Mors Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 krzys-68 napisał(a): ptaku_1 napisał(a): Jak dla mnie lanskuch dyskfalifikuje GP. Ciekawe czemu?.Jakieś uzasadnienie? Czyszczenie i oliwienie łańcucha jest uciążliwe. Trzeba go też czasami naciągać. Projektując 800-setkę powinni od razu zamontować oliwiarkę do łańcucha, żeby skuter nie posiadał "wad" motocykla. Na co dzień używam skutera i motocykla, każdy pojazd ma swoje wady i zalety. W czwartek podwoziłem kolegę do pracy motocyklem (skuter czeka na przegląd) i był potworny korek. Lewa ręka bolała mnie do tego stopnia, że rozważałem nawet chwilowy odpoczynek. W skuterze taki problem nie istnieje !scooter
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Z tym ABS-m to faktycznie kicha. !TAZ Przy cenie za nowy skuter (ponad 40 tysi) powinien być w standardzie,albo chociaż za doplatą. Wlew paliwa też nie jest rozwiązany dobrze.Jak jechałem do Berlina to miałem zamontowaną torbe na miejscu pasażera.Przy tankowaniu musiałem prosić o pomoc drugą osobe-jeden trzyma kanape ,drugi tankuje !scooter Chyba trzeba pomyśleć o kufrze
monk Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 MariuszBurgi napisał(a): Worlan napisał(a): Co do plecaczkowania na T-maxie, to potwierdzam. Jadąc za Mariuszem na zlot w Berlinie w pewnym momencie myślałem że coś się stało, gdy zobaczyłem dyndające nogi Bunny . Oj jęczała naprawdę mocno... a do mięczaków nie należy Wczoraj zrobiliśmy kurs do Łodzi (305km) i na nogi nic nie narzekała. Przeszkadzały natomiast prędkości powyżej 120km, bo wtedy "wiatr chce mnie zdmuchnąć, gdy się wychylam zza ciebie" oraz twarda kanapa MariuszBurgi napisał(a): "Worlan" napisał(a): Żonka Monka jadąc podczas deszczu zsiadła z T-maxa suchą nogą, a na niewygodę nie narzekała. Pytanie o jakim dystansie rozmawiamy... Zdecydowanie miejskie odległości, kurs ok 40km z czego może połowa w deszczu. Sugestywnym minusem dla Tmaxa jest zbyt rozciągła pozycja kierowcy. Pomimo, że przysunąłem sobie maksymalnie kanapę do przodu, to kierownica jest i tak ciut za daleko, a rąk najkrótszych raczej nie mam
dr.big Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Jako ze w opisach kilku kierowcow Tmaxa i AN650 pojawily sie dziwne podpisy, majace na celu osmieszenie Gilery GP800, postanowilem temu przeciwdzialac i zamiescic w podpisie prawde ... Teraz w moim podpisie zawarta jest jedynie prawdziwa informacja dotyczaca relacji GP800 <-> Tmax !piwko . Mój GiePe jest OK! Zjada dychawiczne Tmaxy i ANy650 na śniadanie. PS. Prosze tego podpisu nie traktowac powaznie
Bobas Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 zx_space napisał(a): dr.big napisał(a): Jako ze w opisach kilku kierowcow Tmaxa i AN650 pojawily sie dziwne podpisy, majace na celu osmieszenie Gilery GP800, postanowilem temu przeciwdzialac i zamiescic w podpisie prawde !piwko ...Teraz w moim podpisie zawarta jest jedynie prawdziwa informacja dotyczaca relacji GP800 <-> Tmax . Mój GiePe jest OK! Zjada dychawiczne Tmaxy i ANy650 na śniadanie. PS. Prosze tego podpisu nie traktowac powaznie Jak dzieci Proponuję zorganizować w odpowiednim miejscu najlepiej na jakimś torze wyścig, który wyjaśni nieporozumienia Po co ten tor ? Przecież tu nie ma co porównywać. To tak jakbyśmy porównywali Burgmana 400 z 650. Wynik jest przesądzony
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 11 Listopada 2010 Sympatycy Opublikowano 11 Listopada 2010 Bobas napisał(a): zx_space napisał(a): dr.big napisał(a): Jako ze w opisach kilku kierowcow Tmaxa i AN650 pojawily sie dziwne podpisy, majace na celu osmieszenie Gilery GP800, postanowilem temu przeciwdzialac i zamiescic w podpisie prawde ...Teraz w moim podpisie zawarta jest jedynie prawdziwa informacja dotyczaca relacji GP800 <-> Tmax !piwko . Mój GiePe jest OK! Zjada dychawiczne Tmaxy i ANy650 na śniadanie. PS. Prosze tego podpisu nie traktowac powaznie Jak dzieci Proponuję zorganizować w odpowiednim miejscu najlepiej na jakimś torze wyścig, który wyjaśni nieporozumienia Po co ten tor ? Przecież tu nie ma co porównywać. To tak jakbyśmy porównywali Burgmana 400 z 650. Wynik jest przesądzony Zgadza się Kiedyś wracając z rybki nad Zegrzem z Worlanem i Krzytrem mogliśmy się o tym przekonać.O wyniku nie będe pisał bo jest oczywisty. A co do podpisów-przynajmniej kolorowo się zrobiło ps.Bigu,chociaż w Tobie mam wsparcie
dr.big Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Trzeba dac troche odpor tym "ujezdaczom cherlawych maszynek" , beda mi tu wypisywali, ze GP800 to lipa !piwko ... i dawali jakies kciuki na dol...
