki SW-T400 jeżeli chodzi o przyspieszenie i drogę hamowania .Czy ktoś z użytkowników może to zweryfikować? cz.1 http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-...szt-1.resz.html cz.2 http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-...zt-2.-resz.html cz.3 http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-...szt-3.resz.html Odnośnik do komentarza
Sympatycy Kisiel Opublikowano 25 Września 2010 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Widzę że link już poprawiłeś Pasjonująca lektura. Nie wpadłem jeszcze nigdy na pomysł czytania testów w języku niepodobnym do niczego co znam Mnie osobiście wystarczy parę dni które spędzam tam co roku i łamię sobie język mimo tego że od dziecka bywam tam raz na jakiś czas. Nie doczytałem się informacji na temat o który pytasz a potrzebne słowa znam: bor száraz édes félédes félszáraz pálinka egészségére! jó napot kívánok! Köszönöm szépen! EDIT: Zawsze pasjonowało mnie w tym języku zupełne niepodobieństwo słów brzmiących podobnie w większości cywilizowanych języków. I tu mamy niezły przykład: Skuter, scooter itp - po węgiersku ..... robogó !tut rewelacja czy inne takie jak: Policja, Police, Polis, Polizei, Policija .... po węgiersku !w00t rendőrség ale i tak ich lubie ..... Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 25 Września 2010 Autor Klubowicze Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Tak postarałem się poprawić i wkleić linki do wszystkich części tego testu. Sam czytałem go przy pomocy wujka GOOGLE W pierwszej części chodzi o przyspieszenie 0-100 to co podają to jakaś porażka. A w drugiej części droga hamowania też wypada najsłabiej. Co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza
bogdan201 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Co podawanych tam danych na temat przyspieszenia SW-T400 - 13,8 s/100km - to jest jakaś lipa. Wielokrotnie w tym sezonie jeździłem z kolegą Arkadiuszem, który ujeżdża YP400, która to wg. Węgrów przyspiesza najlepiej ze wszystkich skuterów po Tmax-ie. Na trasie zawsze doskonale widać jak wyprzedzając kilka pojazdów, SW-T400 poprostu wjeżdża Majesty w zadek, kiedy ta pierwsza rusza do wyprzedzania. Ze startu na światłach po prostu nie ma możliwości aby YP400 wyjechała przed SW-T400, zawsze jest odwrotnie. Wg. Węgrów przyspieszenie do setki SW-T400 jest gorsze o 1,8 s do 100km/h - gdyby to była prawda to na drodze była by ogromna przepaść na niekorzyść SW a jest dokładnie odwrotnie. Co do hamowania nie było jeszcze okazji sprawdzić w ekstremalnych warunkach i póki co niech tak pozostanie. Edit. Co do spalania to też jakaś lipa jest, w trasach o identycznym stylu jazdy YP400 oraz SW-T400 spalają bardzo podobnie. Wielokrotnie mieliśmy okazję się o tym przekonać tankując nasze rumaki z Arkiem po obydwu stronach jednego dystrybutora. Odnośnik do komentarza
Arkadiusz Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Co do spalania to też jakaś lipa jest, w trasach o identycznym stylu jazdy YP400 oraz SW-T400 spalają bardzo podobnie. Wielokrotnie mieliśmy okazję się o tym przekonać tankując nasze rumaki z Arkiem po obydwu stronach jednego dystrybutora. Poczekaj do wiosny, zobaczymy kto komu będzie wjeżdżał w zadek, !tut !w00t Powiem Ci że bardzo dobre dane a Wiesz u mnie to w Majce parę koników to się pasie na łące albo może i już zdechły, natomiast u Ciebie no to tu nie ma co porównywać, po prostu w silniku młode ogiery siedzą więc o co kaman? Co prawda masz rację, waga kierownika też tu ma znaczenia. Odnośnik do komentarza
bogdan201 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Co do spalania to też jakaś lipa jest, w trasach o identycznym stylu jazdy YP400 oraz SW-T400 spalają bardzo podobnie. Wielokrotnie mieliśmy okazję się o tym przekonać tankując nasze rumaki z Arkiem po obydwu stronach jednego dystrybutora. Poczekaj do wiosny, zobaczymy kto komu będzie wjeżdżał w zadek, !tut !w00t Powiem Ci że bardzo dobre dane a Wiesz u mnie to w Majce parę koników to się pasie na łące albo może i już zdechły, natomiast u Ciebie no to tu nie ma co porównywać, po prostu w silniku młode ogiery siedzą więc o co kaman? Wiesz nie chodziło mi o to, że z Twoją Majką jest coś nie tak, bo jest wszystko jak najbardziej w porządku. Poprostu 34 vs 39 PS przy podobnej masie motocykla wraz z kierownikiem robi różnicę i to widać na drodze. