Arkadiusz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 No właśnie, ciekawe czym jest spowodowany ten 'muł'. Stary gaźnikowiec ruszał żwawiej. Różnicy między 2006 a 2009 w zasilaniu i w napędzie nie ma. To co jest powodem. Ostatnio rozmawiałem z Monkiem, mówił że u niego nie ma "muła". Ten "muł" jest powodem mojej frustracji. Worlan nie frustracja tylko tak się zastanawiam, czy przyczyna czasami nie siedzi na T-maxie ?
Drek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Mam pytanie do Grzegorza. Jak oceniasz, jadąc GP powyżej 100km/h, głośność szumu w kasku? Wiem, że masz takiego Nolana jak ja. Czy szyba w GP działa skutecznie?
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Mam pytanie do Grzegorza. Jak oceniasz, jadąc GP powyżej 100km/h, głośność szumu w kasku? Wiem, że masz takiego Nolana jak ja. Czy szyba w GP działa skutecznie? Dla mnie szyba w GP to porażka.Nawet podniesiona ma maxa niewiele daje.Ochrona przed wiatrem jest całkiem niezła,ale mi przeszkadzał huk który powoduje że jazda nie jest przyjemnością.Po opuszczeniu jest cicho,ale znowu pęd powietrza wali w klate.Tak zle i tak nie dobrze. Po powrocie z Berlina dwa dni mi w glowie huczało. Kupiłem akcesoryjną Givi,która jest o 12 cm wyższa i musze przyznać ,że jest o niebo lepiej.Wcześniej jazda z prędkością 160 km/h była wyzwaniem,teraz przyjemnością.
Drek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Mam pytanie do Grzegorza. Jak oceniasz, jadąc GP powyżej 100km/h, głośność szumu w kasku? Wiem, że masz takiego Nolana jak ja. Czy szyba w GP działa skutecznie? Dla mnie szyba w GP to porażka.Nawet podniesiona ma maxa niewiele daje.Ochrona przed wiatrem jest całkiem niezła,ale mi przeszkadzał huk który powoduje że jazda nie jest przyjemnością.Po opuszczeniu jest cicho,ale znowu pęd powietrza wali w klate.Tak zle i tak nie dobrze. Po powrocie z Berlina dwa dni mi w glowie huczało. Kupiłem akcesoryjną Givi,która jest o 12 cm wyższa i musze przyznać ,że jest o niebo lepiej.Wcześniej jazda z prędkością 160 km/h była wyzwaniem,teraz przyjemnością. Czyli wrażenia podobne. Muszę się rozejrzeć za wyższą szybą. Nawet deflektor nie wiele pomaga na poziom hałasu w tym Nolanie. Dzięki Grzegorz za info.
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Mam pytanie do Grzegorza. Jak oceniasz, jadąc GP powyżej 100km/h, głośność szumu w kasku? Wiem, że masz takiego Nolana jak ja. Czy szyba w GP działa skutecznie? Dla mnie szyba w GP to porażka.Nawet podniesiona ma maxa niewiele daje.Ochrona przed wiatrem jest całkiem niezła,ale mi przeszkadzał huk który powoduje że jazda nie jest przyjemnością.Po opuszczeniu jest cicho,ale znowu pęd powietrza wali w klate.Tak zle i tak nie dobrze. Po powrocie z Berlina dwa dni mi w glowie huczało. Kupiłem akcesoryjną Givi,która jest o 12 cm wyższa i musze przyznać ,że jest o niebo lepiej.Wcześniej jazda z prędkością 160 km/h była wyzwaniem,teraz przyjemnością. Czyli wrażenia podobne. Muszę się rozejrzeć za wyższą szybą. Nawet deflektor nie wiele pomaga na poziom hałasu w tym Nolanie. Dzięki Grzegorz za info. Drek,myśle ,że nie o kask tu chodzi.Wydaje mi się,że to wina złego wyprofilowania szyby.Zeszły sezon przejezdziłem w tym samym kasku tylko na Xcitingu i nie miałem takich problemów.
Drek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Napisz Grzegorz jak oceniasz widoczność w lusterkach. Wyglądają jakby trochę były za nisko zamocowane. Czy masz dobrą widoczność ? Czy potrzebujesz różnego typu ćwiczeń mięśni naramiennych żeby zobaczyć co się dzieje za Tobą?
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Rewelacji nie ma ,ale jak widzisz żyje ;)Są małe,więc czasami trzeba troche łokcie schować.Na początku było kiepsko,ale już się przyzwyczaiłem
Drek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Fajnie byłoby jakbyś Grzegorz zamienił się skuterem z Worlanem i obydwoje podzielili się z nami wrażeniami. Jeździcie dość długo swoimi sprzętami więc bardzo szybko wychwycicie różnice. I zobaczcie to Od samego patrzenia uszy się składają A tu poprawiony wygląd GP i to co już wspomniałem - poprawione kierunkowskazy http://www.youtube.com/watch?v=TRkm4lRVZoQ&feature=related
Sympatycy Worlan Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Fajnie byłoby jakbyś Grzegorz zamienił się skuterem z Worlanem i obydwoje podzielili się z nami wrażeniami. Jeździcie dość długo swoimi sprzętami więc bardzo szybko wychwycicie różnice. Lepiej nie, GP jest za szybka, a ja jestem za stary. No i GP-tą nie można śmigać 0-1. Ale Mariusz obiecał coś więcej napisać o wrażeniach z jazdy na jednym i drugim, przecież zrobił na tych sprzętach kilka km.