Sympatycy Worlan Opublikowano 11 Listopada 2010 Sympatycy Opublikowano 11 Listopada 2010 grzegorz76 napisał(a): Kiedyś wracając z rybki nad Zegrzem z Worlanem i Krzytrem mogliśmy się o tym przekonać.O wyniku nie będe pisał bo jest oczywisty. Tia, tylko u Ciebie po tych wyścigach zapaliła się kontrolka A tak na poważnie Suzuki, Yamahy i Gilery to śliczne skutery PS. Grzegorz, chyba już odebrałeś Włoszkę z serwisu, bo jakiś taki aktywny się zrobiłeś. O obrazki mi chodzi !piwko Bigu - podpis rewela. Rozwaliłeś mnie.
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 11 Listopada 2010 Sympatycy Opublikowano 11 Listopada 2010 Mi to mi,ale co się Krzytrowi w AN650 zapaliło
Klubowicze krzytro Opublikowano 11 Listopada 2010 Klubowicze Opublikowano 11 Listopada 2010 grzegorz76 napisał(a): Mi to mi,ale co się Krzytrowi w AN650 zapaliło Jeszcze się nie zapala !guns
Sympatycy Worlan Opublikowano 12 Listopada 2010 Sympatycy Opublikowano 12 Listopada 2010 dr.big napisał(a): Mój GiePe jest OK! Zjada dychawiczne Tmaxy i ANy650 na śniadanie. ....a jak jej T-Max ością w gardle stanie ??????? PS. Proszę tego wpisu nie brać na poważnie !guns
Geni Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Pojechać musicie koniecznie na tor w Lublinie i tam was spokojnie w sprawie osiągów, jakieś Supermoto pogodzi !guns . Wrócicie wtedy na normalne tory i zaczniecie gadać, który ma większe schowki, lepszą ochronę przed wiatrem i fajniejsze gniazdo zapalniczki.
dr.big Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 E tam, bez przesady, skuter to skuter !guns ... Supermoto wyprzedzi sport, a sporta wyprzedzi samochod F1, a F1 wyprzedzi samolot... GP800 to, przypominam, skuter i w tej klasie pozostanmy ...
Drek Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 krzytro napisał(a): grzegorz76 napisał(a): Mi to mi,ale co się Krzytrowi w AN650 zapaliło !sciana Jeszcze się nie zapala !OK Nie zapaliło się po pewnie dioda przepalona od tego wskaźnika
dr.big Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 W dniu 15.08.2010 o 07:36, dr.big napisał(a): Zgadza sie, sa GP z rynku tego samego kraju, z tego samego rocznika, majace podane 50,5 albo 55 kW... Mozliwe, ze istnieja dwie wersje z rozna moca dla tego skutera, albo jest to zwykle przekrecenie cyfr... Podobnie jest z max. momentem, 71 Nm przy 4500 obr/min i 73 Nm przy 5750 obr/min. Musze odswiezyc, bo natknalem sie na forum GiePeka na podobna dyskusje, Grzesiek ile Ty masz mocy w swoim skucie (GP)?
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Sympatycy Opublikowano 9 Kwietnia 2011 W dniu 9.04.2011 o 16:54, dr.big napisał(a): Musze odswiezyc, bo natknalem sie na forum GiePeka na podobna dyskusje, Grzesiek ile Ty masz mocy w swoim skucie (GP)? Podają 50,5 KW-68,7 KM przy 7,750.Max moment obrotowy 71 NM przy 4.500 obr/min.Dane z instrukcji obsługi.
