Skocz do zawartości
Forum Burgmania

pytanie na początek...

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanownych Forumowiczów :lol:

po ponad półrocznym pobycie w krainie skuterów dużych i małych jaką niewątpliwie jest Chorwacja i mnie dotknęła pewna mania, która skupia Wasze Szanowne Grono... Cóż zachorowałem na chęć posiadania skutera i to raczej maxi... nie pomagają prośby i groźby małżonki, rodziny itp... Moich polskich znajomych owa przypadłość niestety nie dopadła więc pozwolicie, że Wam zadam parę pytań na które mam cichą nadzieję dostać wyczerpujące odpowiedzi. Z jednośladów do tej pory prowadziłem jedynie rower i przez około godzinę skuter 50-tkę przygoda z nią skończyła się szlifem, gdyż mój znajomy nie przekazał mi magicznej wiedzy na temat hamowania w sytuacjach awaryjnych... :D

Krótko mówiąc jestem więc zupełnie zielony, lecz zapalony...

Moje pytania pewnie wydadzą się głupie, pewnie były itp... (przyznaję że przeglądałem z zapartym tchem forum przez ostatnie dwa tygodnie więc wiedzy czysto teoretycznej nieco załapałem...).

1)Od czego zacząć a więc czy warto na początek kupić jakąś pierdziawkę 50-tke aby nabyć pewnych odruchów i w tym czasie robić prawko A czy tez poczekać, aż dostanę ów dokument do ręki i wtedy zacząć od większych maszyn (mam 35 lat 90 kilo żywej wagi i 182 cm wzrostu)

2)Jeżeli zacząć od 50-tki to jakiej na początek przy założeniu, że to tylko przygoda przejściowa przed przejściem do kolejnego etapu... powiem szczerze, że wolę wygodę i bezpieczeństwo od „zawrotnych prędkości” i rasowanych silników...

3)Jeżeli od razu większy to co proponujecie i oczywiście dlaczego...

Z większych mam kilka typów moja prośba o wzięcie pod uwagę że jestem zielony... co więc powiecie na owe piekielne machiny (wszystkie widziałem na kilku siedziałem...niestety bardziej jako pasażer niż kierowca)

1)yamaha majesty

2)honda forza

3)piaggio beverly

4).... inne na początek

Z góry dziękuję za opinie i za ewentualne wiadra zimnej wody !YES