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Fajnie byłoby jakbyś Grzegorz zamienił się skuterem z Worlanem Proponowałem,ale Worlan powiedział ,że jestem młody,nieodpowiedzialny i nawet roweru by mi nie dał a co dopiero T-maxa
Sympatycy Worlan Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Fajnie byłoby jakbyś Grzegorz zamienił się skuterem z Worlanem Proponowałem,ale Worlan powiedział ,że jestem młody,nieodpowiedzialny i nawet roweru by mi nie dał a co dopiero T-maxa Grzegorz, Tobie nawet córkę bym oddał , a co mówić o t-maxie i rowerze. Te, to już mogą być Twoje. Tak wracając do tematu. Lusterka w T-maxie też nie zasługują na pochwałę. Sterczą za wysoko i przy przeciskaniu znakomicie omijają boczne lusterka osobówek ale dostawcze i suvy są narażone na bliskie spotkania.
Drek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Grzegorz, Tobie nawet córkę bym oddał , a co mówić o t-maxie i rowerze. Te, to już mogą być Twoje. To ja, Worlan, skromnie podnoszę rękę do góry jako chętny na T maxa jakbyś chciał oddać I obiecuję, że będę uważał przeciskając się pomiędzy SUVami i busami żeby lusterkiem nie zahaczyć
Pleban Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Podsumowując, jak będę miał postawione dwa skuty GP i XP 2010 rok, wybiorę Burgmana 650 Jak Ty mi zaimponowałeś w tej chwili Już nigdy nie nazwę Cię ..... no że jesteś ciut starszy
upiór Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam . Ja może z innej beczki a jak wygląda ładownośc tych !scooter mam oczywiście na myśli wyjazd w dłuższą trasę , np taką jaką Artix zrobił ZACNĄ jak to wygląda . Bo jednak jak widzimy budowa tych cacek jest raczej z wyglądu trącająca o budowę lekko sportową , a schowki pod kanapami no nie są jednak zbyt duże .
dr.big Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Oszukuja . Mimo, ze nie maja nawet powodu sie wtydzic .PS. 50,5 kW = ~ 69 KM . Włosi i żabojady też? !scooter KLIK ITALIA, KLIK BROSZURA ITALIA pdf KLIK BROSZURA FRANCE pdf Widać tylko te niemieckie jakieś wykastrowane Zgadza sie, sa GP z rynku tego samego kraju, z tego samego rocznika, majace podane 50,5 albo 55 kW... Mozliwe, ze istnieja dwie wersje z rozna moca dla tego skutera, albo jest to zwykle przekrecenie cyfr... Podobnie jest z max. momentem, 71 Nm przy 4500 obr/min i 73 Nm przy 5750 obr/min.
MARCVS Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 PS. Jesli smarowanie lancucha urasta komus do rangi problemu, polecam wpisanie w google slowa "scottolier" . Przecież można się chyba pośmiać W osie też mam łańcuch Zresztą burgman to pierwszy moto jaki posiadam(nie licząc tych z kardanem) bez łańcucha No .....teraz jeszcze Vespa !scooter pozdrawiam
Geni Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Możliwe są też dwa sposoby podawania mocy i momentu. Zhamowana na kole, albo na silniku. Ja mam 92 konie na silniku, a 84 na kole.
Geddy Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Gdybym zatęsknił za Gp to byłby znak , że w skucie brak mi prędkości i przyśpieszenia,a w takim razie byłoby lepiej kupić prawdziwy motocykl !scooter
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Administrator Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Gdybym zatęsknił za Gp to byłby znak , że w skucie brak mi prędkości i przyśpieszenia,a w takim razie byłoby lepiej kupić prawdziwy motocykl Od kiedy motocykle dzielą się na prawdziwe i nieprawdziwe? !scooter Rozumiem, że chodziło o określenie typowy motocykl...
Geddy Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Dokładnie tak! Mocniejszy niz maksi,ale do biegowca brak porównania.Dla kogo to?Dla fana maxi moc za duża a dla ściganta wózek dla inwalidy.
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Dla fana maxi moc za duża . Jestem fanem maxi i moc mi nie przeszkadza.Przeciwnie,czasami w trasie taki zapas może się przydać. Poza tym,pamiętaj ,że nikt Ci nie każe jezdzić 200km/h.Tym skutem można też podróżować 100-120km/h.
Geddy Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 200?Grzesiu chyba z górki i z wiatrem i to na dodatek licznikowe!Pozdrawiam!
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 15 Sierpnia 2010 200?Grzesiu chyba z górki i z wiatrem i to na dodatek licznikowe!Pozdrawiam! Mylisz się.Dzisiaj na obwodnicy Garwolina sprawdzałem przy jakich obrotach GP osiąga V-max. Miałem licznikowe 220 km/h przy ok.9000 tys obr. Nie z górki,nie z wiatrem i w dodatku z wyższą szybą Givi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się