gkrz Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Naczytałem się trochę o " wybuchającym" silniku w K1 i odeszła mnie ochota na niego, tak jak piszesz K3 byl by optymalnym rozwiązaniem. Ale za 6000zl to nie osiągalne. Wyjściem były by raty, albo coś mniejszego, jakaś 250-tka.
MARCVS Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jak się potargujesz, to wiele nie przepłacisz http://allegro.pl/item1171156884_suzuki_burgman_400.html Pozdrawiam
gkrz Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Dzięki MARCVS. Już wcześniej mi go podesłałeś, ustawiłem go sobie jako tło i się wpatruje i przyzwyczajam Moją. Ale wątpie żeby wytrzymał do następnego roku. Byłem przed chwilką w komisie, niedaleko. Oglądałem Majesty 250: http://otomoto.pl/yamaha-majesty-250-04r-M2116907.html Chciałem po prostu się przymierzyć, porównać wielkość i mieli też piękną 400-setkę Majesty. Różnica jest duża, taka 400 setka to naprawdę do takiego codziennego użytku to przesada, ciężar, wycofać toto to nie lada wysiłek, ale wygląda super. Chyba zacznę od 250.
QQłka Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Nigdzie nie napisali że maxi( 400cm i więcej) jest lekki To takie "wilki w owczej skórze" . Ostatnio mój mechanik zapalony "ścigant" po jeździe testowej moją majką głośno myślał po co ludzi kupują ścigacze Moja rada ( na własnych błędach) . Jeśli już coś znajdziesz , coś co nie pozwoli Ci spać po nocach , poproś kogoś kto ma pojęcie o maxi i nie jednego ujeżdżał o pomoc w zakupie . Będzie to o wiele tańsze niż poprawianie po ostatnim "właścicielu" , lub handlarzu. Pamiętaj że 400cm to jeden tłok( mocno obciążony w por. do np. dwóch cylindrów o zbliżonej pojemności , ale w układzie "V") i silnik źle traktowany jest w złej kondycji . Ceny części potrafią zniechęcić do napraw. W serwisie KYMCO w Czewie stoi sobie już dwa lata Malaguti, piękna maszyna .Właściciel wziął"kreske" na zakup i po dwóch dniach rozsypał się silnik. I....dalej tam stoi. Sory że trochę od tematu , ale czy wysoki ,czy niski "serce" i napęd jest ( ich stan ) jest najważniejsze. Napiszę tak. Gdybym teraz miał kupować MAXI, szukał bym na forum ... Może drożej , ale jednak taniej . Pozdrawiam PS. Nie długo ja i Majka wyjdziemy na prostą Ps. II A myślałeś o czymś w "cwajtakcie" ? Mniejsze pojemności , a nieźle potrafią zamieszać na światłach. I nie mam na myśli pięćdziesiątek" Kolega ma Hondę 125 cm i radziła sobie z moją osobą , 198 wzrostu i powyżej 100kg wagi znakomicie .
gkrz Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 Troszeczke poczytałem i wychodzi mi na to że trzeba kupic coś o pojemności 500. Widzę, że skuterek będzie mi służył do niedzielnych wypadów, wycieczek, ewentualnie dojazd do pracy, ale to i tak nie przez miasto. Nie chciał bym się wlec za szwagrem 80km/h, albo jechać z max. prędkością. Ktoś powie, może 400. Ja powiem że prawie każda 400-setka o jakiej mi wiadomo, ma większe lub mniejsze wady. Jedna bierze olej, inna licho startuje, jeszcze inna za droga. Mam na oku x9 i x8 ( 400) Nie wiem co za silnik siedzi w x8 i w ogóle mało tego widzę. Wiem że muszę kupić x9 powyżej 2003, za 6-7 tyś, jest szansa. Wiem że x8 to następca Hexagona. Można kupić go taniej niż x9. Szorstki, czy miałes do czynienia z x8 ? http://otomoto.pl/piaggio-x8-M2128573.html , czy kupiłbys taki skuter. Może podsuniecie jeszcze cos innego ? Pozdrawiam.