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 27 Września 2010 Autor Klubowicze Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Co podawanych tam danych na temat przyspieszenia SW-T400 - 13,8 s/100km - to jest jakaś lipa. Wielokrotnie w tym sezonie jeździłem z kolegą Arkadiuszem, który ujeżdża YP400, która to wg. Węgrów przyspiesza najlepiej ze wszystkich skuterów po Tmax-ie. Na trasie zawsze doskonale widać jak wyprzedzając kilka pojazdów, SW-T400 poprostu wjeżdża Majesty w zadek, kiedy ta pierwsza rusza do wyprzedzania. Ze startu na światłach po prostu nie ma możliwości aby YP400 wyjechała przed SW-T400, zawsze jest odwrotnie. Wg. Węgrów przyspieszenie do setki SW-T400 jest gorsze o 1,8 s do 100km/h - gdyby to była prawda to na drodze była by ogromna przepaść na niekorzyść SW a jest dokładnie odwrotnie.Co do hamowania nie było jeszcze okazji sprawdzić w ekstremalnych warunkach i póki co niech tak pozostanie. Edit. Co do spalania to też jakaś lipa jest, w trasach o identycznym stylu jazdy YP400 oraz SW-T400 spalają bardzo podobnie. Wielokrotnie mieliśmy okazję się o tym przekonać tankując nasze rumaki z Arkiem po obydwu stronach jednego dystrybutora. Też właśnie tak mi się wydawało że wyniki SW są jakieś nie takie jak powinny. Była by to porażka nowego modelu. Odnośnik do komentarza
jagroski Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Od kiedy to moc ma wpływ na przyspieszenia - spało się na lekcjach z fizyki najwyraźniej !piwko Przyspieszenia są zależne od wielkości momentu obrotowego i jego przebiegu, masy pojazdy wraz z pasażerami, czyli masy całkowitej w momencie pomiaru, przełożeń w przekładni głównej, oporów toczenia (np ciśnienie wogumieniu), oraz umiejętności samego kierującego. Węgrzy co prawda moż trochę przesadzili, albo takie egzemplaże mieli, jednak podczas jazd porónawczych SW400 nie jest szybsza od YP400, jedynie robi takie wrażenie warcząc dwa razy szybciej ze wzgladu na dwa cylindry, więc dwa razy wiecej zapłonów przy tych samych obrotach co w singlu majki. Ponadto SW400 cierpi na sporą nadwagę, jakby miala być napędzana co najmniej silnikiem 750ccm, a nie maluchem 400ccm. Odnośnik do komentarza
Klubowicze GrzechoCnik Opublikowano 27 Września 2010 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 ...YP400, która to wg. Węgrów przyspiesza najlepiej ze wszystkich skuterów po Tmax-ie. ... Cichojta chłopy, nie kłóćta się !!! Tak ma być i już !piwko I nie tylko przyspiesza ale i hamuje z 80-0 najlepiej ! (bo kto to jeździ 50?) YaMajka RuLeZ !OKK PS PL rulez bo Vectrix ma polskie blachy PS2 Arek, wyślij im linka do swojej tabelki spalania, bo się pomylili troszeczkę Odnośnik do komentarza
bogdan201 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Od kiedy to moc ma wpływ na przyspieszenia - spało się na lekcjach z fizyki najwyraźniej !piwko Przyspieszenia są zależne od wielkości momentu obrotowego i jego przebiegu, masy pojazdy wraz z pasażerami, czyli masy całkowitej w momencie pomiaru, przełożeń w przekładni głównej, oporów toczenia (np ciśnienie wogumieniu), oraz umiejętności samego kierującego. Węgrzy co prawda moż trochę przesadzili, albo takie egzemplaże mieli, jednak podczas jazd porónawczych SW400 nie jest szybsza od YP400, jedynie robi takie wrażenie warcząc dwa razy szybciej ze wzgladu na dwa cylindry, więc dwa razy wiecej zapłonów przy tych samych obrotach co w singlu majki. Ponadto SW400 cierpi na sporą nadwagę, jakby miala być napędzana co najmniej silnikiem 750ccm, a nie maluchem 400ccm. Jak chcesz tak mów czy tam pisz, sytuacje na dzrodze to nie lekcja fizyki tylko około 1500 kilometrów przejechanych u boku Majesty 400. Obserwcje napisałem we wcześniejszym poście więc nie będę się powtarzał. Ps. Teoretycznie to: Arkadiusz + Majesty to około 325kg bogdan201 + SWT400 to około 330kg Wyniki masy bardzo podobne, ciśnienie w kołach też było prawidłowe !OKK Ps. 2 Przy najbliższej okazji zważymy obydwa nasze skutery (z pełnymi zbiornikami) na dokładnej wadze samochodowej i zobaczymy jak dane producenta mają się do rzeczywistej masy. Odnośnik do komentarza
Arkadiusz Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Arek, wyślij im linka do swojej tabelki spalania, bo się pomylili troszeczkę Ha ha ha, Grzegorz napiszę to króciutko YP 400 !piwko SW -T400 !OKK Chyba zrobimy ankietę Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Nie wydaje mi się, ażeby te różnice miały jakiekolwiek znaczenie eksploatacyjne. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się