Administrator Artix Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Administrator Opublikowano 10 Kwietnia 2011 W dniu 9.04.2011 o 18:12, grzegorz76 napisał(a): Podają 50,5 KW-68,7 KM przy 7,750.Max moment obrotowy 71 NM przy 4.500 obr/min.Dane z instrukcji obsługi. No to na stronie Piaggio lekko pojechali z tym Public Relations !w00t polecam http://www.piaggio.com.pl/pvg/html/gp_800.html czysta sila 75 KM !scooter
monk Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Znalazłem swego czasu ciekawe wyliczenia: -GP800: 75hp ma, ale nie na kole, bo na nim jest właśnie 55hp. -GP800: 245kg -TMAX: 44hp, z czego 38 na kole -TMAX: 203kg, gdzie licząc, że każde 10kg mniej to 1hp. Stąd widać, że różnice w rzeczywistości nie są tak wielkie. W sieci są filmiki, na których średnio modyfikowany tmax szybciej się rozpędza od stockowej GPetki, przynajmniej do swojego vmax Pomijam tmaxowy kit 560, który kończy tę rywalizację (podkreślam, że ciągle ze stockowąGPetką). Poza tym, wczoraj usłyszałem do Yamaszki, że we Włoszech jeździ już tmax 750 (jako koncepcyjna sztuka). Biorąc pod uwagę różnice strat mocy silnik/koło wynik jest łatwy do przewidzenia
dr.big Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Roznice nigdy nie sa wielkie . Jak dla mnie moze byc nawet 55 KM na kole, wazne, ze na zakretach mozna zostawic lekki slad opony i jazda nie nalezy do nudnych . Nie wiem jak nowy Tmax, ale starszy model na wtrysku byl wolniejszy od AN650 i SW600, co bylo opisane na forach i w prasie. Do Gilery mozna zamontowac sobie w miare szybko kit, ktory pozwala na osiagniecie 90 KM. Tylko po co? To skuter, nie motocykl. Ile z tego przypada na kolo, nie wiem . My Road tez "krazy" juz podobno po drogach Europy od 3- 4 lat ... A o Tmaxie 750 slyszalem pierwszy raz 4- 5 lat temu. PS. Nie ma sie co spierac o jakies pare KM . Jezdzilem jednym i drugim i musze powiedziec... takich wibracji silnika V, takiego dzwieku, takiego momentu nie znajdziemy w zadnym innym skuterze... Mialem ostatnio mozliwosc przesiasc sie na pare kilometrow z GP na inny skuter dwucylindrowy... Powiem w skrocie tak: hmmmm... i nic wiecej ...
monk Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 ..ostatnie plotki niosą, że śmigają tmaxy szybsze od an650 i sw600.. ale to plotki i offtop Póki nie będzie tmaxa z pojemnością zbliżoną do 800tki, ciężko cokolwiek porównywać, tymczasem pozostaje nam lekkie przekomarzanie. Znaczy się: pojedynek tytanów
dr.big Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 E tam, jaki to z GP "tytan"... Zwykly skuterek i tyle .
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Sympatycy Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Prawda jest taka,że Gilera stworzyła najszybszy skuter produkowany seryjnie i wszyscy musimy się z tym zgodzić.Zaden inny,czy to T-max czy B650 nie są w stanie nawet zbliżyć się do Gp-tki.I nie ma znaczenia ile ma na silniku czy kole. Jeżeli komuś jest mało zawsze można z niej zrobić 1000 cm3 i 100 km tylko po co? Ja nie jestem zwolennikiem dłubania w silniku czy napędzie ,więc moja Gp pozostanie ,,fabryczna''.Jak przyjdzie taki dzień ,że zacznie brakować mi mocy to kupie sobie.......Hayabuse !w00t No chyba że zrobią litrowego skutera
Geni Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Cytat Jak przyjdzie taki dzień ,że zacznie brakować mi mocy to kupie sobie.......Hayabuse Całkiem niezły wybór !OK , chociaż sam gdyby nie miłość do włoszczyzny poszedłbym "delikatnie" w jakieś K1200 lub 1300.
RONIN Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Jeżeli chodzi o wrażenia plecaczka to muszę przyznać, że t-max nie nadaje się dla dwóch osób na dalsze wyjazdy, no chyba, że plecaczka jest wzrostu 150 cm. i nie ma zbyt długich kończyn dolnych. Moja Pani siedząc na t-maxie stwierdziła, że już wolałaby B650 a wierzcie mi, że ten skuter szczególnie jej się nie podoba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się