Pollacco Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 http://www.youtube.com/watch?v=PLhx4cQq1sA...player_embedded nie wiem czy bylo...
Marynarz Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Bardzo ciekawe rozwiązanie... bo w 4oo już dawno stosowane. A swoją drogą ciekawe czemu tak późno Automat trafił do motocykli ?
Geni Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Trafił dużo wcześniej, ale się nie sprawdził. Zobaczymy, jak będzie z tymi koszmarami mechanika/elektronika.
Glub Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 szkoda że nie zostawili nożnego klikacza tak jak w Aprilii Mana 850 [z przekładnią wariatorową]
Gość noktrum Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 To chyba coś takiego jak w dn-01 tylko inne przyciski po lewej. Byłem na jeździe próbnej dnem i muszę przyznać, że to bardzo fajne rozwiązanie... dla pierwszego właściciela, a potem może być różnie. Podczas jazdy dnem fajny jest tryb D do spokojnej, stabilnej jazdy, natomiast tryb S jest dobry do wyprzedzania i nie ma potrzeby w/g mnie bawienia się trybem manualnym. Zrobiłem 40 km dnem i spodobała mi się ta skrzynia, a sam motor raczej nie
melmacie Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Interesujace rozwiazanie ale nie nowe. CVT tez wydawala sie skomplikowana a teraz prawie wszyscy uczestnicy tego forum to maja i uzywaja. Paski sa oddzielnym tematem i wiadomo ze byle czego tam wstawic nie mozna. Kupowanie z drugiej reki jest zgadywanka. Czesc kupujacych samochod z drugiej reki wymienia rozrzad w aucie aby nie miec awarii silnika. Na razie nie powstrzymalismy rozlatywania sie silnikow burkow ale mam nadzieje ze juz blisko. Byc moze ta skrzynia nie jest wcale skomplikowana. Wymaga zapewne sprawnej instalacji elektrycznej. I jak to brzmi ...poszedlem do elektryka naprawic skrzynie biegow !piwko Pozdrowionka
Piro Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 rozwiązanie rzeczywiście ciekawe ale wydaje mi się niepotrzebne. Wariatory działają fajnie i sprawnie w skutach i jest to super do miasta ale moto kupuje się właśnie po to żeby trochę się pomęczyć tą zmianą i szczerze powiedziawszy nie interesuje mnie czy taki układ jest o 0,1s szybsze czy wolnijesze od automatu
Glub Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 ale w sporcie to ma znaczenie. zauważ że sekwencyjne skrzynie biegów były najpierw w F1 i przeszły do strefy samochodów codziennych... podobnie będzie w moto.
Piro Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Pewnie tak bo tam te 0,1s to kupa czasu ale do codziennej jazdy....
Glub Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 dwa w jednym... raz jak skuter z awtomatem a raz jak wyścigówka z biegami... dlatego żałuję że wycieli nożnego klikacza [a niech klika nawet switcha, byle klikał.]
@lex Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 No i przejechałem się tym cudeńkiem z okazji dni otwartych w Motoriście. Nowy automat dostępny jest w VFR1200 Wrażenia: Skrzynia - brak słów żeby opisać jej działanie. Z czystego lenistwa nie próbowałem sekwencji. Jeździłem tylko na pełnym automacie. Zmiana biegów w górę i w dół jest mega płynna. Moto ma takiego "kopa", że chwilami miałem wrażenie, że wyjedzie spode mnie. Znalazłem jeden minus - pozycja kierowcy. Po 1h jazdy miałem już trochę dosyć. Trochę bolą nadgarstki, ale może to kwestia przyzwyczajenia do skutera. Reasumując, prawie idealne moto, ale jak wiecie prawie robi wielką różnicę !w00t No i skąd wziąć prawie 70k PLN, żeby to kupić??
Glub Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Miałeś farta, bo ja się nie załapałem. pełna lista już była.
@lex Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Jeździłem w czwartek, czyli jeszcze przed oficjalnymi DO. Wpadłem do nich dowiedzieć się, czy da rade w weekend i okazało się, że jedyna opcja to prawie od ręki. No i udało się
michalu Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Osobiście nie jeździłem ale kolega na co dzień jeżdżący na ścigaczu zauważył wyraźną wadę automatu tj. w zakręcie po dodaniu gazu skrzynia potrafi zredukować o 2 biegi co w konsekwencji powoduje uślizg koła. Poza tym podobno rewelacja.
Glub Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Dlatego lepiej po ścigaczowemu jeździć w sekwencji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się