Gość Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że X8 z silnikiem większym niż 250 nie jest zbyt bezpieczny, to jednak mały i lekki skuter.
gkrz Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 Flyman, chyba sie mylisz. W specyfikacji wychodzi ze x8 jest ciut dłuższa od x9 i cięższa prawie 20kg. http://www.scigacz.pl/Piaggio,X8,400,5116,bm.html, http://www.scigacz.pl/Piaggio,X9,125,500,E...treet,4061.html
Sympatycy szorstki Opublikowano 23 Września 2010 Sympatycy Opublikowano 23 Września 2010 Flyman, chyba sie mylisz. W specyfikacji wychodzi ze x8 jest ciut dłuższa od x9 i cięższa prawie 20kg. http://www.scigacz.pl/Piaggio,X8,400,5116,bm.html, http://www.scigacz.pl/Piaggio,X9,125,500,E...treet,4061.html Mylisz się, przytoczona przez Ciebie specyfikacja dotyczyć może 125-tki albo 200/250-tki. Te specyfikacje na ścigaczu wogóle nie są specjalnie precyzyjne. X9 500 Evo waży 213 kg. Tylko jedna specyfikacja na ścigaczu podaje prawdę: X9 500 Evo A na przykład ta, podaje masę: 76 kg w stanie suchym !scooter http://www.scigacz.pl/Piaggio,X9,Evolution...ne,9788,im.html pzdr
gkrz Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 Więc co?? x9 większa od x8 ??. X9 jest więcej na rynku, większy wybór.
Sympatycy szorstki Opublikowano 23 Września 2010 Sympatycy Opublikowano 23 Września 2010 Mam wrażenie, że X8-ka jest nieco mniejszym sprzętem niż X9-ka, choć niewiele mniejszym. No i słabiej wyposażonym. Wersja X9 500 jest nieco inna niż wersje z mniejszymi silnikami. Ma inne chociażby zawieszenie, nieco inne rozmiarami niektóre plastiki. X8-ka jest natomiast nowszą konstrukcją, bo X9-ki produkowane były bodajże do 2007 roku. W każdym razie, ważne jest aby, czy to będzie X8 czy X9, znaleźć egzemplarz w najlepszym możliwym stanie. pzdr
gkrz Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Byłem "przymierzyć" aa500, konkretnie tego: http://otomoto.pl/aprilia-atlantic-500-okazja-M2363351.html Siedzi mi się fajnie, całej stopy nie postawie na ziemi, niestety. Wrażenia jak najbardziej pozytywne jeśli chodzi o ergonomię, brzmienie silnika jak na skuter fajne. Ta szerokość tyłu nie taka straszna, jest stosunkowo szeroki, ale proporcje, moim zdaniem ma normalne i ten "szeroki" tył wcale się tak nie rzuca w oczy. Szwagier mówi " wyglądasz na nim jak gwizdek na czajniku" No co zrobić. Co do tego konkretnego egzemplarza nie będę się wypowiadał bo się nie znam, nie jeździłem, poza tym wszystko było na szybko.Zrobiłem trochę zdjęć ( było ciasno)leżą tu: http://picasaweb.google.com/gkrz67/AA500#
Jarek_PL Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zapytam tak: czy lepiej kupic starego ok 10 lat Burgmana, czy 5-letnie Kymco ? Ja jestem mniej więcej twojego wzrostu i kupiłem Burga 650 , i nie mam żadnych problemów z jego wysokością. Moje zdanie ; Suzuki !happybth a nie jakieś Kymko !happybth
Sympatycy orzech Opublikowano 19 Stycznia 2011 Sympatycy Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zapytam tak: czy lepiej kupic starego ok 10 lat Burgmana, czy 5-letnie Kymco ? (...) Moje zdanie ; Suzuki !happybth a nie jakieś Kymko !happybth Hm, to już nie jest "jakieś" Kymco, śmiem twierdzić że Kymco zaraz przegoni Twoje Suzuki. Rozumiem, że Kymco może Ci się źle kojarzyć ale popatrz na ostatnie modele, ich wyposażenie i popularność.
dr.big Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zapytam tak: czy lepiej kupic starego ok 10 lat Burgmana, czy 5-letnie Kymco ? Ja jestem mniej więcej twojego wzrostu i kupiłem Burga 650 , i nie mam żadnych problemów z jego wysokością. Moje zdanie ; Suzuki !happybth a nie jakieś Kymko !happybth Ja proponuje koledze czytac caly temat, a nie dawac glupkowate porady odnoszace sie do tematu sprzed 4 miesiecy. Po pierwsze, jednym z poczatkowych kryteriow byla cena ok. 6 tys PLN. A za to zadnego sprawnego AN650 sie nie kupi. Po drugie, kolega o nicku gkrz juz dawno "zdecydowal sie" na pojazd posiadajacy wloski silnik. Czytac, i to nie tylko naglowki ...!happybth
Sympatycy szorstki Opublikowano 19 Stycznia 2011 Sympatycy Opublikowano 19 Stycznia 2011 Zrobiłem trochę zdjęć ( było ciasno)leżą tu: http://picasaweb.google.com/gkrz67/AA500?a...CMeZmer8kt6nCA#Pozdrawiam. Trudno coś powiedzieć bo link nie działa. A co do AA, to sporo tutaj na temat tego sprzętu było informacji. Skorzystaj z "szukajki", znajdziesz zarówno porady jak i instrukcje czy serwisówkę. pzdr
gkrz Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 O aa500 to juz dużo wiem i raczej w niego celuję. U mnie link działa, może trzeba go jakoś udostępnić ?? Acha, zdjęcia umieściłem w galerii niepublicznej, może dla tego: Może ten link będzie działał: http://picasaweb.google.com/gkrz67/AA500#
Sympatycy szorstki Opublikowano 19 Stycznia 2011 Sympatycy Opublikowano 19 Stycznia 2011 Teraz link działa Tak na szybko, akcesoryjna szyba, lusterka nie wyglądają na orginalne, dziwnie wygląda lewa strona kierownicy z "odkręconym" odważnikiem (?), "spocony" prawy, tylny amorek i ogólnie, skuter na Twoich zdjęciach nie wygląda jakby był "czysty i zadbany" - jak napisali w ogłoszeniu. Poza tym, wydaje mi się, że gdzieś już go widziałem, sądząc po gnieździe 12V z lewej strony przekroku. Cena co prawda atrakcyjna, ale ja bym się nie "napalał", tylko dokładnie go "prześwietlił" z mechanikiem... pzdr
gkrz Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Ach, zapomniałem napisać że ten egzemplarz traktowałem poglądowo, ponieważ był najbliżej. Po prostu "przymierzałem" go. Coraz bardziej zdaję sobię sprawę, że żeby kupić coś sensownego, to muszę wydać minimum 7tyś. zł. Idzie wiosna, a raczej zima się kończy, może się coś ruszy na rynku skuterów.
Jarek_PL Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Ja proponuje koledze czytac caly temat, a nie dawac glupkowate porady odnoszace sie do tematu sprzed 4 miesiecy. Po pierwsze, jednym z poczatkowych kryteriow byla cena ok. 6 tys PLN. A za to zadnego sprawnego AN650 sie nie kupi. Po drugie, kolega o nicku gkrz juz dawno "zdecydowal sie" na pojazd posiadajacy wloski silnik. Czytac, i to nie tylko naglowki ... Faktycznie nie spojżałem na datę posta , ale za to chyba głowy mi nie zetną Absolutnie nie chciałem tu nikogo obrazić . Nie jestem napewno takim fachmanem jak kolega , który głupkowatych rad nie daje. Myślałem że na forum każdy ma prawo napisać swoje zdanje , ale widzę że trzeba uważać. A co do: Po pierwsze, jednym z poczatkowych kryteriow byla cena ok. 6 tys PLN. A za to zadnego sprawnego AN650 sie nie kupi.Po drugie, kolega o nicku gkrz juz dawno "zdecydowal sie" na pojazd posiadajacy wloski silnik. to pytanie brzmiało: Zapytam tak: czy lepiej kupic starego ok 10 lat Burgmana, czy 5-letnie Kymco ? Tu "gkrz" wyraźnie sugeruje dwie możliwości !tut. Więc proponuje: Czytać ! I to nie tylko naglowki
dr.big Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Bardzo pokretne tlumaczenia, ale jak to Kmicic powiadal, doradze: "Kończ... waść! Wstydu... oszczędź!" !tut . @qkrz: Na pewno ostatnia zimowa aura nie wplynela pozytywnie na zasoby obecnie oferowanych jednosladow i wraz z przyblizaniem sie wiosny liczba, zwlaszcza prywatnie oferowanych pojazdow, znacznie wzrosnie. Wydaje mi sie, ze warto poczekac, bo nieznaczne wzrosty cen uzywanych pojazdow na poczatku sezonu nie sa az tak odczuwalne. Mowiac krotko: bedzie w czym wybierac .
Jarek_PL Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 ale jak to Kmicic powiadal, doradze: "Kończ... waść! Wstydu... oszczędź!" !tut .
dr.big Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Spoko !tut , w Marl daja dobre piwo. PS. Kurcze, ale sie OT zrobil. Sorry autorze tego watku .
gkrz Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Przepraszac nie ma za co, bo wątek był " kymco czy burgman" a tu teraz o Aprilii gadam. Sam trochę zakrcięciłem. Luzik !happybth
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się